Hakutulokset

  1. S

    Synnytin 5 päivää sitten ja nyt on jäänyt vaivaamaan

    Heh,mun veljeni sanoi mulle kanssa kolme päivää synnytyksestä,että jäikö sinne vielä joku. :D Ymmärrän,että mielensä pahottaa herkästi tuommoisista,mutta anna olla vaan.Kaikilla ne mahat roikkuu ja on turvonneena synnytyksen jälkeen.Osalla pidempään ja osalla lyhempään,mutta en usko,että kukaan...
  2. S

    Nyt hamstraamaan

    Mulla ei oo mitään hamstraustarvetta.Kävin eilen kaupassa ihan normaalisti ja ostin neljän päivän ruoat.Niin mä aina teen.Toki pitää myöntää,että jauhelihaa mulla on jo ikävä.Muuten mä en ole pahemmin huomannut,että lakot olis vaikuttanut meidän syömisiin ihmeemmin.Kaupassa on aina ollu...
  3. S

    Oikeesti! En ymmärrä...

    En mäkään ihan ymmärrä vaikka mulla pitkälle huumori noitten tekstipaitojen ja -pipojen kanssa meneekin..
  4. S

    Minkä ikäiselle lapselle voi kertoa totuuden erosta?

    Mä en näe tarpeelliseksi kyllä kertoa lapselle tuommoisia asioita oli lapsi sitten minkä ikäinen tahansa.
  5. S

    Onko teillä tuttavapariskuntaa, jota pidätte ns. ikuisena parina?

    Mä uskon kans vakaasti,että me ollaan mieheni kanssa tällanen pari.Ulkopuoliset on monesti näin sanonu ja oon itse samaa mieltä.Ollaan samalla aallolla miehen kanssa ja jos jonkinlaisia elämän mutkia läpi käyty yhdessä ja kasvettu todella tiiviisti yhteen.Kummallakin on myös omaa elämää ja iso...
  6. S

    Kyllä nykyajan äideillä on helppoa, kun laitoksellakin ehditään nettiin!

    Ennen oli naiset rautaa hii-o-hoi! :D Nää on mahtavia juttuja. Ja mikäs siinä netissä laitoksella.Ite en olis kyllä ehtiny koskaan nettailla kun oli niin kiire tuijottaa sitä vauvaa kun kehtaa aina olla niin pahuksen suloisen näköinen niin eihän siitä saanu silmiään irti. :D
  7. S

    No niin, tässä olen, puhukaa suunne puhtaaksi! (ei sis. kuvaa)

    Sullon kiva tyyli.Ulkonäöllisesti siis.Jutuista en sano mitään kun en ole kiinnittäny huomiota. :saint:
  8. S

    Jokos on aloitettu pääsiäisviinien lipittäminen?

    Eilen illalla alotettiin.Tänään illalla on toinen erä aterian yhteydessä. :p
  9. S

    missä teijän 6v istuu autossa??

    :laugh: :saint:
  10. S

    Kiittääkö miehesi ruuasta?

    Kiittää.Käyttää veistä ja haarukkaa,mutta mun harmiksi väärinpäin. :D Ei röyhtäile tai piereskele pöydässä,yrittää myös olla hotkimatta ja maiskuttamatta mun mieliksi. :heart:
  11. S

    Käytän äidinmaidonkorviketta kahvimaitona.

    Mä olen hätätapauksissa käyttänyt jos tavallinen maito on ollut loppu.Eikä tosiaan ole halpaa..
  12. S

    "...se hidastaa lapsen kehitystä.!"

    Viereen nukuttaminen aiheuttaa sen,että lapsi ei koskaan opi nukkumaan omassa sängyssä. Kävelytuoli viivästyttää kävelyä. -Todellisuudessa meidän lapset nukkui ihan hyvin omissa sängyissään kun siirrettiin. -Esikoinen oppi 9kk kävelemään,nuorin 10kk iässä.. :whistle: :D On...
  13. S

    Kenen muun mielestä Sofi Oksanen on kaamee ämmä?

    Ai nykyään pitää olla palkintoja saanut yms jotta on lupa sanoa mielipiteensä.Jo on omituiseksi mennyt sananvapaus.. :whistle: Ja itse oon sitä mieltä,että suhteellisen hyviä opuksia nainen on kirjoittanut.Ulkoisesti näyttää noh...omalaatuiselta ja mun silmiin epäsiistiltä,mutta tyylinsä...
  14. S

    kun ei tarvita häälahjaksi muuta kuin rahaa

    Mun mielestä on omituista mennä arvostelemaan toisten häitä ja lahjatoiveita.Nykyään on ihan tavallista,että naimisiin menijät pyytävät rahaa,koska sitä tavaraa usein on jo ennestään ja yleensä se lahjaraha on sitten tarkoitettu johonkin yhteen isompaan hankintaan oli se sitten...
  15. S

    Menihän ekaa kertaa jauhot suuhun ovea avatessa!

    Koitas joku kerta alkaa käännyttä niitä ateismiin!Pidät eteisessä varalla netistä haettuja lappuja ja nidot niitä valmiiks yhteen,jotta voit antaa vastalahjan Vartiotornista. :saint:
  16. S

    Menihän ekaa kertaa jauhot suuhun ovea avatessa!

    Sulle on osunut sitten sitkeitä pirulaisia.Mulla ne on aina kiltisti lähteneet eivätkä oo uutta retkeä tehneet.Mutta rasittavia ne on,sitä en kiellä.
  17. S

    Tykkäätkö mämmistä?

    En.Joskus yritin opetella mämmin makuun,mutta ei vaan toiminut. :x
  18. S

    Menihän ekaa kertaa jauhot suuhun ovea avatessa!

    Mä olen ihan kohteliaasti sanonut kaikille tuputtajille,että ei ole mun juttu oli mukana sitten lapsia,vanhuksia tai kehitysvammaisia.Hyvin ovat kerrasta ymmärtäneet kun asian on oikein ilmaissut.
  19. S

    olen vain äiti

    Eihän se auta,että mies ajattelee toisin jos itse ajattelee itsestään noin.
  20. S

    Feministien genus-pedagogiikka?

    Ap,voitko nyt vääntää mulle rautalangasta,että mikä tässä siis häiritsee?Kun mä ymmärrän tuon koko pointin niin,että pyritään poistamaan tiettyjä ennakkoluuloja kuten,että rekkakuskit on miehiä,sairaanhoitajat naisia ja samalla opettamaan,että lapset tarkastelisivat itseään sellaisina kuin ovat...

Yhteistyössä