Hakutulokset

  1. sunflower20

    Yllättävää miten paljon pukeutumisella oikeasti on merkitystä..

    Niin, pukeutumisella voi viestittää mitä vaan. Ja kuten ap sanoi älkää ottako tätä liian vakavasti. Pukeutuminen aiheuttaa luokittelua. Onhan se täälläkin nähty. Jos ostat lapsellesi ticketin haalarin olet joko A) palstamamma jolla ei oikeasti olis siihen varaa mutta pakko ostaa muka...
  2. sunflower20

    Petaatko sängyn joka päivä? Mitä muita päivittäisiä kotihommia?

    Lasten sängyt jää petaamatta, mutta oman sängyn petaan päivittäin. Imuri käy päivittäin mutta oikeastaan vain alakerran imuroin ylimalkaisesti. Kerran viikossa vedän sitten sohvat ja nojatuolit ja verhot ja katotkin(nurkat). tiskikone pyörii päivittäin ja keittiön tasot tulee pidettyä...
  3. sunflower20

    Pienellä ikäerolla lapsensa saaneet! Onko synnytys...

    Mulla on ollut kaksi synnytystä ja väliä on ollut 1,5 vuotta. Ja molemmat meni pitkäksi, eka käynnistettiin mutta sen jälkeen itse synnytys oli nopea. Tokassa annettiin jo aika käynnistykseen mutta napero päätti tulla päivää ennen pihalle ja kiireellä tuli myös. pari tuntia siitä kun sairaalaan...
  4. sunflower20

    Olen virallisesti paskamutsi! Menen töihin kun tyttö on 8,5kk

    No höh, mä aloitin työskentelyn kun muksu oli n 3 kk vanha!! Voitinpas :D
  5. sunflower20

    Kun minä olin lapsi oli normaalia, että:

    No meillä äitillä oli joku pikkuinen Fiat 127 ja se piti käydä katsastamassa, niin oli kuulemma katsastusmies varmaan säälistä päästänyt läpi kun autosta äitin lisäksi tuli ulos 5 pientä lasta. kolme oli omaa ja 2 meidän serkkuja...Ei ollu takapenkillä turvavöitä saati turvaistuimia. Vuosi oli...
  6. sunflower20

    Vappujälkiruoka

    Kiitos Tönt, sain loistavia ideoita itsellenikin! Ja siis kiitos Blue että heitit kysymyksen ilmoille!
  7. sunflower20

    Mitä tekisit jos miehelläsi olisi suhde?

    Salaa joskus toivon että mieheni löytäisi itselleen uuden rakkaan, koska hän ei minun kanssani jaksa. Ei löydä iloa vaan olen pilannut hänen elämänsä. Itse asiassa toivotin uuden vuoden päivänä että toivottavasti hän löytää uuden onnen tämän vuoden aikana. Mutta toivoisin että hän itse...
  8. sunflower20

    Mtäköhän kohtalolla on mun varalle suunniteltuna?? Sitä taas huomasi miten vähän voikaan itse asioihinsa vaikuttaa...

    No on kyllä huonoa tuuria. Pahoitteluni. Mä olen nyt vähän samassa tilanteessa.. menetin työni kun oma yritys meni konkurssiin. Nyt sitten teen sitä sun tätä ilman palkkaa ja yritän etsiä töitä. Hyviä paikkoja mun vaikutusalueella ei juurikaan ole tarjolla ja mä en nyt ole kovin valmis...
  9. sunflower20

    Mitäs Teillä oli lounaslistalla tänään

    Meillä oli viikonlopun jämiä. Savulohta ja itsetehtyä perunamuusia. Pari kurkunsiivua ja yhden minitomaatit per lapsi!
  10. sunflower20

    Tykkäsitkö jos saisit yksityiskohtaisen lahjatoiveen tähän tyyliin:

    Kyllä tykkäisin. Ei ainakaan menis lahja pieleen. Parempi se vaikka noin tökeröstikin ilmaista kuin jollakin kiertoilmaisulla josta voi koitua lahjansaajalla ja -antajalle mielipahaa korun ollessa väärä. Jos kysyn että mitä haluat niin toinen saa vastata haluavansa juuri sitä mitä haluaa...
  11. sunflower20

    Mitä teillä syödään tänään? :)

    Meillä tais lapset syödä lounaaksi pinaattipannukakkua tai sitten eilistä kana-riisivuokaa. Iltapäivän ruoat on vielä kaupassa. Ajattelin tehdä varmaan jotain pastavuokaa.... tonnikalasta? ehkä, en tiedä. Ja ajattelin tehdä jonkun mutakakun varmastikin sillä onhan mun synttärit tänään ja...
  12. sunflower20

    Anoppi!!!

    Mun anoppi on mulle aika yhdentekevä. Siis mulle. Mun lapsille se ei ole. Se on niille ihana mummi. Mä en aina tekis asioita niin kuin hän, monesti tekis mieli sanoa asioista mutta sitten mä mietin että miksi.. Mun lapset tykkää siitä eikä se ole paha ihminen. Se on jo aika vanha, eikä me...
  13. sunflower20

    Inhoan imettämistä

    No mulla on kyllä ikävät kokemukset imettämisestä. Esikoisen kohdalla synnärillä maito tuntu nousevan rintoihin... muutenkin jo c kupin rinnat niin nää paisu varmaan sinne g-kupin tienoille ja oli niin pirun kipeet. Odotin jopa innolla imettämistä, siitä kun oli puhuttu positiiviseen ja...
  14. sunflower20

    Perhanan mies... saanhan mä seinät maalattua yksinkin, onko muka kovin raskasta hommaa?

    Ei se ole raskasta, tylsää ja aikaavievää. Siis se pohjatyö vie suurimman osan ajasta. Mä meillä se maalarimestari olen. mies saa kyllä auttaa mutta pärjään itsekseni jos ei häntä kiinnosta. :) Ihme kommenttia mieheltäs ettei vuokrakämpän remontoiminen kuulu teille... ei varmaan kuulukaan...
  15. sunflower20

    Taidan minäkin hakea tuettua lomaa.

    Mistä niitä haetaan, ihan oikeasti? Mä en tiedä. Mä en löydä netistä...
  16. sunflower20

    siis aina sanotaa, et ei sua kotoota tulla töihin pyytään..

    Riippuu varmaan alasta. Esimerkiksi hetki sitten hitsareilla oli hyvä työtilanne. Ja hyviä hitsareista käytiin kisaa että kenelle menee.. mutta tässäki paino sanalla hyvä! ei keskinkertaiselle soitettu että tuu meille... Sitten kun ollaan tuolla isoilla portailla, hyvä veli järjestelmässä niin...
  17. sunflower20

    Mitä kuuluu myyntisihteerin työnkuvaan?

    Riippuu hyvin paljon firmasta. Jos se olis "normaalia" myyntisihteerin työtä, niin se olis varmaan ilmoitettu. Siihen voi kuulua osto- ja myyntireskontran ylläpito, nettikaupan (jos firmalla on verkkokauppa) ylläpito siis sieltä tulleiden tilausten käsittely, myynnin avustavat työt eli lähettää...
  18. sunflower20

    Omituinen kysely. Tunnetko ihmisen:

    - jolle on tehty abortti - joka on joutunut raiskauksen tai muun väkivallan uhriksi - joka on alkoholisti - joka on absolutisti - joka kuuluu johonkin uskonlahkoon - jonka palkka on yli 6000 e/kk - jonka koti on palanut - jolla on HIV - joka on julkisuuden henkilö - jolla on aistivamma...
  19. sunflower20

    Jos sinulle annettaisiin elinaikaa vain muutama vuosi max. miten sen käyttäisit?

    Mä varmaan huolehtisin asioista niin että jälkikasvulla olisi hyvät eväät elämään. Mä tekisin videoklippejä itsestäni, elämästäni. Puhuisin kameralle, lapsilleni ajatukseni. Olisin paljon rakkaitteni kanssa, kävisin mulle rakkaissa paikoissa lasteni kanssa, kertoisin itsestäni paljon heille...
  20. sunflower20

    Miten kestää v*ssa työpaikassa vielä syksyyn saakka?!

    Mielikuvaharjoituksilla. Meditoinnilla. Siis oikeasti, enkä nyt leiki. Eli mieti mitä tulemassa on, jos tiedät sen 100% olevan parannus nykyiseen. Olemalla paikalla, tekemällä osansa, mutta olemalla muualla ajatuksissa. Tsemppiä jokatapauksessa, on varmaan hyvin kurjaa. Pahoitteluni.

Yhteistyössä