Hakutulokset

  1. Z

    Tungetteleva äiti lapseni synttäreillä

    Itse kananmuna-allergisen lapsen äitinä olen huomannut, että juhlissa on monesti hyvin vähän syötävää. Harva ottaa sitä allergiaa huomioon tai sitten vain kokee munattomien tarjottavien etsimisen/valmistamisen hankalaksi. Otan lapselle varmuuden vuoksi omat eväät ja koska itse normaalisti...
  2. Z

    Tarvitseeko potkulautaillessa käyttää pyöräilykypärää?

    Nähdäkseni lapselta ei kielletä mitään jos laitetaan kypärä päähän. Meillä ei ole potkulautaa, mutta potkupyörä ei liiku metriäkään, ellei ole kypärä päässä. Piste.
  3. Z

    Kenelle palstalaiselle menisit kylään..siis hänen juttujen perusteella

    Mä olen vähän miettinyt, että voisin vaihtaa anoppini Keittiönoitaan.
  4. Z

    Suositelkaa potkupyörää

    Olisko nyt Puky kokemuksia? Se on nyt aikalailla tilausvaiheessa.
  5. Z

    allerginen reaktio

    Enterorokko - Sairas Lapsi ?
  6. Z

    Raskausarvettomuus syy tuttavalla loukkaantua :(

    Tuskin sun kaverisi tuota muistaa ja kokoaikaa sinua kadehtii. :D Jos haluat olla mukava ja kannustava niin unohdat koko "raskausarpi-episodin" ja seuraavalla kerralla nähdessänne vain huikkaat, "Vau, näytätpäs sinä hyvältä!" Ja tuskin kannattaa lähteä kertomaan miten mielestäsi on omilla...
  7. Z

    Tammen värinen vai musta laminaattitaso keittiöön, kun valkoiset kaapit???

    En laittais liian tummaa, näyttää jotenkin irralliselta jos on huomattavasti lattiaa raskaamman näköistä ja se onnistuu helposti tummalla tasolla.
  8. Z

    Raskausarvettomuus syy tuttavalla loukkaantua :(

    Jos joku on parempi kuin minä, se ei tarkoita sitä, että muuttuisin huonommaksi kuin olen tai jos olen parempi kuin joku muu, se ei tee siitä muusta sen huonompaa kuin onkaan.
  9. Z

    Raskausarvettomuus syy tuttavalla loukkaantua :(

    Kaveri on vaan kateellinen, ei se suuttumusta tarkoita. Kyllä mäkin oon kateellinen kauniille naisille, mutta ei se tarkoita, että inhoaisin heitä, haluaisin vaan toisinaan olla itsekin niin kaunis.
  10. Z

    Vaippojen määrästä /vrk! Meillä menee tosi vähän, voiko kaikki olla ihan ok?

    Meillä menee suunnilleen 5 vaippaa päivässä 4.5kk vanhalla täysimetetyllä tytöllä, uskoisin kuitenkin kun painoa on reilut 8kg, että ihan saa maitoa. :saint:
  11. Z

    Tuleeko muiden lapsille pampersista ihottumaa?

    Tulee ja nyt tulee myös uusituista Liberoistakin, etsin uutta vaippamerkkiä ja NatureBabycare ja Toujours vaikuttavat paremmilta.
  12. Z

    Suositelkaa potkupyörää

    Tässä vähän googlaillut ja Puky vaikuttaa ihan ok peliltä. Olisiko siitä käyttökokemuksia?
  13. Z

    Suositelkaa potkupyörää

    Jotenkin epäilen sitä ohjauksen vakautta noissa halvimmissa pyörissä, nykyään.
  14. Z

    Suositelkaa potkupyörää

    Puky vai potkupete? :D
  15. Z

    Suositelkaa potkupyörää

    Millainen potkupete on?
  16. Z

    Suositelkaa potkupyörää

    Mitäs Pukyssä ollut vikana? Eli vähän edullisempia, mutta hyviä, pyöriä katselen.
  17. Z

    Suositelkaa potkupyörää

    Turhan hintava taitanee olla :D Onko Puky hyvälaatuinen?
  18. Z

    Suositelkaa potkupyörää

    Meidän taaperolla on viime kesänä hankittu Kettler-merkkinen potkupyörä ja se on suorastaan vaarallinen, kun ohjaus on ihan väljä, eikä sitä saa korjattua. Mistä saisi hyvän ja edullisen pyörän? :D
  19. Z

    Apua!! En osaa olla luonteva vauvan kanssa!

    Ei mitään hätää, vauvat on vain ihmisiä. :) Vauvan kanssa olon voi aloittaa vaikka sanomalla, että moikka, minä olen Maija :) Minua muuten ärsyttää sellainen maiskuttelu ja lässytys vauvoille/lapsille, ei vauvat ole mitään oravia, niille voi ihan jutella, eikä senkään tarvitse olla...

Yhteistyössä