Hakutulokset

  1. F

    Olen nykyään vainoharhainen palstan takia...

    Palstatauko voi olla kyllä nyt tarpeen. Jos sun ajatukset kulkee tuota rataa niin ei ole kaukana että alkaa tulla paniikkikohtauksia jne. RELAX! :)
  2. F

    ärsyttääkö hoikat lihavia?

    No ei ärsytä! Tai no joskus aikoinaan on ärsyttänyt kun pari kaveria puristeli olemattomia vatsamakkaroitaan ja valittivat kuinka hirveen lihavia ovat. Sanoin sitten suoraan miten asia on, että kattokaa mua ja kattokaa itteenne, lopettakaa se valitus. Ja se loppu. Mut joo, ei mua nykyään...
  3. F

    Talon ulkovuoraus.

    minäpä vilkaisen :)
  4. F

    Talon ulkovuoraus.

    .
  5. F

    Onko kukaan töissä harjoittelijana/kuntoutus työssä?

    No ainakin kuntouttavaan työtoimintaan jos haluaa, niin pitää olla lääkärintodistus sairaudesta tms. Tai jos on pitkäaikaistyötön niin silloinkin varmaan katsotaan että kuntouttava on hyvä vaihtoehto.
  6. F

    Onko kukaan töissä harjoittelijana/kuntoutus työssä?

    Vai käsitinkö minäkin nyt väärin mitä tarkoitit :D
  7. F

    Onko kukaan töissä harjoittelijana/kuntoutus työssä?

    Olen kuntouttavassa työssä paniikkihäiriön vuoksi. Ei siitä palkkaa saa, ainoastaan työmarkkinatuen ja ylläpitokorvauksen osallistumispäiviltä. Eli n.500e + 9e/pvä, laskeepa siitä.
  8. F

    G: Kuinka monta lasta ja sisarusta sinulla on?

    0 lasta, 3 pikkusisarusta. Olin 13v asti ainoa lapsi, äidillä oli suuria ongelmia raskaaksi tulemisen kanssa. Itselläni on myös lastensaantiongelmia.
  9. F

    Kirjauduin!

    :wave:
  10. F

    mikä on lastenne kengän nro? 11-13v

    Ei ole omia lapsia mutta sisaruksillani on tätä kokoa: 10v. poika 37, 11v. tyttö 38 ja 13v. poika 40.
  11. F

    Angry Birds Facebookissa....

    Hei, minä tiiän :) Jos ampuu sillä kalankuvajutulla mikä on siellä vasemmassa yläkulmassa, niitä onb 5 käytettävissä. Sen ku käyttää niin saa jotain eagle bonuksia ja siten saa sen sulan.
  12. F

    Mitä tekisitte jauhelikastikkeesta?

    Paistaa perunat pannulla ja kastike päälle :P
  13. F

    Lihottaakko masislääke todella (ssri)

    Lihottaa! Syömiseni ja liikkumiseni pysyi samana, silti kiloja kertyi parissa vuodessa melkein 20kg... Ja mulla sepram 40mg... Sama lääke ollu jo 8vuotta eikä paino laske millään vaikka mitä tekisin :/
  14. F

    Ensi kertaa lentokoneeseen, apuja!

    ^ Kiitoksia :)
  15. F

    Ensi kertaa lentokoneeseen, apuja!

    Joo, kyllä mä taidan kuitenkin jättää varavaatteet ruumaan :) Mutta tarkoitettiinkohan tässä sitä että jos matkalaukku sattuu katoamaan niin on sitten edes jotain... Mut mä luotan siihen ettei katoa :D
  16. F

    Ensi kertaa lentokoneeseen, apuja!

    Ok, kiitoksia! Ei muutakuin pakkaamaan :)
  17. F

    Ensi kertaa lentokoneeseen, apuja!

    Eli olen todellakin ekaa kertaa menossa lentokoneeseen, matka on siis ihan Vaasan lentoasemalta Tukholman Arlandaan. Nyt tuli sitten pakkaamisongelmia... Jos joku viitsis kertoa mulle miten pakkaisin nämä tavarat varmastiu oikeaoppisesti :D (vaatteet osaan kyllä laittaa matkalaukkuun mutta...
  18. F

    Moi!

    Juu, no mulla ei ole kun tuo Visa electron, ja sillä ei mun mielestä pysty nostamaan... Tai ainakaan en saanut viime syksynä nostettua.

Yhteistyössä