Hakutulokset

  1. J

    Saako kaupasta ostaa siideriä klo 8 jälkeen?

    joo saa, kahdeksan jälkeen heti kun kello on 9.00
  2. J

    Mitä viemisiä olet vienyt kun haet auton vuosihuollosta?

    Me painetaan lasten kanssa aina tyynyliinat ja t-paidat koko poppoolle, sellaset missä on lasten käsien jäljet!
  3. J

    Miksi mun mies ei kosi?

    "pitäiskö erota?" ei vaan kosia! eli kosi sä sitä! :)
  4. J

    Lapsille ei ole hoitajaa synnytyksen ajaksi

    Kysy niiltä ystäviltäs. Mulla itellä on kaksi pientä lasta, mutta vastaavassa tilanteessa auttaisin kyllä ystävää hädässä.
  5. J

    Yritän pudottaa painoa ja nyt kysyisinkin että onko

    on se varmasti parempi kuin karkit ja suklaakeksit
  6. J

    Kysyn sitten minäkin

    Mene kysymään isiltä, äiti juo nyt kahvia...
  7. J

    Synnytys 2kk sitten, nyt raskaana? Vai mitä ihmettä tää on??

    Pillerit aiheuttaa joillekin tiputtelua, joten luutavasti kyse on kuitenkin siitä. myös menkat saattaa alkaa 2 kk synnytyksestä, mulla alko muistaakseni jotain 3 kk synnytyksestä.
  8. J

    Mikä tapa on ainoa oikea tapa kuoria omena?

    eipäs ku Pariisiin.
  9. J

    Me&i collegepaitai värjäytyi pesussa, onko mitään tehtävissä?

    Mitä helvetin Meandeja, tosi ÄiTyLi puhuu Miikkareista.. tai vielä parempi: miiccareista.... <3 Paras mihin oon törmänny, oli joku "naisten musta paita, jossa oli saumassa reikä, miikkareille tyypillistä pesunukkaa, ei siis enää juhlavaate, mutta kotipaitana kelpoinen, hp 40 e" :D :D :D
  10. J

    Apua sähköinen resepti!!!!

    :D :D yleensä reseptit on sen vuoden voimassa, aika karua jos olisivat vaan päivän voimassa!
  11. J

    Kirja toisesta lapsesta (Kun kolmesta tulee neljä)

    Mä voisin sanoa, että ekat kaksi kuukautta oli aika haparointia ja uuden opettelua, mutta hyvin se arki alko siitä sujumaan. Toki mä olen asennoitunut jo ennen esikkoa niin, että nyt eletään ne ruuhkavuodet ja sitten myöhemmin löytyy sitä omaa- ja parisuhdeaikaa. Tokikin mä olen aina silloin...
  12. J

    Esikon yliopplasjuhlat, kuopuksen ristiäiset

    hei ap! :flower: :hug: :kiss:
  13. J

    Fb kuva vauva syö kissmettiä

    Linkkaisin kuvan siitä 8 v:stä joka syö tissiä ;) no en, oikeesti, onpa kamalaa jos pieni sai suklaata maistella juhlissa.. laita kuva pois ja ajattele maailmanrauhaa.
  14. J

    Voidaanko toimeentulotukea maksaa eri päivinä? Vaikka kahtena päiväänä peräkkäin?

    en mäkään ole koskaan kuullut, että kahdessa erässä olis tullut, onko ne maksanu vuokraa tms. suoraan vuokranantajalle tai jotain laskuja suoraan laskuttajalle? tai onko sellanen edes mahdollista :D
  15. J

    Viisammat kertokaahan. Palkanmaksu pankista toiseen Viive?

    Mun käsityksen mukaan palkka on tilillä palkanmaksu päivänä, joka yleensä määritelty työsoppariin. On palkanmaksajan vastuulla laittaa palkat ajoon niin, että ne näkyvät palkanmaksupäivänä tilillä.
  16. J

    Kiinteistövälittäjiä paikalla?

    Meille btw välittäjä sano, että katselkaa rohkeasti sitten kaappeihin yms, että saadaa käsitys, mitä mikäkin kaappi sisältää.... siis enkä nyt tarkota sisällöllä likasia pikkuhousuja, vaan onko esim. makkarissa tanko- vai hyllykaappi ja keittiössäkin kurkittiin laatikot ja kaapit.Siis kiinteät...
  17. J

    Jokos se uusin palstapari

    Majuri ja tytsi?
  18. J

    tuli vaan mieleen tänään...

    mulla on ollut esikoisen raskausajasta asti haamupotkuja, silloin eniten kun toivoin raskautta :D mutta tee testi heti huomenna ja tuut kertomaan!
  19. J

    Espoo sit antoi päiväkotipaikan, mutta sellaisen, ettei siinä normaali työssäkäynti onnistu!

    täällä ei ainakaan ole mitään merkitystä sillä, koska hakee paikkaa vaan sillä, koska hoidontarve alkaa. Jos haet paikkaa elokuussa ja hoidontarve alkaa helmikuussa, menee edelle sellainen, joka hakee paikkaa lokakuussa, mutta hoidontarve alkaa tammikuussa, ja voi vaikka viedä sen sun toivoman...

Yhteistyössä