Hakutulokset

  1. C

    Saanko esitellä : Matti <3

    Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! :heart:
  2. C

    pino meille syrjityille/näkymättömille palstalaisille

    Täällä myös yksi näkymätön (syrjittykin?) palstalainen! Olen aika hyvä ketjuntappaja ja sen ainoan kerran, kun olen päässyt mukaan "Ärsyttävin palstalainen"-ketjuun, ei kirjoittaja vaivautunut edes perustelemaan. Uskon sen johtuvan siitä, että en kuulu kaksplussan kohderyhmään, vaikka onhan...
  3. C

    Olen aina ollut laiha/hoikka, haluatko kysyä jotain?

    Millä/kuinka usein herkuttelet? Liikutko säännöllisesti, mitä teet ja kuinka usein? Itsekin olen tosi hoikka ollut aina, mutta olen vielä nuori ja pelkään että en pysy ihannepainossani vaikka geeneissä tämäkin. Ja noista arvista ja ihon venymisestä..itselläni pepussa kivat raskausarvet...
  4. C

    Mikä mielestäsi sopiva paino 157cm pitkälle??

    Joku 43-50 kg riippuen ruumirakenteesta.
  5. C

    lihapullat?

    Annan rauhassa maustua puolisen tuntia.
  6. C

    TYKKÄÄN -ketju

    Tykkään -Salmiakista -Indie-musiikista -Kitaran soittamisesta -Koirista -Kissoista -Joulusta -Lohimedaljongeista -Sisustamisesta -Kesän yöttömistä öistä -Loppukesän pimenevistä illoista -Ensilumesta -Valokuvauksesta -Mekoista -Koruista -Punaisista hiuksista -Psykologiasta...
  7. C

    Mitä tykkäät tatuoinnista tällaisessa kohdassa?

    Ihan veikeä, tosin itselle olisi vaikea kuvitella tuohon kohtaan.
  8. C

    Kyllä säälitti puistossa

    Itselle tuli mieleen, että jos sitä suuta ei tosiaankaan saa auki, niin ehkä vanhemmat ovat sitten olettaneet, että mummo tykkää siitä että saa viettää enemmän aikaa lastenlastensa kanssa.
  9. C

    Ryanairilla matkustaneet HOi!

    Ei ole määrättyjä paikkoja. Sinne vaan mennään "jonossa", tosin jotkut ovat maksaneet siitä että pääsevät ensimmäisten joukossa koneeseen. Mutta eipä siitäkään mielestäni kovin kummoista hyötyä ole.
  10. C

    millainen palkka kaupan myyjällä on?

    Itellä oli 9.36e ilman työkokemusta tai koulutusta, osa-aikainen.
  11. C

    G: lempihahmosi muumeissa?

    Mymmeli ja Surku!
  12. C

    Tässäpä ohjeita kaupassa käyntiin 18v tytöltä.. Lukekaas..

    Eipä taida tuo tyttö pahemmasta tietää :laugh: Siinä taas yksi, jonka pitää laukoa järjettömiä, keksimällä keksittyjä mielipiteitään vain sen takia että haluaa erottua joukosta.
  13. C

    Kuka nikki kuvassa?

  14. C

    kaupassa nähtyä: siististi pukeutunut keski-ikäinen rouva napsi irtokarkkeja suuhunsa

    Eikös tuo nyt ole jo ihan varkaus jos ei kerran niitä maksanut :o Itse en muuten ole ostanut irttareita sen jälkeen kun näin aikuisen miehen lappaavan niitä kourallaan pussiin, lasten katsellessa hämmysteneenä vieressä karkkilapiot kädessä :x
  15. C

    Kuka nikki kuvassa?

    NewYork?
  16. C

    Kuka nikki kuvassa?

  17. C

    Kuka nikki kuvassa?

    Heffalump
  18. C

    Kuka nikki kuvassa?

    Jees! Ja hyacintti myöskin oikein yllätysyllätys :)

Yhteistyössä