Hakutulokset

  1. S

    millaista musiikkia 12-vuotiaat kuuntelevat?

    Hei te, joilla on isompia lapsia - kertokaahan millaista musaa he kuuntelevat, noin 11-13- vuotiaat? Olen eka kertaa sijaisopena kuudesluokkalaisille, ja tarvis musiikin tuntien suunnittelua varten vähän tietää. Itse kuuntelen tosi vähän musaa, ja omat lapseni ovat vielä reilusti pienempiä.
  2. S

    piinailu/paras testi

    Hoitopaikoissa on eri käytännöt. Minä en ainakaan saanut verikoetta, vaikka pyysin, vaan täytyi luottaa kotitestiin, joka näyttikin pp12 haalean plussan.
  3. S

    Mikä näistä nimistä tytölle?

    lumia elle aurora on mielestäni ehdottomasti paras.
  4. S

    Hedelmöityshoidot lahjasiittiöillä..

    Uudessa hedelmöityslaissa on epäkohta! Tässä Simpukka yhdistyksen lausunto asiasta: http://www.simpukka-yhdistys.fi/Kannanotot/laki_epakohta.htm Suosittelen muutenkin tutustumaan Simpukka yhdistyksen sivuihin ja mahdollisesti liittymään jäseneksi. Yhdistys ajaa meidän lapsettomien asioita...
  5. S

    Ihanaa, että saatiin vihdoinkin tämä "oma" palsta...

    Alkua en tiedä, kuinka sen sai...ja onko sillä väliäkään? :laugh: Mutta kivastihan meitä alkaa jo ihan pienen ajan sisään tänne ilmaantuneen. Kymmenkunta ja varmasti lisää joukkoon porukkaa tulee kiitettävästi. Saa nähdä ketkä jäävät tänne pyörimään...
  6. S

    eka aloitus tännekin osioon=)

    Pakkaspojat 2002 :wave: :wave:
  7. S

    vauveleita hoidoilla vai luomusti peiton alla?

    PAS pojat - 02 Takana PAAAALJon hoitoja ja kyyneleitä. Mutta maaliman ihanimmat kaverit meillä on. :D
  8. S

    IVF:N jälkeen clomit..?

    Eli ei taida olla kenelläkään mitään positiista kokemusta asiasta... :'(
  9. S

    IVF:N jälkeen clomit..?

    Eli nyt epäonnistuneita hoitoja muutama takana, enkä tällähetkellä jaksa enää sitä psyykkistä painetta ja pidän pitkän tauon. Meillä syy lapsettomuuteen selittämätön. Ajattelin että clomeja voisin popsia tässä voimia keräillessä seuraavaa isompaa hoitoa varten. Mutta onko siitä käytännössä...
  10. S

    -76 Äidit nippuun

    Hämeenlinnasta, 2 tyttöä (melkein 5,5v ja 3v), mieskomistukseni 34v =)
  11. S

    Ammattipino

    vielä kotona lasten kanssa. Matkailualalla kotimaassa ollut lähes 10v - opiskellen alaa lisää kun pätkätöitä ei ole ollut. Nyt valmistuin YTM, ja töitä pitkästä aikaa hakemassa joko tältä tai joltain muulta alalta.
  12. S

    Seuran kaipuu luonne vai tapa?

    Kuin myös täällä mietitty samoja juttuja. Jotenkin uskoisin, että on enempi luonnekysymys: mun viisivuotias tyttö ei kans keksisi itse mitään tekemistä (ainakin tuntuu siltä melkoisen usein), vaikka en missään vaiheessa ole ruokkinut tällaista tapaa esim. itse leikkimällä ja jatkuvasti...
  13. S

    Palkkanne kuukaudessa

    jännä juttu, että tällaisiin keskusteluihin kaikki kirjoittelevat harmaina:) Itse olen toistaiseksi vielä reilusti kotihoidontuella, eikä mieheni palkka juuri päätä huimaa. Mutta sinnitellään jotenkuten. Toivottavasti työtilanne tästä itsellekin aukeaisi, nuorimmaiseni kun täyttää syksyllä kolme...
  14. S

    gallup:kuinka olette saaneet työpaikkanne?

    Kiinnostaisi hirmuisesti tietää mitä kautta olette saaneet työpaikkanne: avoimen työpaikkailmoituksen perusteella, itse muuten vaan kysellen, suhteiden kautta vai miten? Työnhaku on itselläni paraikaa päällä, ja joka kerta, kun tällainen työnhakuprosessi on eteen tullut (pätkätyöläinen tähän...
  15. S

    Kantoliinako 3-vuotiaalle?

    Tuo lienee luonteenpiirre, sillä mun vanhin tyttö, 5v on tällainen: hälle täytyy hyvin tarkkaan kertoa esim. pihalla ollessa, jos joudun "sekunniksikaan" poistumaan paikalta esim. vessaan (muuten hän pelästyy heti). Silloinkin hän tulee heti nuoremman siskonsa kanssa rappukäytävään odottamaan...
  16. S

    Mitä lapsenne tekevät kun siivoat?

    Oletko koettanut ottaa muksut mukaan siivoamiseen; antaa kunkin vuorollaan imuroida hetki, sitten jokaiselle pölyrätit kouraan, joilla saavat lääppiä kukin jotain hyllytasoja (no juu, ehkä vähän seiniäkin, mutta lapsiperheissähän ollaan, onko tuo niin nuukaa). Multa ainakin nnistuu vallan...
  17. S

    Vasenkätisyys!?

    mun toisella tyttärellä (5v) on ovela taito käyttää molempia käsiä - enemmän ehkä vasenta, mutta osan päivittäisistä tehtävistä tekee oikeallakin. (Sulkapallo)mailalla lyömistä yritin juuri opettaa vasemmalla, kun luonnostaan mailaa siinä kädessä haluaa pitää, joten saattaapi koulussa olla...
  18. S

    Taas mä yritän HML:n mammoja

    Mun tulee puistoiltua tyttöjen kanssa tässä kesällä aina ihan omin nokkinemme heti aamusta, joten meitä ei yleisesti kannata odottaa - mun tulee niiiiin harvoin edes luettua tätä foorumia, että yleensä sovitut ajankohdat on menny jo ohikin. Mutta oikein hyvää kesää teille kaikille...
  19. S

    Vihille maistraatissa? Mitä sen jälkeen?

    \ no minäpä täällä olen kanssasi ihan samaa mieltä. Suoraan sanottuna olen kirkkoon kuulunut vain ja ainoostaan sen takia, että mut joku haluaisi lapsensa kummiksi, ja tuo täyttymys tapahtui reilu vuosi sitten. Joten nyt ei olisi "mitään syytä" siinä olla.
  20. S

    Vihille maistraatissa? Mitä sen jälkeen?

    meidän tapauksessa mun vanhoilliset porukat veti herneen nenään siitä, ettemme menneet kirkossa avioon. Niinpä ratkaisimme asian näin: tasan seitsemän vuotta sitten kävimme perjantaina maistraatissa ja lauantaille oli järjestetty kirkkoon avioliittoon siunaamistilaisuus, jonka jälkeen oli...

Yhteistyössä