Hakutulokset

  1. trolli

    Hoitajat siistitäänkö potilailta alapään karvoja ?

    Täytyykin pistää hoitotestamenttiin että mun karvotusta saa poistella ihan vapaasti jos makaan vaipoissa ja karvat kasvaa reuhkana. En tod. halua vti:sta vaan rämemajavan takia..
  2. trolli

    Hoitajat siistitäänkö potilailta alapään karvoja ?

    Alko kanssa tuntua siltä, että toi nisäkäs on se karvafriikki joka tänne jatkuvasti postaa niitä "posliinionpedofiilikunnontuheroonnaisellistanäppyläinenbroilerinnahka"-jauhamisia..
  3. trolli

    Olen varma että mua salakuunnellaan ja kuvataan salaa

    Jos se otti selfien?
  4. trolli

    Olen varma että mua salakuunnellaan ja kuvataan salaa

    Vaikka kuinka koitan pähkäillä niin en keksi että miten ihmeessä voit tietää että hoitaja kuvasi sua, se kännykän näyttöhän oli pakko olla hoitajaan päin. Ja mistä tiedät ottiko hän kuvaa varmasti? Ja jos otti, ottiko itsestään etukameralla vai susta? Vai olisko vaan vaihtanu taustakuvaa?
  5. trolli

    Voi että mä haluaisin Michael Korssin vihreän käsilaukun.

    Sopii varmaan paremmin haisaappaiden kun kuomien kanssa, riippuen tietty kuomien väristä
  6. trolli

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    täh? :D En, mut lupaukset täytyy pitää. Ja hei ihan oikeesti, tietääks sun miehes ees että palstailet jollain mammapalstalla? vaikka se feissarissa törmäis et joku on jakanu tän keskustelun, niin millä todennäköisyydellä sitä kiinnostais tarpeeks edes avatakseen tätä? Ihan tosi hei, kyllä...
  7. trolli

    Vanhustyön tekijät: missä nykyään asuvat ne kaikkein huonokuntoisimmat vuodepotilaat?

    He ovat joko vanhainkodeissa, palvelutaloissa tai kotonaan. Noilla eri taloilla ei ole käytännössä mitään eroa, yhtä vähän hoitajia ja asukkaat laidasta laitaan. Fyysisesti rankinta riippuu asukkaista, apuvälineiden määrästä ja työtehtävien määrästä. Jos 20 asukkaan palvelutalossa puolet on...
  8. trolli

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Oisit sanonu ton 6 tuntia sitten niin ei ois koko loppuketju menny ihan paskanjauhamiseks. :headwall:
  9. trolli

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Sä kyllä lupasit tulla kertomaan...
  10. trolli

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Jos oot hg niin kerro ihmeessä miten meni?
  11. trolli

    Ootteko huomannu, että miesgynekologit ovat paljon hellempiä kuin naiset?

    Totta, mielummin mies kun nainen.
  12. trolli

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Ei jumalauta. Pari tuntia pois ja taas tullu tota jankkaamista miljoona sivua.. Mutta missä HAPPYGIRL??
  13. trolli

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    :attn: säpäle ja mies:attn: NYT JANKKAAMAAN TOISIIN KETJUIHIN!! Te pilaatte tän kokonaan, ainoot ketkä lukee teidän jankkaukset on te ite. hus hus!!
  14. trolli

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Hitto tää ketju ois paljon lyhempi ja viihdyttävämpi ilman ton hiton miehen jankkaamista. ärsyttävää! :mad:
  15. trolli

    Tarjolla on jauhelihakeittoa tai kinkkurisottoa, 5 vuotiaalle ei kelpaa kumpikaan, mitä toimit?

    Totuudet kuulostaa inhottavilta kun tietää itsekkin opettavansa lapsensa nirsoilemaan, eikös?
  16. trolli

    Tarjolla on jauhelihakeittoa tai kinkkurisottoa, 5 vuotiaalle ei kelpaa kumpikaan, mitä toimit?

    Niin, koska minä en muuten tykkää sinihomejuustosta niin en ikinä osta sitä... eiku, vittu ostanhan! Ja maistan itsekkin, vaikka en tykkää. Ihan esimerkkinä lapsille. Ja arvaas, vaikka MINÄ en tykkää, niin 9v tytär tykkää tosi paljon. Ja 7v taas valkohomejuustosta. Miten sä voi oikeuttaa...
  17. trolli

    Tarjolla on jauhelihakeittoa tai kinkkurisottoa, 5 vuotiaalle ei kelpaa kumpikaan, mitä toimit?

    Eikä muuten tule ikinä tykkäämäänkään. Tämä vaan vahvistaa teoriaani siitä, että nirsot lapset ovat vanhempiensa takia nirsoja. Sitäpaitsi, hyi helvetti kuka tuommoista soppaa söis? Yäk, on tosi terveellistä ja maukasta joo...
  18. trolli

    Ottaisitko miehen joka pesee kalunsa vain vedellä?

    Mun ukko on pessy aina mulkkunsa pelkällä vedellä päivittäin. Toki jos suihkussa on suihkusaippuaa käyttänyt niin toki ne munatkin vaahtoon menee. Ihan on puhdas mulkku. :D
  19. trolli

    Tarjolla on jauhelihakeittoa tai kinkkurisottoa, 5 vuotiaalle ei kelpaa kumpikaan, mitä toimit?

    Siis jauhelihakeitossa ainakin mun tekemänä on 4-5 eri juuresta, mahdollisesti myös jotain kukkakaalia tms, perunaa ja sitä jauhelihaa. Niin nirsoa muksua ei ole olemassakaan ettei mikään noista alas menisi. Mun yks lapsi ei tykkää keitoissa lantusta. Jättää sitten lantunpalat lautaselle, ja syö...
  20. trolli

    Olenko huono äiti, kun syötän lapsilleni lähinnä..

    Mä muuten opin tykkäämään oliiveista vasta aikuisena, nyt viime vuonna. :D Jotenkin kun tarpeeks usein söin kreikkalaista salaattia ja joskus pizzoissa oli oliiveja, siihen makuun tottui. Ja kun yks kreikkalainen vinkkas mulle kalamata-oliivien olevan niitä parhaita. Nykyään tunkisin niitä...

Yhteistyössä