Hakutulokset

  1. A

    Punnitaanko äiti jälkitarkistuksessa?

    Kysymys yllä
  2. A

    Vinkkejä masukipuisen vauvan avuksi?

    Pelkällä rintamaidolla ollaan, mutta mielestäni en kyllä ole syönyt mitään poikkeavaa, mikä saattaisi aiheutta masukivut. Toinen vain on niin raasu, tähän saakka ollut niin tyytyväinen (esikoinen), että ollaan hätää kärsimässä kun poika näyttää että osaa hän itkeäkin :(
  3. A

    Vinkkejä masukipuisen vauvan avuksi?

    Eli onko kenelläkään mitään vinkkejä / asentoa missä tuon pienen (19päivän ikäisen) masukipuisen vauvan olisi hyvä olla. Pierua ollaan ähelletty pää punaisena koko yö, eikä nukkuminenkaan onnistu. Maha siis pyöreä pallo, kun siellä on ilmaa.
  4. A

    Kauan posti säilyttää pakettia?

    2viikkoa
  5. A

    Pöh, kyllä te ootte niin kamalan tylsiä....

    Kuolemassa tylsyyteen?
  6. A

    Mistä tietää että mies käy uittamassa kaluansa muualla?

    Oli sinne vissiin menossa muitakin naisia, että ehkä oikea muoto olisi mieheni naisten kanssa mökillä :D Eikä ole kertaakaan käynyt mielessä, että siellä se panee jotakuta muuta.
  7. A

    Mistä tietää että mies käy uittamassa kaluansa muualla?

    En minä viitsinyt lähteä, kun siellä on ulkovessa ja en todellakaan jaksaisi tässä vaiheessa raskautta enää juosta ulkovessaan vähän väliä :D Mies on siellä hermolomalla minusta, kuten itse asian muotoilen :)
  8. A

    Mistä tietää että mies käy uittamassa kaluansa muualla?

    Harmi, että sinun kohdallesi on sattunut vain tuon kaltaisia miehiä :( Suurin osa minun ystävistäni on vastakkaista sukupuolta (miehiä) ja puhumme kyllä paljon seksistä ja vitsailemme asiasta, muttei kukaan ole koskaan vonkaamaan ryhtynyt. Tämä meni kyllä asian vierestä.. Mutta ei kai sitä...
  9. A

    Eskarilaisen äiti miettii ekaluokkalaisten vaatetusta

    Aika vähän näkyi meillä toppapukuja 1-2lk kun olin koulunavustajana. Muutenkin jopa toppahousuja sai muistutella laittamaan jalkaan kovalla pakkasella kun lapsilla niin kiire ulos. Vk-asuja en muista syksyllä näkyneen välitunnilla, jos housuja oli ne roikkuivat naulakossa. Collegehousuja...
  10. A

    Luomusti raskaana 2,5 v lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen!

    Elämä yllättää. Onnea teille!
  11. A

    Mistä tietää että mies käy uittamassa kaluansa muualla?

    Minunkin mies nyt koko viikonlopun toisen naisen kanssa mökillä, eikä epäilytä yhtään, että siellä seksiä harrastettaisiin. Miksei vastakkaiset sukupuolet voisi olla vain kavereita, joilla on mukavaa yhdessä, ilman että siihen pitää heti keksiä seksuaalinen vire?
  12. A

    Lauantain rv-pino

    34+3 :)
  13. A

    Imetysliiveistä, vinkatkaa jos ootte nähneet kyseisiä!

    Nyt löytyi saman tyylisiä, vaikka ei juuri samoja kuin mitkä näin, kiitos hirveästi vastauksista!!
  14. A

    Haetteko toimeentulotukea?

    Joka kuukausi on haettu, normaalisti vähän ollaan saatukin.
  15. A

    Imetysliiveistä, vinkatkaa jos ootte nähneet kyseisiä!

    Näin jossakin nettikaupassa imetysliivit, joiden kuppiosa oli joustavaa materiaalia ja yksi koko sopi useamman kokoisille rinnoille. Nyt vaan en enää löydä niitä mistään, tietääkö kukaan?
  16. A

    Miehiä, miehiä

    Illan paras!!
  17. A

    Missä laitteissa teillä kotona on nettiyhteys?

    Kaks läppäriä, kaks kännykkää, ps3 ja koittihan ne saada meidät laittamaan televiisionkin, mutta se jätetiin vielä laittamatta :D
  18. A

    Supistuksista

    up
  19. A

    laihat pakkohoitoon, lihavia ei?

    Olen miettinyt aivan samaa. Laihuus johtaa ehkä kuolemaan, mutta halvemmaksi se tulee kuolla kuin maksaa liikalihavien sairauksia.
  20. A

    Mistäs Oulussa löytyy kätevimmin käytetty pinnasängyt, syöttötuoli jne.?

    Anton&Nina Outlet, sieltä vois löytyä?

Yhteistyössä