Hakutulokset

  1. Z

    Ööööhhh...ylläpito...???!!

    okei, kiitos ! En ole paska ihminen, en vaan oikeasti tiennyt !!! Kiitos kovasti !!
  2. Z

    Ööööhhh...ylläpito...???!!

    neuvokaa idioottia ? Siis miten "pyydän luvan" ylläpidolta ns. mainostamiseen ?? Siis tarjoan kiireisille tai muuten vaan omaa aikaa kaipaaville vanhemmille ilta/viikonloppuisin lastenhoitoa helsingissä, tai voiko sitä tehdä täällä ylipäänsä ?
  3. Z

    yksinhuoltajuus / poikaystävän kanssa muutto

    eli siis elatustukihan poistuu vaan siinä lapsen täyttäessä 17 tai jos menet naimisiin, korjatkaa jos olen väärässä
  4. Z

    Oletteko huomanneet kenenkään lapsista tupakoinnista aiheutuvia asioita??

    niin ja pakko kyl tähän vielä sanoa et täähän on sama asia tapella kuin se, että esim minä tunnen 2 alle 60-vuotiasta, jotka ovat kuolleet rajuun keuhkosyöpään, eivätkä ole eläissään yhtään röökiä polttaneet, ni ei o reilua kyllä...samat oireet kuin tupakoitsijoiden lapsilla, on kymmenillä...
  5. Z

    Oletteko huomanneet kenenkään lapsista tupakoinnista aiheutuvia asioita??

    :D Mie olin aikas pulskassa kunnossa jo ennestään, ei mitään sen kummempia oireita, kuukautiset tuli lähes normaalisti siihen asti, joten siinäpä ois selitystä mitä nyt ens hätään löytyy. Menin sairaalaan tutkimuksiin rajujen "vatsakramppien" takia, otettiin viimein ultraääni, ja kappas :D
  6. Z

    Oletteko huomanneet kenenkään lapsista tupakoinnista aiheutuvia asioita??

    pakko kyllä tähän kommentoida että minulla on sanoisinko, erityisen terve lapsi, joka nyt neljävuotias, muutamia nuhia ja sen sellaista kausiaikoina ollut, thats it. Minä poltin seitsemännelle kuulle asti raskaana ollessani jopa puolitoista askia päivässä, kun silloin sain vasta tietää olevani...
  7. Z

    Etsin epätoivoisesti yhtä miestä Keravalta !!????

    no hitto, ei paska idea !! Tosin eivät kyllä antais miule sen yhteystietoja kun luulevat et mie oon joku hullu stalkkeri :D Mut voinhan antaa omani ni ottakoo sit yhteyttä jos tahtoo...
  8. Z

    Etsin epätoivoisesti yhtä miestä Keravalta !!????

    piiitkä juttu...tapasin tän miehen vartija-asussa kerran rautatieasemalla, ja juteltiin pitkään ihan muuten vaan, mie oon vaa nähny unia täst miehestä ja harmitti ku en uskaltanu numeroa pyytää, nyt s eon jääny kovasti kaivelee...
  9. Z

    Etsin epätoivoisesti yhtä miestä Keravalta !!????

    Ainoat tiedot siitä miehestä on, että - hän on ammatiltaan vartija -vaaleatukkainen - kotoisin jostain keskisuomesta ( puhuu savon murretta ) - on kaksivuotiaan tytön isä, eronnut siis tästä äidistä - iältään sellainen 22-28 väliltä -asuu tällä hetkellä keravalla Jos kukaan luulis että...
  10. Z

    hello kitty kakkuun ilman marsipaania ?

    niin, siis miten vois taiteilla pyöreeseen kakkuun hello kittyn pään ilman niitä marsipaani tai sokeri massoja ? Ne maistuu paskalle. Pää lyö tyhjää, ideoita ? Eli siis mistä tehda naama ja ääriviivat ja silmät ja rusetti ja mitä muuta sillä pirulaisella nyt sit onkaan...
  11. Z

    onko työtöntä yh:ta pääkaupunkiseudulta ?

    Millaisia tukia saat ? Millaisessa asunnossa asut, paljonko vuokra ja paljonko asumistuki ? Montako lasta, paljonko elatustukea ja muita tukia ? Eli rahatilanne noin ylipäänsä ? En mitenkään onnistunut "leikisti" laskemaan jos tuollainen tilanne tulisi eteen. Kun ihan kylmästi tässä mietin...
  12. Z

    lisäansioita pääkaupunkiseudulla ? Ei siis miellellää mitää puhelinmyyntiä

    jottain mitä vois tehä 6-15 tuntia viikossa iltaisin ja viikonloppuisin ? Ei oikein tunnu löytyvän...ideoita edes etsimiseen ? Lisäansioita ku googlettaa ni pelkkää puhelinmyyntipaskaa...oikeeta työtä etsin, ei siis myöskään mitään avon-konsultti juttuja-....
  13. Z

    miten perustelet haluavasi toisen lapsen ?

    itseä arvelutti lähinnä se kun nyt mennyt jo "liian kauan", että ikäeroa tulisi liikaa...ja se, että juuri kun päästiin vaipoista ja tyttö on muutenki omatoiminen, niin kaikki "alkaisi taas alusta"...mut ei vaan voi minkään, en tiiä oonko mie sit ihan akka kun haluun vaan se toisen ja piste ! :)...
  14. Z

    miten perustelet haluavasi toisen lapsen ?

    Onko sänky lämmin ? Mielelläni tulisin ;) :D
  15. Z

    miten perustelet haluavasi toisen lapsen ?

    Mies kun kysyi tällasta...ihan menin hiljaseks, vähä niinku siks ku mie nyt vaan haluun...en tiedä miks, miks kukaan ylipäänsä haluu lapsia. Mut mies sanoi mukamas vitsikkäästi et kun keksit hyvän perustelun niin tehdään sit :) Kyl se vissii iteki haluis mut tuntuu jostain syystä olevan epävarma...
  16. Z

    Illan mitä päällä, lasissa, lautasella??-galluppi

    miul on päällä kylpytakki, en tiiä miks, en o käynt ees suihkus tai mitään. Lasissa Smirnoff vodkaa on the rocks, jotta saisin edes tämän yön nukuttua, ja lautasella makeita herneitä, joita piereskelen varmaan koko viikonlopun :) Kiva ilta :)
  17. Z

    kuka lähtee miun kans tänää baariin/ helsinki ?

    ootte työ yksii nössöjä :) Mie mään nukkuu. Saapaha sitä harrastaa kerranki rauhassa ja just nii paljo ku haluu, mies on muksujen kans toisel puolel suomea koko viikonlopun..
  18. Z

    kuka lähtee miun kans tänää baariin/ helsinki ?

    Lilith, mitä kettua :) Onko tää helsinki näi iso paikka, koska täällä ei sada :) Ihan harmaata on mut ei ainaskaa viel oo ripauttanu...paskaakos sade tässä. Ei kuitenkaa oo pussikalja iässä enää niin ei oo sillä ilta pilalla....
  19. Z

    kuka lähtee miun kans tänää baariin/ helsinki ?

    kääkkä - no varmast, pistäkin kans :) Mie oon seittemä viikkoo lomalla alkaen nyt, ja lapsenlikka järjestyy tunnin varotusajalla, uudet ihmiset ja tuttavuudet ois kivoja :)

Yhteistyössä