Hakutulokset

  1. sunniee

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    mä kans vietän enemmän aikaa tuolla facebookin puolella kun sinne on hieman yksityisempää kirjotella kuitenkin =) tyänään POKSUU 11+0 :heart: ja ens maanantaina np-ultra jota jännään hulluna,vaikkakin varhaisultrassa näkyi sikiö ja sydänääniä kuunnellaan aina kun mieli tekee =) muttamutta,mä...
  2. sunniee

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    mua ei vieläkään näy listassa =) eli 30.9/sunniee/25/3./TAYS ja mitäs tänne,tänään poksuu 10+0 :heart: sydänääniä taas kuunneltu aamulla,ai että mikä puksutus =) liikkeistä esikoisesta tunsin ekat liikkeet rv 15,kuopuksesta rv 12,ja nyt vielä odotellaan tämän kolmannen ensimmäisiä...
  3. sunniee

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Doppleri löytyy multakin,tykkään kans kuunnella nyt kun ei vielä liikkeitä tunne,yleensä jäänyt kaappiin siinä kohtaa kun alkaa tuntua potkuja ja myllerrystä masussa =) Ultra on meillä 17.3 ja silloin on viikkoja 11+6 kasassa,rakenneultra varataan sitten myöhemmin vasta. neuvolakerrat on...
  4. sunniee

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Uusi ilmoittautuu mukaan :wave: Tays on synnytyssairaala,kolmatta vauvaa odotellaan ,LA 30.9 :heart: varhaisultrassa kävästiin rv 6+3 ja sieltä löytyi yksi pieni vauvanalku,jonka sydän löi terhakkaasti :) oireita lähinnä kaaaaaamala väsymys ,rintojen kiristys ja kaikki hajut etoo |O lueskelen...
  5. sunniee

    voiko kontallaan synnyttää?

    puoli-istuva on kätilölle helppo kun näkee suoraan. mutta kyllä muissakin asennoissa saa ponnistaa,mikä nyt itsestä luontevimmalta tuntuu,ja vauva voi hyvin kokoajan =)
  6. sunniee

    Mihin aikaan herätätte isät?

    tuollahan tuo nukkuu vauvan kanssa vielä,herätellään sit kun herää =) esikoinen odottelee jo kovasti että isi heräis ,mutta ei kiire :)
  7. sunniee

    niukkaa vuotoa kesken kierron?

    ovulaatio ? silloin voi tulla niukkaa vuotoa
  8. sunniee

    Onko tämä ihan normaali vauva?

    meidän esikoinen oli just tollanen perustyytyväinen eikä itkeny oikeestaan ollenkaan ,oikein odotin että no koska se nyt itkee =D toista se on tämä kuopus joka itkeä tirauttaa joka käänteessä :)
  9. sunniee

    Mies haluaa toisen lapsen, minä en!

    noh,teidän pitää ihan tosissaan keskustella. ja yks lapsi on eriasia kun kaksi lasta,varsinkin pienellä ikäerolla.
  10. sunniee

    Miks paino ei putoa -500 kcal vajauksesta huolimatta?

    kuinka paljon liikut sit? ja syötkö tarpeeks monipuolisesti,terveellisesti?
  11. sunniee

    Voinko olla raskaana..??

    siis sillä lailla vaihdella että aina se kierto ei oo tasan 28päivää.
  12. sunniee

    Voinko olla raskaana..??

    ovulaatio on yleensä kierron puolivälissä ja kyllä ne simpat voi jopa viikon siellä kestää,ja kerkee hedelmöittää munasolin. joten siis,aina on mahdollisuus raskauteen,vaikka kuukautisten aikana harrastais seksiä,ovulaatio ajankohtakin voi vaihdella..
  13. sunniee

    rv 34+6, painetta vähän väliä....

    niin ja harjotussupistukset alkoi molemmista jo viikolla 15,kipeiksi muuttuivat puolen välin jälkee.. viimeset pari viikkoa kuopuksesta valvoin öisin säännöllisten kipeiden supistuksien kanssa,jotka lakkas aina aamulla :/
  14. sunniee

    rv 34+6, painetta vähän väliä....

    mulla oli tollasta tän tokan kanssa,mut meni silti 4 päivää yli,esikoinen meni 12 päivää yli eikä ollu painetta ollenkaa.. se pää ilmeisesti painoi tällä kertaa niin paljon tonne takamukseen kun oli tosi alhaalla jo aikaisin (kiinnittynyt myös). esikoinen taas ei kiinnittynyt ollenkaan
  15. sunniee

    E-pillerit ja ovulaatio!?

    no hae ihan r-testi ja koklaa sillä ;)
  16. sunniee

    E-pillerit ja ovulaatio!?

    haha :D no se reagoi myös raskaushormooniin jos sitä on tarpeeksi kropassa ;) mun kaveri sai tolleen tietää raskaudesta.. :D teki ovulaatiotestin huvikseen kun menkkojen piti alkaa,mut olikin vahva plussa ja sit r-testi näytti saman =D
  17. sunniee

    E-pillerit ja ovulaatio!?

    ovulaatiotesti näyttää myös raskauden,jos siis menkkojen jälkeen testaa ja näyttää kahta tummaa viivaa voipi olla kyseessä raskaus :)
  18. sunniee

    Onko äitiys ollut sellaista kuin kuvittelit?

    ja mä oon just sellane ylisuorittaja että ruoka on valmiina aina kun mies tulee,koska pitää mun ja esikoisenkin syödä :D
  19. sunniee

    Onko äitiys ollut sellaista kuin kuvittelit?

    mä olin kans varautunut siihen kaikkein pahimpaan mutta tulikin se ns. helppo vauva =) nyt näitä on tässä kaksi,ja helppoa vielä toistaiseksi =) ikää on lapsilla 1v8kk ja toinen on 1kk :)
  20. sunniee

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnea kaikille vauvaantuneille !! =) vieläkö on joitain jotka odottaa vauvaansa? :) täällä on ollut aivan ihana keväinen sää ja nautittu täysin rinnoin kun jaksaa taas kävellä pitkiä lenkkejä kun ei oo selkä kipee eikä nivusiin satu =D tyttökin on tänään jo 4 viikkoa !! mihin tämä aika oikein...

Yhteistyössä