Hakutulokset

  1. F

    Tänään poika lähti kävelemään <3

    Voi mikä suloisuus! <3
  2. F

    Lähden leikkaukselle :)

    Huijui, älä rakas mene tuollasia tekmään:unsure: !! No joo, mä oon vanha akka, en ymmärrä :(
  3. F

    Kun luen tätä palstaa, voin huonosti, miten paljon rasistisia aloituksia on täällä

    Ohhoh! Jopas on tylytystä :( Kaikki ei mahdu samaan muottiin, me äidit ollaan niin erilaisia, mutta se lienee yhteistä ja tärkeintä, että kaikki toimivat ja elävät kuten katsovat lastensa parhaaksi. Mä en ainakaan kyseenalaista sitä, että Milannan lapset eivätvoisi elää normaalia, turvallista...
  4. F

    Voiko työnantaja määrätä, että kesälomaa ei saa pitää kesä- eikä heinäkuussa?

    Edellisen kauden kesälomat maksettava rahana vuoden loppuun mennessä jos lomapäiviä jäänyt pitämättä.
  5. F

    Voiko joku auttaa yhden lausen kanssa?

    Kyllä se koko-opas on :)
  6. F

    auttakaa,ulosotto asiaa

    Ja sitten vielä se, että oliko päätös valituskelpoinen. Useimmat ulosmittauspäätökset ovat, ja silloin valitusaikana ei tapahdu vielä mitään.
  7. F

    Vouti vei tililtä sosiaalietuudet!

    Ikävä kyllä, ammattinsa ja työnsä hoitavat :)
  8. F

    Vouti vei tililtä sosiaalietuudet!

    Niin, kihlakunnan vouti, ulosottomiesten lähin esimies. Sinulla jotain epäselvää nimikkeistä?
  9. F

    Vouti vei tililtä sosiaalietuudet!

    Ja hieman tarkennan vielä... Jos tilille on menty, niin ilmoitus voi olla "yleisluonteinen", jo aiemmin tiedoksi tehty, esim. ulosottoselvityksessä julkituotu, että näin tulee tapahtumaan.
  10. F

    Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

    Minua ei häiritse kaupassa muiden huutavat muksut, menen menojani. Mutta oi juma miten häiritseekään jos oma mukelo laittaa konserttia. Yleensä pari kertaa "varoitan"; yritän laukaista tilanteen, huomion muualle tms. Ja jos ei auta niin silloin mentiin jo kohti parkkipaikkaa. Imettäminen...
  11. F

    Voiko tosiaan onnistua vielä neljäskin kuukausi niin ettei ulosotto ole huomannut mun aloittaneen työt

    Höpönhöpön, tämä tapahtuu vasta sitten kun työnantaja laiminlyö perinnän. Niin siis mistähän se työnantaja osaisi pidättääkään ulosmittauksia ellei maksukieltoa ole ensin työnantajalle toimitettu ulosoton toimesta.
  12. F

    Paino tänään 110.6kg

    Miten jokaiseen, positiiviseen ja iloiseen ketjuunkin aina onnistuu löytämään tiensä myrkyttäjä??? Ap:lle tsemppiä, hieno saavutus! :)
  13. F

    Arvaa minun paino?

    Loppusuoraa jo menet, kyllä kestät :D
  14. F

    Arvaa minun paino?

    Älä ole huolissas, näytät just sopivan hyvältä! :)
  15. F

    Kuka muista, olen kertonut 2 vuotta sitten vauvasta, kenellä ei ollut mahdollisuutta selviytyä?

    Muistan! :flower: Sydän on sinulla paikallaan :heart:
  16. F

    Mun yks kaveri ihmettelee miksi meille ei saa tulla...

    Ikäviä tuollaiset "ystävät", mutta ikävä kyllä ne on vain hyväksikäyttäjiä. Ei niihin tepsi vihjailut, sanoa kannattaa suoraan. Ja mitä väliä vaikka suuttuukin, ei ne ystävyyden perässä ole.
  17. F

    Lapsi sairastui eilen illalla yllättäen korkeaan kuumeeseen ja kuume jatkuu kovana edelleen. Mikä neuvoksi

    Hienoa, että teillä on noin erityiset palvelut, kaikilla ei ole :(
  18. F

    Lapsi sairastui eilen illalla yllättäen korkeaan kuumeeseen ja kuume jatkuu kovana edelleen. Mikä neuvoksi

    Voi hemmetti näitä "tietäjiä" taas, jotka loistaa erinomaisuudellaan! Mä oon sh ja mieheni on lekuri. Ajattelin että juuri noin olisin minäkin toiminut kuten ap. Vielä kysäisin ukolta mielipidettä ja hän samoilla linjoilla kanssani, myös ap:n. Ei kaikki äidit ala heti, kun mittari näyttää...
  19. F

    Mulla on toris yks halpa tavara myynnis ja äsken joku venäläisesti murtava

    Höhhh, mistäs tiesit ettei ostaja ole tulossa muille asioille sinnepäin? Minäkin huomenna lähden parin sadan kilsan päähän ja haen samalla kyläreissulla toriostokseni.
  20. F

    Vesimyrkytyskö?!

    Meinasin just tulla sanomaan, että merisuola on paras, mutta edellinen jo kertoikin. Tuore kurkku ja tomaatti on myös hyviä apuja, niissä on joitain aineksia, mineraaleja (en muista mitä), jotka auttavat :)

Yhteistyössä