Hakutulokset

  1. Tyttöni Tuulispää

    Kuka niitä string-vaippoja oikein ostelee?!!

    Voisiko ap kertoa, mitä hän mahtaa tarkoittaa string-vaipoilla?
  2. Tyttöni Tuulispää

    G: Minkä ikäinen on nuorin ystäväsi/kaverisi?

    Itse olen pian 30 ja nuorin ystäväni on 3kk minua nuorempi. Suurin osa ystävistäni/hyvistä kavereistani on 35-40v.
  3. Tyttöni Tuulispää

    tyttöni tuulispää

    Ei millään tavalla :)
  4. Tyttöni Tuulispää

    G: Lomailu budjettinne?

    Meillä oli vähän alle 5000?. Kyproksen matka kesäkuun alussa, Tallinnan reissu, Korkeasaari ja huomenna Puuhamaa. 5 henkilöä meillä.
  5. Tyttöni Tuulispää

    Olipa omituinen kyläily...

    Kannattais varmaan jättää lelut hankkimatta, jos niillä ei saa leikkiä :headwall: Tai sitten ne on vain katseltaviks tarkoitettu.
  6. Tyttöni Tuulispää

    Olenko lapsellinen, kun loukkaannuin miesystävälle

    En loukkaantuisi. Ne on minusta aika normi miestenjuttuja.
  7. Tyttöni Tuulispää

    Miten kauan kyläilette?

    Yleensä pari tuntia, jos mennään kahville. Mutta esim. lauantaina kun mennään miehen siskolle saunomaan ja grillaamaan, niin siellä saatetaan olla yli 5 tuntia.
  8. Tyttöni Tuulispää

    Kertokaan viisaat miten

    Meillä sama ongelma. 2v pysyy rattaissa valjailla tai vöillä ainoastaan huudon kanssa (siis niin että lapsi huutaa, en minä ;) ) Nyt on se vaihe menossa, että "Minä itte kävelen"
  9. Tyttöni Tuulispää

    Onko lapsesi isä, oikeasti lapsen isä?

    Kyllä tuo aviomies on kaikkien kolmen isä. Kymmeneen vuoteen ei mulla muita miehiä ole ollut.
  10. Tyttöni Tuulispää

    Tytön tyllerö syntyi 14.7.2009 <3

    Onnea :heart:
  11. Tyttöni Tuulispää

    kirpparilla nähtyä...

    Jos se myyjä on saanut ne lahjaksi ja luulee niitä aidoiksi mariskooleiksi. Tai sitten yrittää vedättää mahdollisia ostajia.
  12. Tyttöni Tuulispää

    Pitäisikö jo antaa velliä?

    Meillä ei esikoisen kanssa ollut mitään vaikutusta vellillä. Keskimmäinen ja kuopus eivät ole koskaan velliä saaneetkaan. Mielestäni kannattaa siirtyä suoraan kiinteisiin tai imettää useammin.
  13. Tyttöni Tuulispää

    Mieheni ei ole sitten ilmoittanut viimeiseen vuorokauteen itsestään mitään.

    Miehet on joskus NIIN lapsellisia. Jos nainen tekisi saman tempun, niin kyllä sitä kuulisi olevansa huono äiti yms.
  14. Tyttöni Tuulispää

    paljonko tililläsi rahaa ja kauanko sillä pitää pärjätä

    Ruokatilillä on 150? ja lapsilisät menee sinne ensi viikolla. Omalla tilillä on n. 1200?. Seuraavaksi sinne tulee tili 15.8.
  15. Tyttöni Tuulispää

    Gallup: Paljonko kulutatte rahaa kesälomalla?

    Me oltiin Kyproksella kesäkuun eka viikko ja yhtenä päivänä appiukolta tuli tekstiviesti, että täällä on 6 astetta lämmintä. Talvella melkein ainut vaihtoehto on matkustaa johonkin kauas, mutta pienten lasten kanssa puolen vuorokauden lento ei oikein houkuta.
  16. Tyttöni Tuulispää

    Gallup: Paljonko kulutatte rahaa kesälomalla?

    Ei me rikkaita olla. Viime joulukuussa saatiin yhteensä 3000? veronpalautuksia ja ne säästettiin tämän kesän matkaan.
  17. Tyttöni Tuulispää

    Gallup: Paljonko kulutatte rahaa kesälomalla?

    Meillä 5 hengen perhe ja tänä kesänä on mennyt Kyproksen matkaan 4000?, Tallinnan risteilyyn 600? ja Korkeasaaren reissuun 100?. Huomenna mennään vielä Puuhamaahan ja sinne menee n. 100?. Siis vajaa 5000? tältä kesältä.
  18. Tyttöni Tuulispää

    Mirena kierukka ei ole luotettava ehkäisy!!

    Eihän se Mirena 100% varma olekaan. Ja se siis tarkoittaa sitä, että aina joku tulee raskaaksi. Tällä kertaa sinä :hug:
  19. Tyttöni Tuulispää

    Paljonko siivoja maksaa?

    Ei meillä siivoojat laita tavaroita mihinkään. Laitan kodin aina järjestykseseen ennen siivoojan tuloa.

Yhteistyössä