Hakutulokset

  1. S

    Miksi omaa miestään pitää haukkua kavereille?

    Totta! Oikein kilpaa vedetään kellä on paskin ukko... Mutta aatella jos se mies puhuiskin samalla tavalla kavereillensa, kyllä tulis sota...
  2. S

    ***VIIKONLOPUN KUVAPINO***

    Jep... kunnon pataa...
  3. S

    Mielenvikaiset harmaat pitäisi poistaa palstalta

    Juu, peesaan tätä... ei monenkaan kohdalla tarvi paljon miettiä mikä se diagnoosi ois...
  4. S

    paniikkikohtaus päällä!!!mitä voin tehdä!

    Ei varmasti kovin hääviltä tunnu, mutta ei se itkukaan kyllä auta nyt :( Väärin sun mies tekee jos sanoo ettei ota jos ottaa kuitenkin.. Sitä vain mietin että pelottaako sua jokin vai miksi tulee ihan paniikki?
  5. S

    paniikkikohtaus päällä!!!mitä voin tehdä!

    Hei... ymmärsinkö nyt oikein..sun ukkos on jollain illanviettokeikalla etkä saanu sitä kiinni ja nyt tilanne tämä?!
  6. S

    Onko SAIRASTA tuo naapurimökin touhu!??!!!

    Ei se sairasta oo...perin suomalaista...
  7. S

    Lapsella on oikeus ydinperheeseen

    Joo. onhan se väittämättä paras vaihtoehto... Mutta asiat ei aina mee niin ku pitäs.. Lapsella pitäs kuitenki olla oikeus turvallisiin ja rakastaviin vanhempiin, mutta meistä kaikista ei oo siihen..
  8. S

    Arvatkaapa mitä mä näin tässä muutama päivä sitten?

    Ei aina hoksaa...myöhästä se on kaupan ikkunasta peilata..
  9. S

    Ikäsi,kun sait esikoisesi?

    20...kerkesin täyttää, nyt 26 ja kolme ipanaa löytyy meiltä..
  10. S

    Arvatkaapa mitä mä näin tässä muutama päivä sitten?

    Heh, mulle tulee vaan mieleen että se oli varmaan sen mielestä seksikästä...
  11. S

    mies ei vaan ymmärrä (seksin puute lapsen myötä)

    Kerro sille sun miehelle mistä se on kiinni, kukaan meistä ei oo ajatustenlukija... Kerrot miltä susta tuntuu ja koita saada mies ymmärtään asia sun kannalta...
  12. S

    Nostan kahdelle ensimmäiselle tarot-kortin

    Hmm...minäkin tänne.. On ollu kaikenlaista elämän varrella..jokohan tämä elämä asettus pikkuhiljaa?
  13. S

    Tamppoonista

    Kolme lasta ja ihan samanlailla se siellä pysyy..
  14. S

    Kohtuus nyt johonkin

    No joo kyllähän sen ymmärtää että vituttaa mutta kun muistas senkin että ei ne rallit oo kun kerran vuodessa...
  15. S

    pino meille syrjityille/näkymättömille palstalaisille

    Hm tähän pinoon.. :wave:
  16. S

    säännöt naapurin äidin kans

    Hm, oisko se niin että sillä äitillä tulee se pahin mieli jos sen lapselle tulee paha mieli... Hyvin kirjotettu... Mutta siis kuitenki että se ei halua pienokaiselleen pettymyksiä eikä pahaa mieltä siitä että joku saa ja se ei. Onko se sitten ylihuolehtivaisuutta tai jtn...
  17. S

    ihastunut varattuun mieheen...

    Juu, mää kans suosittelen että odottelet että mies selvittää asiat ensin kotona, loppuun asti. Voi muuten tulla kaikille paha mieli.
  18. S

    Sossun luukku

    Hm... voihan se olla, kuka sitä ikinä voi mitään varmalla tietää. Mutta kuka masentunut todella kehuskelee ns. masennuksellaan ja kertoilee mitä on selittäny siellä kovasti ja naureskelee päälle, kun se on niin helppoa. En ymmärrä.
  19. S

    Sossun luukku

    Enkä mä ole tästä asiasta katkera mihinkään suuntaan.. Olen itsekkin joskus ollu sossun asiakkaana, kun opiskelin vieraalla paikkakunnalla ja olin alaikäinen, silloin ei vielä ns. pakotettu ottamaan opintolainaa elämiseen. Tästä on jo n. 10v aikaa, nyt olen viidettä vuotta vakituisessa työssä ja...
  20. S

    Sossun luukku

    Masennus on sairaus, vakava sellanen, enkä väheksy ollenkaan niitä jotka sitä oikeasti sairastaa. Mutta luulen että moni nuori aikuinen käyttää tätä hyväksi... Mun parhaan ystävän mies on 25v, ei ole jaksanu peruskoulun jälkeen käydä koulua enää, ei jaksa mennä töihin mihinkään "paskahommiin"...

Yhteistyössä