Hakutulokset

  1. kolme poikaa

    Klarnalasku?? Apua en osaa...

    tiliksikö muutin sen?! kyllä sieltä tulee lasku joka kk!
  2. kolme poikaa

    paljon tein taaperot puhu 1v:nä,1½ ja 2v:nä?

    meillä esikoinen puhui jo muutamia sanoja 1,5vnä..tyyliin auto, kissa, mummu jne.. 2vnä jo suu kävi eikä ole hiljentynyt sen jälkeen :) kakkonen tais suht.samoihin päästä, nyt kolmas 1v2kk eikä oikeestaan sano yhtään kunnon sanaa.. :/ äitiä joskus huusi, ei enää..mammaan on ainut mitä sanoo...
  3. kolme poikaa

    Kuinka nuorena lapsi voi oikeasti olla (päivä)kuiva?

    meillä on kyllä mennyt pojilla lähemmäs 2v ellei ylikin ennekuin oltu kokonaan päiväkuivia :/ ja yövaippaa vieläkin tarvitsisi 4v kun pissii sänkyyn lähes joka yö :(
  4. kolme poikaa

    Minne antaa/lahjoittaa kissa?!?

    Muuton aikana ajattelin tuon kissan antaa pois... Mutta minne? Olen tutuille tarjonnut, kukaan ei ota. On leikattu, sisäkissa, narttu noin 7v. Suht.rauhallinen, mitä nyt silloin tällöin alkaa "riehumaan": hyppii ovien karmeihin ja ravaa portaita ees taas :D Ei ole kovin sylissä viihtyvää...
  5. kolme poikaa

    menin tänään kirppikselle ostamaan pojalle talvihaalaria max. 40 €

    No minen kyl lähtis ekana sitä kunnon toppahaalaria kirpparilta ettiin :/ ei niistä löydy kuin risaisia ja likaisia reimateccejä 30e :laugh: ja nyt viimeaikoina suurinosa muutenkin lastenvaatteista ollut niissä kirppareillä missä olen käynyt niin semmoista lumppua etten itse ees kehtais myyntiin...
  6. kolme poikaa

    mammat hoi! kumman koon ottaisit???

    siis pitäisi vielä vuoden päästä mennä sama villahaalari?! ei kyllä noista kympikaan mene enää 1vlle..
  7. kolme poikaa

    Eka raskaus: Missä vaiheessa tunsitte potkut ensimmäisen kerran?

    Ekassa taisi olla viikkoja jo 22-23 ja oli kunnon potku kun olin nukkumaan menossa :) sitä ennen en osaa sanoa tunsinko mitään. Tokassa ja kolmannessa jo vkolla 11 tunsin "jotain" niin että luotin siihen että eloo siellä on vaikkei nla-lääkäri löytänyt sydänääniä :/
  8. kolme poikaa

    ikean expedit tai vastaava systeemi lastenhuoneeseen vai olohuoneeseen?

    veikkaisin että tätä ei tartte kiinnittää... ainoostaan niitä isompia jos meinaa pystyyn laittaa..
  9. kolme poikaa

    stockmann mastercard

    hmm.. no voisko olla jossain vikaa eli tulot tmv?! joskus muinoin tuon saanut jo sillon ku oli tilikortti..
  10. kolme poikaa

    stockmann mastercard

    onkohan siinä joku aika mihin aikaan se tulee 2minsassa?!?! et tuskin 12 aikaan yöllä enää jne.. :)
  11. kolme poikaa

    Huomenna ruokakauppaa, kommentoikaa meidän perheen ruokalistaa

    no varmaan ihan jees, jos teillä noista tykätään :)
  12. kolme poikaa

    Nimetäänkö mielikuvituslapsia?

    1. Miro / Java 2. Nuutti / Pinja 3. Lauri tai Aleksi / Tiina
  13. kolme poikaa

    Mielipiteitä nimistä?

    Ihan kivoja nimiä kaikki :) Tosin itse en tytölle laittaisi.
  14. kolme poikaa

    Äitiyspäiväraha ja kotihoidontuki!!

    et saa. sit kait saat pari kymppiä kun saat kotih.tukee siitä vauvasta..
  15. kolme poikaa

    Mistä tiedän, tarvitseeko 2 kk vauva tuttia vai ei?

    no mä taas en antais tissii enkä nyrkkiään mussuttaa :) meillä kaikki syöneet tuttia ja noin 1,5v siitä on päästy "eroon" ilman huutoja.
  16. kolme poikaa

    Paljon vois pyytää vuoden vanhasta Lassie tec haalarista? tosi hyvä kuntonen

    kyl meil oli prismassa 69e uutena... normaali lassie on alle 40e ja allekin joskus muoks. niin piti lainata edellistä :D
  17. kolme poikaa

    Paljon vois pyytää vuoden vanhasta Lassie tec haalarista? tosi hyvä kuntonen

    varmaan voit pyytää vaikka 50e mutta eriasia on meneekö kaupax.. ehkä 20-30e maksimi.. hinta sen mukaan miten pian haluat siitä eroon :)
  18. kolme poikaa

    Auttakaa, mä en jaksa enää! Ongelma 1v:n nukkumisen kanssa

    no en kyllä minäkään mitään uusia keinoja taida osata antaa...meillä on aina kaikki kolme aikas hyvin nukkumaan menneet...nyt nuorin 13kk vielä vellipullon kanssa menee. Aina ei siihen nukahda vaan alkaa huuto, johon joko tutti tai yksinkertaisesti lisää maitoa auttaa. Ootko varma ettei ole...
  19. kolme poikaa

    Jokos teillä muilla alkaa olla jouluasiat mielessä?

    no en muuten kuin koittamalla karsia listaa kelle lahjaa ostella... :/

Yhteistyössä