Hakutulokset

  1. neilikka

    Minne mennä kesällä villin 2v kanssa (Helsinki+muut alueet)

    Korkeasaari ja Linnanmäki on molemmat hyviä! Kamalasti muksuja molemmissa paikoissa ja lapset taatusti tykkää =) Joku saarista, esim. Pihlajasaari on kanssa kiva, lapsi saa remuta sydämensä kyllyydestä. Hieman vaativampia on "maatilat", Fallkulla, Tuomarinkylä ja Haltiala, mutta voi esim...
  2. neilikka

    Vielä synnytyksestä

    Itselläni kokemusta pääkaupunkiseudun sairaaloista Naistenklinikasta ja Kätilöopistosta joten vastaillaanpa.... Mieltäni askarruttaa vesiperäruiske. Annetaanko se automaattisesti vai pitääkö pyytää? Entä ellei sitä saa niin tuleeko kakat pihalle? Toisessa sairaalassa tarjottiin mahdollisuutta...
  3. neilikka

    Hipp -keräyskampanja?

    Tietäiskö joku onko Hipp -lastenruuilla menossa joku keräyskamppis? En kehtaa taas kysellä suoraan sieltä... Kiva jos joku tietäisi :heart:
  4. neilikka

    korvakierre ja hoitotuki

    Tiedättekö kuinka monta korvatulehdusta Kela vaatii ennen korvaamista? Anteeksi, en löytänyt tietoa Kelan ihanilta sivuilta :o
  5. neilikka

    Oma elämä kyllästyttää

    Voisitko joskus mennä myös jonnekin vähän tuulettumaan, tekemään jotain hauskaa...? Pienetkin irtiotot voi helpottaa elämän tylsyyttä, onneksi sinulla on perusasiat hyvin! Käytä siis mielikuvitustasi. Minulle tuli mieleen, että mitäpä jos pelkäätkin menettäväsi tuon kaiken hyvän kun sinulle...
  6. neilikka

    Yasminelleista...

    ...Että minkä hintainen on ko.ehkäisy?
  7. neilikka

    kangaskassit

    Ruokakaupista niitä ainakin löytyy. CM, Prisma jne
  8. neilikka

    Pieni poika kuoli mönkijän alle :(

    Meillä miehellä on tuollainen tieliikenne mönkijä ja lapsilla oma pikku mönkijä mutta ilman aikuisen valvontaa ei meillä lapset ajele omalla pelillään ja ikipäivänä ei tulisi edes mieleen antaa meidän kohta 10 vuotiasta likkaa ajaa isommalla mönkijällä. Kamala tapaus.
  9. neilikka

    limatulppa

    Limatulppa oli ainakin mulla ruskehtava, toisella kertaa vaaleanpunainen.
  10. neilikka

    limatulppa

    Mulla irtosi limatulppa rv 39+0, vauva maailmassa 39+5, toisella kertaa irtosi jälleen 39+0, vauveli syntyi 40+0. Koko ajan limatulpan irtoamisen jälkeen supisteli. Toivottavasti pääset pian tositoimiin!
  11. neilikka

    Mirenasta?

    Lokakuun alussa laitettiin mulle Mirena ja poistaminen on käyny kyllä mielessä. Seksihalut minimissä ja lisäksi vuotoja minun mielestä liikaa. Tosin ovat vähentymään päin, mut tämänkin kuukauden aikana vuodollisia päiviä yhteensä yli puolet kuukaudesta. Lieköhän toivoa, että haittavaikutukset...
  12. neilikka

    äkkiä kinkkusuikalekastikkeen ohje!!

    Eli sinäpä se lyhyesti olikin. Jääkaapissa on korpelan kinkkusuikaleita ja haluaisin tehdä niistä kastikkeen. Kellään hyviä ideoita???
  13. neilikka

    Neela,mitä pidätte...

    \ Ihan kaunis ja suomenkieleen sopiva nimi. Uteliaisuudesta googlasin nimen. Se on intialainen nimi, jonka merkitys on 'sininen'. http://www.babynamesworld.com/meaning_of_Neela.html
  14. neilikka

    Milloin teillä maitoallergia mennyt ohi?

    Meidän tytöllä maitoallergia todettiin 4 kk ikäisenä. Lisäksi oli allerginen mm. perunalle, rukiille, ohralle, soijalle.... Oli n.1v11kk, kun yllättäen sietikin ihan tavallista maitoa ja muutkin allergiat oli parantunu.
  15. neilikka

    6-v neuvola ja rokotukset

    Meillä tyttö pelkäsi kovasti jo etukäteen piikitystä. Kun piikityksen aika oli hän kuitenkin halusi olla terkkarin kanssa kahdestaan ottamassa piikit. Rohkaisin häntä siinä hieman kun huomasin , että tyttö tuli hyvin toimeen terveydenhoitajan kanssa kun oli tehnyt tehtävät hänen kanssaan...
  16. neilikka

    Äidinmaidon luovuttajat

    Luovutin aikoinaan, koska en itse ylimääräisellä olisi mitään tehnyt. Alussa maitoa meni myös roskiinkin, koska sitä tuli litran verran päivässä ylimääräistä. Omat ovat saaneet myös alkupäivinään sairaalassa vieraan maitoa ja hyvä niin ettei ole tarvinnut nälässä olla. Haluaisinkin sanoa että...
  17. neilikka

    Hiirivauva vei tutin :)

    Meillä toimi tutin leikkaaminen. leikkasin pienen palan pois tutista ja se ei enää kelvannut lapselle.Pienet itkut pääsi kun tutti oli rikki. Viikon tuttia kaivattiin ja se oli muistissa mutta muuten meillä meni asia helposti. Ikää hänellä oli vajaa 1,5 v
  18. neilikka

    kertokaa tyhmälle

    millainen on hiivatulehdus. Onkohan mulla kun alapäätä kutittaa ja on hieman kipeä. Vessassa kun kävin ni tuli sellaista kellertävää paksuahkoa vuotoa. Meneekö ohi ilman lääkekuuria? Mistä johtuu hiivatulehdukset?
  19. neilikka

    ovulaatio

    sillon kun teillä on menkat puolessa välissä ni tunnetteko sen? Tuleeko paksumpaa "limaa", onko kipuja? Montako päivää? Voiko joskus muuttua jos on ennen tuntenu. Mulla on nyt 9kk synnytyksestä eikä oo menkkoja näkyny. Yhtenä päivänä luulin et on puolessa välissä ku oli vähän kipua, mut kesti...
  20. neilikka

    Puheen opettelu ja nukkuminen

    Meilläkin tyttö 1,4v. nukkuu nykyisin paljon enemmän kuin aiemmin. Myöskin semmosia 13h yöunia ja parin tunnin päiväunia :whistle: Oon miettiny, että josko meillä se johtuis hampaista. Ainakin kun muut hampaat on puhjennu (4kpl) niin on ollu tavallista väsyneempi ja kiukkusempi.

Yhteistyössä