Hakutulokset

  1. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    Hahaa, täällähän on vielä keskustelu pystyssä, pitäisköhän ottaa urakaksi ja päivittää tiedot jos on päivittämistä? Vai onko uutta ketjua jossain - en ainakaan äkkiseltään löytänyt... Mulla on ollu tunnukset hukassa, nyt satuin puhelimella kaksplussaan ja siellähän olikin mun tunnukset...
  2. HyäkkäysVaunu

    Kosketusnäytöt ei toimi mulla.. :(

    kuivat sormet?
  3. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    Mä jään kotihoidontuelle ja todennäköisesti jos kaikki hyvin menee ni oon kotona ainakin kouluun menoon saakka, ehkä pidempäänkin. Nythän esikoinen meni esikouluun ja on ollu kotihoidossa (+srk:n kerhot). Miehelläkin taas pätkä lisää työtä jatkettu, mutta meillä on menot suhteutettu tuloihin...
  4. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    3kk paikkeilahan laps tajuaa kätensä, ja milläs muulla sitä maailmaa tutkis ku suullaan... Nyrkit on siis suussa täälläkin ja niiden myötä myös kuolaa, ihan niinku siskoillaanki ollu täs vaihees vaikka hampaat on tullu vasta 11-12kk ikäsenä. Poika nukkuu yöt 21-07 parilla syötöllä, sitten...
  5. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    Meiltä löytyy elämäänsä tyytyväinen poika. Ens viikolla on ristiäiset vihdoinkin, vaikka jätkä onkin jo yli 2kk niin vielä ilman virallista nimeä. Jätkä hymyilee paljon, nukkuu kahdet 1-3h päiväunet (sekä lyhyempiä pätkiä vielä lisäksi) ja on lapsentahtisella täysimetyksellä. Viihtyy...
  6. HyäkkäysVaunu

    Gallup: Ostatteko aitoa nahkaa vai tekonahkaa?

    aitoa, kestää hyvänä pidempään
  7. HyäkkäysVaunu

    Kauanko imetit?

    höpöhöpö :popcorn:
  8. HyäkkäysVaunu

    Kauanko imetit?

    18kk molempia tyttöjä, poika nyt 2kk ja tavoitteena vähintään vuosi
  9. HyäkkäysVaunu

    Korviketta yhtenä iltana/yönä 3 kk ikäiselle vauvalle, jotta äiti pääsisi tuulettumaan

    Mä oon kaksi täysimettäny 6kk (no kaikkien mielestä ei ole täysimetetty jos saa pullosta kertaakaan)... ...ja kerran kuussa tai kahdessa oon käyny jossain 6-24h poissa lapsen luolta. Omaa maitoa ovat saaneet pullosta (tommee tippeen "tissipullo") tuon ajan eikä ole ollu ongelmaa palata takaisin...
  10. HyäkkäysVaunu

    Laitatteko lettutaikinaan

    amerikkalaiset pannarit tuli mieleen, niihin tulee leivinjauhetta ja moni tuntuu niistäki puhuvan lettuina
  11. HyäkkäysVaunu

    masennuslääkkeet ja raskaus

    Mulla on jo pelkästä lääkkeen (sertralin) unohtamisesta tullu kovat kivut ja verenvuotoa, raskautta kun alettiin puheasteella suunnittelemaan jätin noi pois vähitellen lääkärin ohjeen mukaan, tulin heti raskaaksi. Lääkitys päätettiin aloittaa uudelleen raskaudenaikaiseen masennukseen lääkärin...
  12. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    Vauvat jon kovaa tekoo ;) Harvassa taitaa olla ne lapset jotka ei oo vauvana mistään pudonnu... Vuorokauden verran meitä käskettiin tarkkailla ja herätellä kolmentunnin välein, jos menee veltoks tai vaan huutaa rauhottumatta niin sit lääkäriin. Esikoisen ukko kippas sitterin kanssa - oli...
  13. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    Mä olin esikoisen kanssa ulapalla kaikesta ja sillon kaikki väitti että maito loppuu ku vauva huusi illat ja tissit oli lörpät. Onneks eksyin imetystuen sivulle ja pyysin neuvolasta syöttöpunnitusta - maitoa tulikin sit hyvin ja selvis et se huutokin on normaalia tiheänimun kautena (3vko, 6vko...
  14. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    oothan katie ottanu huomioon et maito tasaantuu? Voi tuntua lörpiltä, mutta vauva saa yhtälailla maitonsa kuin ennenkin ja rinnalla roikkuessaan vaan tilaa sitä maitoa. Mulla on nyt "lörpät" kun 5vko tuli täyteen eikä pingotu mutta silti tulee suihkuten vauvalle ja vielä perään pumpullekkin...
  15. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    mun muksuista ei oo kukaa syöny ku 80ml kerralla enimmillään rintamaitoo pullosta, jos sitäkään. Meillä muksut menee mummolaan lypsymaitojen kera huomenna ja me lähetään viettään aikuisten iltaa miehen kanssa. Oon pakastanu 40ml-100ml pusseissa maitoa ja antavat sen 80ml, jos syö enemmän ni...
  16. HyäkkäysVaunu

    Noin 105 cm pituisen lapsen paino?

    tyttö 4v 108cm ja 18kg. Hoikka ja pitkä tyttö neuvolan mukaan
  17. HyäkkäysVaunu

    Matkarattaat

    Meillä on carenan matkikset ja niihin oltu tyytyväisiä jos pysytään poissa metsäteiltä ja poluilta (kovat pyörät niin täristää).
  18. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    Kattokaas ne teijjän minigrippusiit, onko ne kiinnikenauhat sivuista kohdakkain? Mulle sattu pussi jossa puolet oli viallisia, ne nauhat ei vaan kertakaikkiaan menny kiinni kun reunat ei ollu kohdallaan. Sain uudet pussit kyllä tilalle kun reklamaation tein. Keskiviikkona käytiin taas...
  19. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    me ollaan rota otettu edellisillekkin - esikoiselle omakustanteisesti jopa, eli otetaan tällekkin. Tuttavapiirissä on vauvoja rotan takia sairaalaan päätyny ja kun tiedän miten vauva kärsii, en jättäisi ottamatta rokotetta. Kummallekkaan tytöistä ei ole rokotteesta mitään tullut.
  20. HyäkkäysVaunu

    Toukomurut 2014

    Mulla ollu kaikissa liikatuotantoa ja suihkutissit, pystymmässä kun imettäny ja useamman kerran samasta rinnasta (ensin lypsäny vähän pinkeyttä pois että vauva saa yleensäkkin kiinni) niin ei oo vauvaa häirinny - tietysti oon joutunu harsojen ja liivinsuojien kans pelaamaan ku vuotaa "yli". tää...

Yhteistyössä