Hakutulokset

  1. Pörröpää

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    No juu puikula tosiaan, tututkin kauhistelee kun maha on jo niiiin iso (116cm ympärys), ja pituutta mulla sit taas vain 164cm. :) Kyllä multa tota reittäkin löytyy, se on vaan sivuilla niin ei tässä niin näy :D
  2. Pörröpää

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    rv 38 menossa :) Maha on jo jonkun aikaa ollut todella alhaalla ja sen tuntee kyllä nivusissa ja häpyluun takana, huhh miten kipeät paikat on! Supistuksiakin on reippaasti pitkin päivää 4min-30min vaihtelevin välein, pelkkiä kiristäviä ja hieman kivuliaitakin. Kohdunsuu oli pe 2:lle...
  3. Pörröpää

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Kuvassa viikkoja 33+2, otettu viikko sitten :)
  4. Pörröpää

    Kuinka vanha esikoisesi oli tullessasi uudelleen raskaaksi?

    Positiivisen testin tein esikoisen 1v synttäripäivänä. (:
  5. Pörröpää

    voi ei...auttakaa...

    Miten pojalla oireili nämä allergiat?
  6. Pörröpää

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Eka kuva tälle puolelle :) rv 23+4
  7. Pörröpää

    Influenssa/sikapiikki?

    Jos et ole ennen ottanu influenssarokotuksia, niin voit saada tästä rokotteesta myös sen taudin. Itse en ottaisi.
  8. Pörröpää

    synnytystapa-arviosta

    ömm, mulla arviosta nyt n. 1,5 vuotta.. Mitä mä nyt muistan niin, housut piti ottaa pois, mieslääkäri kokeili nopeasti kohdun suuta (onko vielä kiinni jne), ei mitään enempää rönkkinyt kun aika nopeesti vaan totes että hyvän levyinen lantio tjn vastaava. :D Käsittääkseni jotkut koittavat...
  9. Pörröpää

    Kuinka hyvin muilla tuntuu vauvan liikkeet rv 19? Kolmatta odotan..

    Mulla rupes nyt toista odottaessa tuntumaan liikkeet hyvin vasta viikolla 19 ja esikoisesta tuntui viikolla 17. Rakenneultrassa sit selviskin et istukka on etuseinämässä vaimentamassa liikkeitä. :)
  10. Pörröpää

    Syntyihän se viimein!!!

    3 tuntia ponnistit? :O herranjestas!
  11. Pörröpää

    Facebook leikkii vittumaista ja kiukuttelee

    Ei facessa ole sellaista sovellusta joka näyttäisi kuka oikeasti siellä eniten käy. Tästä oli joskus "tietokone uutisissakin".. Mut ei ton kyseisen sovelluksen pitäisi mikään viruksia sisältävä olla.. Siinä näkyy niitä ketkä on sun sivulle kommentoinut viimeaikoina.
  12. Pörröpää

    Syntyihän se viimein!!!

    aww! 30 grammaa painavempi kuin meidän pikkuinen syntyessään, sama pituuskin :) imukuppisynnytykseksi sekin meni.. Onnea! =)
  13. Pörröpää

    Facebook leikkii vittumaista ja kiukuttelee

    Toi sovellus on iha turha, se on iha vitsi.. Ei se niitä näytä ketkä siellä eniten käy.
  14. Pörröpää

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    rv 20 :heart: Tuntuu menevän kauhean nopeesti tää raskaus kun tytsy 1v3kk juoksee jaloissa ja pitää kiireisenä (:
  15. Pörröpää

    minkä kokosia 1 v tytöt ?

    mein typy oli 1v neuvolassa 9875kg 78cm :)
  16. Pörröpää

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Mun on nyt pakko kysyä et, mikä idea tossa toisessa kuvassa oli vetää alushousut alas? Karvojen vilauttelu? :D

Yhteistyössä