Hakutulokset

  1. SininenSatutar

    Satunnainen tupakointi

    Juu, olen sitä mieltä että kannattaa nyt lopettaa. Itse olen myös nuorempana polttanut alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta nykyisin tulee otettua tuota alkoa tosi harvoin ja vielä harvemmin käytyä baarissa jossa varsinkin tuli polteltua, ja enäähän ei baarissa edes poltella.
  2. SininenSatutar

    G: Muistatko ensimmäisen seksikertasi puolisosi kanssa?

    Muitanpa hyvinkin, en oikein tiedä jännittikö, mutta kyllä ilmassa oli jotain jännitystä...
  3. SininenSatutar

    Mies haluaa lapselle nimen väliviivalla

    Tunsin joskus vuosia sitten perheen jossa taisi lopulta sitten olla 9 lasta ja kaikilla lapsilla oli nuo kaksiosaiset nimet ja niitä käytettiin, kuten myös heidän serkuillaan. Toiset vaan oppii käyttämään niitä väliviivanimiä. Itse aikoinani mietin esikoiselle väliviivnimeä, mutten siihen...
  4. SininenSatutar

    G: Neljäs synnytys?

    Jeps olenpa hyvinkin. Kätilöllä oli jo puhelin kädessä, että soittaa salin sektiota varten... Sanoin vaan että jos vielä hetken yritän ja niin se sitten syntyi ihan alakautta. Eikä mulla ollut edes kummoista kipulääkitystä..
  5. SininenSatutar

    G: Neljäs synnytys?

    1& 2 synnytys vk 39+6, kesto n. 4h 3. synnytys vk 41+2, kesto n. 4h, 4. synnytys 41+6, kesto n 6,5h ( käynnistetty, pitkä ponnistusvaihe, iso vauva, 4820/ 56 cm )
  6. SininenSatutar

    Mulle syntyi ihana lapsi eilen ja nimi on nyt päätetty.

    Mukava nimi ja onnea pikkuisesta. ( Meillä olisi tuo kuopus sanonut pienempänä Sakua Satuksi, kun ei K-kirjainta osanut sanoa )
  7. SininenSatutar

    Joko on kalenteri vuodelle 2012 ostettu? Millainen?

    Meidän Perhelehden kalenteri, mukana kuljetettavaksi JHL:n kalenteri...
  8. SininenSatutar

    Jyväskylä HUOMIO!

    Joku KSML:n FB sivulla sanoo ehkä kahden kuolleen... Tiedä sitten
  9. SininenSatutar

    Jyväskylä HUOMIO!

    Tilannehuone.fi - Pääuutiset - Ajantasaiset tiedot pelastustoimen tehtävistä Jyväskylän Kuohulla on meneillään poliisioperaatio, jossa etsitään ampujaa. Paikalla on useita poliisin yksiköitä ja alueella on eristetty teitä. Keski-Suomen poliisilaitos tiedottaa: Keski-Suomen Hätäkeskukseen...
  10. SininenSatutar

    Jyväskylä HUOMIO!

    Ei oo vielä oikein tietoa, keskisuomalaisen sivut on tosiaan nurin, eipä näytä olevan uutta tietoa...
  11. SininenSatutar

    Laittakaahn nyt joulustanne valokuvia!!!!!!!!! -JOULUN KUVAPINO

    Sinistä ja vihreää: 23.luukku Tuollapa tuo kuusi on, eipä ole juuri muuksi muuttunut, kiitos tekokuusen :)
  12. SininenSatutar

    Jyväskylä HUOMIO!

    Ja tilannehuone on myös ajantasalla, Keskisuomailaisen sivut on nurin toistaiseksi
  13. SininenSatutar

    Mitä luulette, ehtiikö kirje huomiseksi?

    Kirje on perillä, eli ainakin tässä tapauksessa ehti, ja meni ei niin suureen kaupunkiin, muttei ei ihan pieneenkään.
  14. SininenSatutar

    pastaruoka ohjeita

    Pitänee mennä nukkumaan kun luin että PALSTARUOKA ohjeita...
  15. SininenSatutar

    Paljon maksaisit Muumikellosta?

    SEn tiedän ettei ihan noilla teidän ehottamilla hinnoilla lähde. muumifani, mun pitää nyt ensi tietää hinta tuolle kellolle. Todennäköisesti olen myymässä.
  16. SininenSatutar

    supistaa 5 min välein suht kipeesti, pitäskö lähteä?

    Mä kyllä menisin. terkuin öiti jolla kaksi joulukuun lopun lasta... Ja tuolle joka ihmetteli että on vielä palstalla ihmettelemässä niin uskoisin, että myös mä olisin ollut palstailemassa vielä tuossa vaiheessa jos noita kahta viimeistä ei olisi tarvinnut käynnistää... Vanhemmat sen...
  17. SininenSatutar

    Paljon maksaisit Muumikellosta?

    Siis tästä...
  18. SininenSatutar

    Kunnia keskenmenon kokeneille, jotka uskaltaa vielä lapsia tehdä

    Onhan se rankkaa, ei sitä käy kieltäminen, ei. Mulla tuli tällä viikolla 7 vuotta viimeisestä keskenmenosta ja sitä mä täällä näytön takana yksin itkeskelin - pqari päivää etuajassa. Mulla oli toiveissa ettei tuota raskaus aikaa olisi tarvinnut lopettaa keskenmenon kokemiseen, mutta niin vain...
  19. SininenSatutar

    Me&i -50%. Ostanko nää vai en?

    8v on toi tyttö , siis ylihuomenna jos tarkkoja ollaan..

Yhteistyössä