Hakutulokset

  1. KASTEMATO

    MERKKAAKO ULKONÄKÖ KUINKA PALJON?

    Mä tässä mietin että olenko mä täysin pinnallinen=????? :( Muhun on ihastunut maailman mukavin mies, joka varmaan toisi kuun taivaalta jos vain sattuisin pyytämään... Tämä mies vaan ei ole mitenkään sen sorttinen millainen mun mies maku on.. ei sitten pätkääkään... päin vastoin... Mulle...
  2. KASTEMATO

    Tekstipaidoista, kun toiset tykkää ja toiset ei niin kysyn:

    mulla on paita jossa lukee Tänään olen erittäin huonolla tuulella, joten älä tule selittämään mitään
  3. KASTEMATO

    g: kuinka lähellä lapsuuden toiveammattia olet?

    mä toivoin olevani balettitanssija, ja jos mun ah niin kevyttä vartaloa nyt katsoo =) niin baletti toiveet on täysin menneen talven lumia.... balettitossuthan huutais kuolemaa mun painostani
  4. KASTEMATO

    Unohdin sit hammaslääkärin!

    MULLA on suu siinä kunnossa, et varmaan yhtään ehjää hammasta ei ole.. mä en millään kehdannut mennä hammaslääkäriin vaan pitkitin ja pitkitin,,, varasin aikoja ja peruin niitä.... sit kerran päätin että perkele... ei ne muo elävältä syö, ja jos rutisevat niin mä pakkaan kipsuni ja lähden...
  5. KASTEMATO

    PITÄISIHÄN tää jo tietää, mut kun ei....

    :headwall: :headwall: ja profiili oli aika vanha,,,,,, :D
  6. KASTEMATO

    PITÄISIHÄN tää jo tietää, mut kun ei....

    niinpä... Mulla on maha turvonnut ku possu,ja särkee, etova olo ja kokoajan tekis mieli syödä... hassua tässä on se et mä olen kokoajan syönyt pillereitä, ja muistanut kyllä ottaa jokaisen, joten sen puolesta raskaus ei olisi mahdollinen, vaan.... samoilla pillereillä tulin 3 vuotta sitten...
  7. KASTEMATO

    PITÄISIHÄN tää jo tietää, mut kun ei....

    no kun se "oikea aika" mulla tässä just hukassa onkin.....' odottelen siis menkkoja, toivoen et ne tulevat... tai kai ne voi tulla vaikka olisikin raskaana,.aluksi siis... mä oon niin toivoton näissä asioissa et huh,,, :ashamed:
  8. KASTEMATO

    PITÄISIHÄN tää jo tietää, mut kun ei....

    äh.. väärin muotoiltu kysymys.... tarkotin että siitä hetkestä kun vauva vois mahdollisesti iskeytyä muhun :D , niin siihen että plussaa näkyy testissä, eli monta viikkoa? näyttääkö ennen ku menkat ees myöhässä?ja voiko pillerit sekoittaa testin tulosta B) *tyhmänä kyselen
  9. KASTEMATO

    PITÄISIHÄN tää jo tietää, mut kun ei....

    Miten nopeasti apteekin raskaustesti näyttää tuloksen???
  10. KASTEMATO

    APUVA!!!! SE KEN LÄVISTYKSISTÄ TIETÄÄ, VASTATKOON!!! ;)

    laitoin eilen tuollaisen targuksen, eli korvanipukkaan lävistyksen.. kuuluuko sen särkeä??=?=?=?=?=?=? :o
  11. KASTEMATO

    salakuunneltua

    mahtavaa!
  12. KASTEMATO

    UUSI NIMIKYSYMYS?

    paitsi että jos sitten iitan siskolle annetaan nimeksi iida, ja käy niin kuin meidän kaksi vuotiaalla että oman nimen d kirjain lausutaan t:nä niin sitten perheessä onkin kaksi iitaa B)
  13. KASTEMATO

    ONKO MIEHEN PITUUDELLA VÄLIÄ?*siis varpaista päähän-pituus*

    tästä tulikin mieleen että musta taasen kauhiat rintakarvat on todella kuvottavia :x
  14. KASTEMATO

    ONKO MIEHEN PITUUDELLA VÄLIÄ?*siis varpaista päähän-pituus*

    =) jeeessssh eli mä en ole ainoa pinnallinen tässä porukassa :D
  15. KASTEMATO

    ONKO MIEHEN PITUUDELLA VÄLIÄ?*siis varpaista päähän-pituus*

    mä tässä sitä vaan mietin että mullehan tulee ihan jätti kastemato fiilis.... pimeellä kujalla mä suojelisin sitä, eikä se muo.... :whistle: naulaa seinään lyödessä se ottais ylettyäkseen penkin avuksi ja vasta sen penkin päällä olisi yhtä pitkä ku mä.. *ja mielikuvitus ei laukkaa ei...
  16. KASTEMATO

    G ehkäisyn pettämisestä

    harmonet pillerit! en unohtanut pillereitä, enkä ainakaan muista ainuttakaan rajua oksennustautia tai ripulia, tosin ne kai ovat ainoa selitys moiselle...
  17. KASTEMATO

    ONKO MIEHEN PITUUDELLA VÄLIÄ?*siis varpaista päähän-pituus*

    huoh! Kun Mä lupauduin vihdoin ja viimein erään miehen kanssa kahville, mukava mies, mutta mä oon sitten varmaan niin läpeensä paha tai pinnallinen mutta en voi missään tapauksessa kuvitella mitään sen vakavampaa miehen kanssa joka on muo lähes päätä lyhempi... Miehen kuuluu olla pitkä... tai...
  18. KASTEMATO

    JOS nyt hoksaisit että olet raskaana niin miten reakoisit?

    ensin miettisin että miten pyhä henki voikaan olla lapsen isä.... :D ei vaan mut tosissaan se olis suoraansanoen aivan järkyttävä tilanne tässä elämän vaiheessa... tekisin abortin
  19. KASTEMATO

    noloa kysyä, mutta kysynpähän

    mahtavaa! kiitos! eli ei ongelmaa...ei tartte siis pelätä että mulle kasvaisi ylinmääräistä korvaa tai muuta vakavaa =)

Yhteistyössä