Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Joulukuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Päivittäin pyörin FB:ssä jutskailemassa, mutta pitkästä aikaa voisi kirjoitella vähän kuulumisia tännekin. Ihan ensiksi daskille ja teidän koko perheelle ihan hurjasti voimia ja halauksia!! Kyllä teitä nyt koetellaan. :( Meillä on kaikki hyvin, jonkinmoinen levoton kausi tosin menossa...
  2. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Hurjat määrät tsemppiä ja halauksia daskin pojalle ja koko perheelle, melkein tuli itku täälläkin kun teidän tilanteesta lueskeli. Upeeta kuulla, että toipuminen on lähtenyt hyvin käyntiin. Ja gaizuli, tervetuloa mukaan! Haluaisitko meidän FB-ryhmään tulla höpöttelemään? Täällä kaikki...
  3. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heippa vaan kaikille! Täällä voidaan hyvin. Lauantaina ja eilen pojalle ilmaantui jostakin masun kipristelyjä enkä ole vieläkään keksinyt, että mistä, mutta tänään taas ei ole ollut masunväänteistä tietoakaan. Dee-tippoja olen nyt Aaronille antanut jo reilun viikon ajan ja hyvin ovat...
  4. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    lätäkkö, sehän saattaa olla vaan kieleen jäänyttä maitoakin jos teidän pikkuisen kieli siis on valkoinen vain syöttöjen jälkeen. Sitähän voi testata niin, että antaa vauvalle vähän vettä. Jos se valkoinen kielen päältä huuhtoutuu sillä pois niin se on maitoa, mutta jossei niin sitten se on...
  5. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Shuri! Nasunaskalille laitat meiliä, niin pääset mukaan FB:n ryhmään: ezzie0110@hotmail.com :)
  6. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Niin ja tuota vauvasta erossa olemista piti vielä kommentoida, muutamia tunteja oon ollut pojasta erossa mutta nyt perjantaina olis tarkoitus lähteä kanttis-yökerhon synttäreille ja Aaron menee mun äidille yöksi hoitoon. Saa nähdä, kauanko itkettää sen jälkeen ku poika on lähtenyt. Oon muutenkin...
  7. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heipsun vaan kaikille ja Liisalle kiitokset uudesta pinosta! Tosi kiva tuo FB-ryhmä! Siellä tulee lueskeltua juttuja monta kertaa päivässä ja tosi hassua ja mukavaa nähdä teidän kasvoja, kun kuitenkin kohta vuoden ajan höpötellyt teitin kanssa täällä kaikesta maan ja taivaan välillä. Mä...
  8. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    dask, hui kamala. Ihan kauheasti voimia teille.
  9. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heipsun kaikille! :wave: Ihan ekana tsemppiä ja paljon voimia teille, jotka taistelette pahojen masuvaivojen ja rintaraivareiden ynnämuiden ikävien asioiden kanssa! :hug: Täällä masun kipristelyjä on enää hyvin vähän. Iltaisin ja välillä päivälläkin poika kyllä vähän itkeskelee ja on...
  10. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Ja Nasunaskalille pitää vielä sanoa, että aivan ihanan nimen sai teidän tyttö! Mun on pitänyt jo aiemmin sulle sanoa, että Olivia on ihan tosi kaunis nimi ja Mila oli mun tyttöjen nimien listassa, kun niitä funtsin silloin kun ei vielä vauvan sukupuolta tiedetty.
  11. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Shuri, kyllä siinä ainakin kolmisen päivää meni, että tuo Disflatyl alkoi kunnolla toimia. Ekana yönä sen aloittamisen jälkeen tuntui, että masuvaivat olisivat vain pahentuneet, mutta sitten alkoi helpottaa ja nyt poika paukuttelee ja röyhtäilee paljon enemmän ja sujuvammin kuin aiemmin. Meillä...
  12. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heippa kaikille! Mä voisin suudella Disflatylin keksijän jalkoja! Viime lauantaina vaihdoin Cuplikset siihen ja tuntuu kuin tuo poika olis aivan eri ihminen, nukkuu ilman suurempia ähinöitä ja hereillä ollessaan on tyytyväinen ja iloinen vesseli, meillä on siis alettu nyt hymyilläkin! Lisäksi...
  13. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Viime yönä nukuttiin kokonaisuudessaan ehkä pari tuntia, kun Aaronin masua väänsi taas ihan kamalasti ja ilmeisesti siinä useamman tunnin punkesi sitten kakkaakin, kun aamuyöstä vihdoin oli kakat vaipassa ja sitten jäbä vähän rauhoittuikin. Tänä aamuna lähtivät Disflatylit kokeiluun. Aamulla...
  14. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Meillä kokeiltiin tänään kantoliinaa. Olisi Aaronia kivempi kannella siinä, kun masuvaivat on pahimmillaan kun poika ei silloin muualla viihtyisikään kun mun rinnan päällä ja olis kiva kyetä itse tekemään sitten jotain muutakin ku makoilemaan, mutta ei toi pikku kaveri viihtynyt liinassa...
  15. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Mä olen täällä ihan hukassa, kun Aaron on viime yönä nukkunut pitkästä aikaa jopa kolmenkin tunnin pätkän ja tänään ei ole masuvaivoja ähisty kuin ihan muutamaan otteeseen ja poika on nukkua posuuttanut useammat parin tunnin unet päivän aikana. Ei oikein tiedä, mitä sitä tekisi ja miten päin...
  16. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Ja täytyy kyllä vielä tulla sanomaan, että tää vertaistuki mitä täällä on saanut raskausaikana ja nyt vauva-aikana on ihan korvaamatonta. Sitä kun välillä öisin yksin valvoo itkuisen vauvan kanssa ja itsekin väsyksissä vollottaa ja on aivan varma, että voimat loppuu just nyt, niin kyllä se vaan...
  17. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Viime yönä herättiin tunnin välein syömään ja syöttöjen välillä poika nukkui ihan pieniä pätkiä, mutta suurimmaksi osaksi ähisi vatsanväänteidensä kanssa. Sama syömistahti jatkunut nyt aamulla. Ilmeisesti tiheän imun kausi, joita kuulemma on pullovauvoillakin. Syöttöjen välillä poika on lähes...
  18. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Josko nopeasti kävisi päivittämässä kuulumisia, kun Aaron nyt hetkeksi ainakin taisi nukahtaa. Täällä menneet masuvaivat nyt lähipäivinä ihan raastaviksi. Poika on tosi itkuinen ja nukkuu huonosti, tänäänkin päivän aikana nukkunut tasan yhdet puolentoista tunnin unet, muuten on unet olleet...
  19. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Josko sitä nyt yrittäisi rustailla vähän pitemmästi meidän vauva-arjen meiningeistä, mutta ihan ensiksi daskille kovasti tsemppiä ja voimia, toivottavasti tyttö pääsee pian kotiin. :hug: Vaippaihottuma on täällä jo lähes parantunut eli Bepanthen-kortisonivoide-talkki/perunajauho-tehokuuri...
  20. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Monta kertaa pitänyt taas lähipäivinä kirjoitella tänne, mutta ei koskaan vaan yksinkertaisesti jaksa. Päivät menee sen verran sumussa vielä toistaiseksi, väsymys on kova. Imetyksen lopetin sitten kokonaan, myös maidon pumppaamisen, kuten jo täällä aiemmin...

Yhteistyössä