Hakutulokset

  1. P

    jos kuuluu työttömyyskassaan ja irtisanoutuu vakituisesta työstä?

    Mulle tuli karenssia 3kk. Irtisanouduin työuupumuksen takia, mutta yritin sairausloman jälkeen sinnitellä vielä töissä, joka oli virhe. Olisi pitänyt irtisanoutua heti kun lääkäri totesi työuupumuksen, jolloin työkkärille olisi ehkä kelvannut lääkäritodistus eikä karenssia olisi tullut. Valitin...
  2. P

    Kilpirauhasen vajaatoiminta

    Mie tulin raskaaksi kun TSH oli jotain 10. Sitä annostusta (mulla oli siis jo lääkitys, muttei kohdallaan) sitten pikkuhiljaa korjattiin pitkin raskautta ja raskaus meni hyvin loppuun asti. Tsemppiä!
  3. P

    Närästys ennen plussaa?

    Mulla ensimmäinen raskausoire oli nimenomaan närästys! Jo ennen plussaa siis. Minuukaan ei ikinä närästä normaalisti, joten arvelin että se liittyis raskauteen. Onnea matkaan siis, tuu kertomaan kuinka kävi =)
  4. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Meillekin syntyi vihdoin tyttö :heart: Miisumin syntymä 23.11.2010 klo 18:16, 4480g / 53cm, päänympärys 38cm Maanantai 15.11.2010, 39+0 Menin sairaalalle, jotta synnytys käynnistettäisiin, koska lapsen arvioitiin olevan laskettuna aikana iso, 4,5kg. Kohdunsuu oli sormelle auki ja...
  5. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea shihtzu, OP-81, hipsu86 ja Saana07 :heart: Ja kiitos taas ihanista synnytyskertomuksista. ( . ) Huomisaamuna on käynnistys ja osastolla pitäis olla kello 8. Jännittää aivan järjettömän paljon. pnda ja miisumi 38+6
  6. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea kurpitsa, HattiVatti1986, Neppulainen, liirah, H3idi ja Bigwish :heart: Ja tervetuloa sohwis :heart: ( . ) Täällä on ollu pari päivää armoton v*tutus päällä, enkä oo viittiny kiukuspäissäni ees kirjottaa, kun tuntuu ettei ois tullu kovin julkasukelposta tekstiä :laugh: Oon kyllä niin...
  7. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea Bad Virgin-, aletheia ja Eveny! :heart: ( . ) Supistelee, välillä kipeästikin, mutta kun lähen liikkeelle niin ne loppuu :kieh: pnda ja miisumi 38+0 (tasan viikko käynnistykseen)
  8. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    RouvaPapunen onnea pojasta! :heart: MoonVaan onnea tytöstä! :heart: Luin kyllä suu auki täällä tota sun kertomusta! 8cm auki :O Ihanaa että voi olla noin täydellinen synnytys :heart: Evenylle tsemppiä synnytykseen! ( . ) Illalla supisteli kivuliaasti viien minuutin välein, mutta sit ne...
  9. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea suhveli, sintsu78 ja Pikku-Katti :heart: ( . ) Supistuksia, vihlontaa, kouristeluja ja menkkakipuja täällä, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan. Osaisinpa lopettaa tän oottelun ja keskittyä muihin juttuihin! Ajatukset pyörii koko ajan synnytyksessä ja vauvassa ja toivoisin tosi kovasti...
  10. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Mullekin on moni eri lääkäri ja hoitaja sanonu, että ambulanssilla tuut sit makuullaan, jos vedet menee, koska miisumi ei oo kiinnittyny.
  11. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea Josefiina84 ja koko perhe tytöstä ja M4ri4-90 perheineen pojasta :heart: MoonVaanille tsemppiä! :) pnda ja miisumi 37+5
  12. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Piprane emalle ja koko perheelle onnea tytöstä! :heart: pnda ja miisumi 37+4
  13. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea JanJade ja koko perhe pojasta! :heart:
  14. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea Tuttemuille ja koko perheelle pojasta! :heart: Täälläkin on tehty jo joulupiparitaikina viikko sitten, mut eipä siitä pipareihin jääny ku söin sen raakana :laugh: Joululahjoja oon paketoinu ja kynttelikkö on ollu ikkunalla kolmisen viikkoa :heart: ( . ) Tänään oli neuvolakäynti ja...
  15. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea Silent whisper ja koko perhe tytöstä! :heart:
  16. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea tasselle ja koko perheelle tytöstä! :heart: lonkkis, tämmöset ainakin on: Suomalaiset sikiön kasvukäyrät (Pihkalan taulukot) :: Terveyskirjasto Painon kehitys - EFW pnda ja miisumi 37+1
  17. P

    Milloin kertoa?

    Mie kerroin mun vanhemmille heti kun tikkuun haamuviiva ilmesty, vaikka se oli niin haalea ettei sitä kunnolla nähny :D Seuraavana päivänä taisin kertoa kavereille ja tutuille (blogissa). Olin niin tohkeissani ja onnellinen! Samalla tietysti pelkäsin keskenmenoa, mutta halusin mieluummin niin...
  18. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Siilinlapsi, miekin ymmärrän hyvin luomihuolet. Mulla poistettiin selästä musta ja röpöreunanen luomi, joka onneks osottautu ihan hyvänlaatuseks. Mulle jäi siitä kuitenkin joku paniikki ja oon edelleen aika hysteerinen noitten luomien suhteen. Mulla on niitä myös aika runsaasti ja nyt raskauden...
  19. P

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Kiitos vaimo85 uudesta pinosta =) On jotenkin niin juhlallinen olo, kun meijän kuu on vihdoin alkanu! Oi vauvoja! :heart: pnda ja miisumi 37+0
  20. P

    Raskausviikot ja paino

    8+2.....62.3 13+5...62.7 18+2...64.8 21+4...67.2 24+4...69.5 27+4...72.2 30+2...74.0 33+4...76.2 35+4...80.5 :D Ihan kivastihan tota on tullu... Ennen raskautta en saanu itteäni lihomaan vaikka söin mitä enkä liikkunu yhtään, mut nyt painoa tulee näköjään melkein itestään (melkein...

Yhteistyössä