Hakutulokset

  1. pähkinäinen

    Vauvan nuha, auttakaa...

    meillä nukahti nuhavauva aikanaan vaan pystyyn syliin :( nenäfrida on kätevä apulainen. (ja otrivin suihke on muistaakseni 1v+, vaikkakan ei vielä teitä hyödytä :/ )
  2. pähkinäinen

    Ympärileikkaus

    Minunkin mieheni kulttuuri ja uskonto olisi "vaatinut" ympärileikkauksen, mutta minun lapsiani ei turhaan leikata ellei ole lääketieteellistä perustelua tälle, kuten esim kireä esinahka. Siihen oli miehen ja suvun tyytyminen. :snotty:
  3. pähkinäinen

    Onko teistä joku "rikkonut" neuvolan suosituksia jollain tavoin? Miten?

    meillä juodaan kevytmaitoa, vaikka th on moneen otteeseen mainostanut meille rasvatonta maitoa. (yäk!)
  4. pähkinäinen

    Hinta-laatusuhteeltaan PARAS talvipuku on merkiltään..?

    meillä on ollut lassiee ja reimatecciä, sekä kappahlin toppavaatetta, enkä osaa nyt millään päättää mikä se nyt sitten pitäis tänätalvena olla. kaikki on olleet kyllä ihan hyviä.
  5. pähkinäinen

    Hinta-laatusuhteeltaan PARAS talvipuku on merkiltään..?

    Yritän tehdä tästä galluppia, mutta saas nähdä onnistuuko. Perustele vastauksesi!
  6. pähkinäinen

    Miten monta lasta teillä on ja tuleeko vielä lisää?

    2 lasta. tässä kai ne on. :confused:
  7. pähkinäinen

    tyttöjen nimiä,kiitos

    Jenna,Johanna,Jasmin,Jutta,Jonna,Julia,Jemina,Jade.........
  8. pähkinäinen

    MUN MENEE OIKEESTI HERMOT!! M I S T Ä ja miten saan musta-valkoisia valokuvia?

    miks se ei anna mun muokata viestiä? siis piCnik. ceellä ei koolla.
  9. pähkinäinen

    MUN MENEE OIKEESTI HERMOT!! M I S T Ä ja miten saan musta-valkoisia valokuvia?

    ihan ensimäiseksi tuli mieleen piknik.com missä pystyt ilmaseksi tekemään noita pieniä muokkauksia kuviin. mutta varmaan nuo valokuvafirmatkin pystyy tekemään sulle pyynnöstä mustavalkosia kuvia.
  10. pähkinäinen

    Mikä näistä parhaat kengäät??

    varmaan nuo ekat. vaikka nuo viimeset näyttää aika mielenkiintosilta, en mä osais noin korkeella koolla kävellä ilman että jalat alkais huutaan armoa kesken matkan.
  11. pähkinäinen

    Mielipiteesi Helsingistä?

    siellä on mun makuun liikaa ihmisiä :D mutta kulkuyhteydet houkuttaa ja kyllä mä ehkä voisin joskus kuvitella sielläkin asuvani. ehkä. mutta en juuri nyt. eli vähän kahdenvaiheilla olen siitä mitä mieltä siitä kaupungista olen.
  12. pähkinäinen

    Olenko biseksuaali?

    mulla on itseasiassa vähän samankaltaisia ajatuksia herännyt. vaikka en olekaan varsinaisesti ihastunut kehenkään, olen alkanut miettiä ihan tsissani että mitäs jos "se okea" olisikin nainen? miesten kanssa kun ei tunnu onnistuvan ei sitten millään. en tiedä olenko hetero vai bi, mutta liekö...
  13. pähkinäinen

    milloin viimeksi olet harrastanut seksiä??

    heinäkuussa 2009
  14. pähkinäinen

    kertokaapa tästä reimatecin haalarista..??

    entäs sitten koko. reimatecit taitaa olla aika reiluja? oiskohan 92cm passeli pikkasta vajaa 90cm tytölle? menisköhän se vielä lopputalvesta? (sisävaatteissa käyttää nyt 92cm, 98 vielä iso) ja 110cm pojalle pitäskö olla jo 116cm, käyttää sisävaatteissa 110cm ja alkaa siirtyä 116cm juurikin nyt...
  15. pähkinäinen

    kertokaapa tästä reimatecin haalarista..??

    okei.. ja siis tottakai sinne villaa alle laitetaan, mutta sitä vaan jäin pohimaan että minkälainen vuori siinä yksinään sitten on vai onko mitään kun noin mainitaan. mutta että niihin olis sitten ihan omat emrkkifleecet, sehän selittää sitten jo..
  16. pähkinäinen

    kertokaapa tästä reimatecin haalarista..??

    Keltainen Kettu - Reimatec talvihaalari Evanesco - red (396) "Nepparit fleece- tai villahaalarin kiinnittämistä varten." Eli millanen vuori tässä sitten on? onko se fleece mukana vai pitääkö ostaa erikseen? ettäkö tällä ei tarkene ilman sitä fleeceä tuohon hintaan?
  17. pähkinäinen

    Sukupuoli verikokeesta

    onko se oikeesti niiiiiiiiiiin tärkeää tietää etukäteen?
  18. pähkinäinen

    nyt toi lapsi oppi kynäotteen!

    on vaikka mitä kyniä, mutta ei. pitää jännästi sitä kynää, sormet olisi muuten suht oikein, mutta kynä on siellä käden alla, ei päällä niinkuin pitäis.
  19. pähkinäinen

    Mikä laulu tuo lapsuuden mieleen? :)

    lastenlauluista tämä (pieni tytön tylleröinen) Pieni tytön tylleröinen - YouTube ja muista sitten tämä (arttu wiskari mökkitie) Arttu Wiskari - Mökkitie - YouTube
  20. pähkinäinen

    nyt toi lapsi oppi kynäotteen!

    hienoa! :flower: meillä 5v piirsi ekan pääjalkaisen 3v, mutta kynäote on edelleen ihan väärin. olen koittanut sitä korjailla, mutta siinä vaiheessa lentää kynä nurkkaan ja innostus piirtämiseen/kirjottamiseen loppuu siihen. ehkä se joskus saa kynän oikein käteen.

Yhteistyössä