Hakutulokset

  1. miauh

    Nuorena esikoisen saaneet, milloin toinen lapsi?

    esikoinen syntyi kun olin 21, toinen syntyi nyt kun olen 24.
  2. miauh

    Useampi raskaus ja synnytykset

    eka käynnistyi 41+1, kesti n. 19h, pari tikkiä ja kotonakin olin vielä kipeä toka käynnistyi 40+0, kesti 5h30min ei yhtään repeämää ja heti olin hyvässä kunnossa :D
  3. miauh

    Kuinka pian sairaalasta saa kotiutua vauvan kanssa synnytyksen jälkeen?

    mä synnytin keskiviikko aamulla ja perjantai aamupäivällä päästiin lähtemään, toinen lapsi. :D torstaina jo itkeskelin kun ei päästykkään lähtemään t. sairaalassa olo on ihan perceestä
  4. miauh

    Miten te jaksatte valvoa öisin vauvaojenne kanssa?

    sikosen kanssa oli vaan pakko, kuoleman väsynyt olin. kuopus onkin ihan toista maata ja saan nukkua yölläkin lukuunottamatta muutamaa syömistä, joten hyvin tässä jaksetaan :)
  5. miauh

    Miten sinä jaksoit / mistä sait voimaa arkeesi, jos

    meillä huus esikoinen monta kuukautta, voimaa sain käymällä ulkona ystävien kanssa ja antamalla miehelle koko hoitovastuun ajoittain.
  6. miauh

    2,5-vuotiaan uhma? käytös!!!

    meillä samanikäinen poika ja sama homma, nyt syntyi vielä vauvakin (onneksi rauhallinen semmoinen) ja meno vaan on pahentunut :D ei kait tässä auta muuta kuin aika, sillä lähes kaikkea on kokeiltu, välillä tuntuu että pitää kieltoja vain naurunasiana eikä ota mitään tosissaan... ja onneksi...
  7. miauh

    Ensimmäisen ja toisen lapsen syntymä viikot?

    eka 41+1 toka 40+0 kumpikin raskaus suht helppoja.
  8. miauh

    Yksin synnyttämään, en kestä!!!

    mä kävin just yksin synnyttämässä, kyllä se vähän alkuun itketti kun tajus että lähden oikeasti yksin sinne :D mies joutu jäämään esikoisen kanssa kotiin, kun ei saatu 1 aikaan yöllä ketään meille. synnytys kesti 5h30min eli aika nopeasti oli homma hoidettu. ei se ollut ollenkaan paha kokemus...
  9. miauh

    Kuinka ulkonäkösi on muuttunut parisuhteen myötä?

    mä oon mun mielestä muuttunut vaan paremman näköiseks :D
  10. miauh

    Tehdäänpä la aika pinoa:)

    17.7 :P kohta pääsee mahasta eroooooooon huhh
  11. miauh

    siis oikeastiko jonkun lapset käy nukkumaan jo klo 19.00 ja nukkuu sikesti aamuun asti?!

    meillä menee 2,5v nukkumaan klo 19, nukkuu vaille 8 aamulla.. tää alkanu sen jälkeen kun ei suostunu enää nukkua päiväunia
  12. miauh

    Hyi helkkari mikä marttyyrikirjoitus taas (äitiydestä).

    hahahah *oksennus* ..onneks mun ei tarvitse näyttää kamalalta vaikka oonkin hyvä äiti !
  13. miauh

    Rv ja olotila pino!

    rv 35+6 ja väsyttää enemmän kuin yleensä, närästää, yöt on tuskaa kun joutuu juosta pissalla ja mikään asento ei tunnu hyvältä :D vähänkin pitempi kävely tai raskaampi touhuaminen saa aikaan supistuksia ja tuntuu siltä että kohtu tippuis pian lattialle :D että sellasta, thank god tää on n...
  14. miauh

    Vastasyntyneen kotiutumisvaatteet kesällä

    ja autolla mennään kotiin että ei vauva kauaa kerkeä edes ulkona olemaan :D
  15. miauh

    Vastasyntyneen kotiutumisvaatteet kesällä

    mulla la kuukauden päästä ja ajattelin ottaa mukaan vauvalle vaatteiksi pitkähihaisen bodyn, potkarit, sukat, töppöset, ohuet käsineet ja ohkasen hatun
  16. miauh

    Kumpi teistä saa ottaa Juhannuksena alkoa?

    mä en oikein voi ottaa kun oon raskaana vielä ainakin enskuuhun asti :D mies varmaan juo jonkunverran
  17. miauh

    raskaana olevat, miten pukeudutte rannalle? :D

    uikkarit, bikinit? siis jos käytte uimassa
  18. miauh

    ???????? Monta tietsikkaa kotoa löytyy ??? Onko lapsilla omat ??

    2 käytössä olevaa läppäriä ja pari risaa :D 2,5vuotiaalla on oma muumiläppäri ;)

Yhteistyössä