Hakutulokset

  1. J

    Välikausiasu pojalle?

    v; Kiitos :)
  2. J

    Välikausiasu pojalle?

    Etkö nyt vieläkään ymmärrä. OLEN ollut kokoajan menossa alkuviikosta ostamaan pukua, olen selaillut myös netistä eripukuja, MUTTA taaperoni on tänä syksynä 1v joka kävelee jne, joten kysyn mielipiteitä ja suosituksia ihmisiltä jotka ovat todenneet jonkun puvun/merkin hyväksi/kestäväksi...
  3. J

    Välikausiasu pojalle?

    Kiitos Mansikka. Juu oon katellu netistäkin noita haalareita jne, niin IHANIA mutta, juuri kun tämä ensimmäinen syksy lapselle jolloin itse kävelee ja touhuaa niin sillä mietinkin että mikä asu on kestävä oikeasti, ettei tarvitsisi monia ostaa 1syksyn aikana. Kun olen kuullut että jotkut...
  4. J

    Välikausiasu pojalle?

    No eikai muuten täällä kysyttäisiin kysymyksiä jos itse niihin vastaus tiedettäisiin?? Mutta jos kysyn jotain, en tarvitse päänaukojia kommentoimaan vain asiallisia vastauksia kaipailin :)
  5. J

    Välikausiasu pojalle?

    Kääk: Miksi sun tarvii tulla aukomaan päätäsi ja kommentoimaa jos et osaa vastata kysymykseen?? pikkumies07; Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta :)
  6. J

    Välikausiasu pojalle?

    Niin siis lue kysymys uudestaan, jos et ymmärrä? Kaipasin suositteluja, tai muita jotka jo todenneet tietyt merkit hyviksi taaperolla. Vittuilijat voi lähteä tästä ketjusta,kiitos½
  7. J

    Välikausiasu pojalle?

    Mennään ostaa alkuviikosta välikausi pukua, suosittele jtn mitä olet jo ostanut tai ihaillut ostavasi. lapsemme siis kävelee ja touhuaa joten kestäv' pitää olla :)
  8. J

    Haluatko kysyä jotain kätilöltä? :)

    Saako ihminen , joka pelkää synnytystä niin suunnitellun sektion, saako sitä itse päättää? Niin ja yksi vielä, saako synnytyssalissa olla vaikka 2 tukihenkilöä, mikä on raja :D kiitos :heart:
  9. J

    Mitähän helvettiä mäkin oikein ajattelin kun sen sikainfluenssarokotteen lapsilleni otin?

    Minäkin edelleen tyytyväinen etten antanut lapselleni enkä itselleni. Rokote tuli kuin tuulesta, ja missään ei kerrottu mitä testit ovat sanoneet jne.. En ihan tuosta noin vaan anna lastani koekaniiniksi. Ja muille jotka rokottivat lapsensa, hyvää ajattelitte silloin, ja luotitte, nyt vaan...
  10. J

    Haluatko kysyä jotain kätilöltä? :)

    Itselleni sanottiin että synnytyksessä vaikka olisi 10cm auki, voi antaa vielä annoksen epiduraalia, mutta kun 10cm oli täynnä eikä homma alkanut sujua vielä 2tunnin jlk niin sanottiin että ei saa. Eli ratkaise myytti saako vai ei? :D
  11. J

    Mitähän helvettiä mäkin oikein ajattelin kun sen sikainfluenssarokotteen lapsilleni otin?

    Eikö sillä lapsella ollut kunnon flunssa tartunta tai jokin virus pohjalla, jolloin vastutus kyky alhaisempi. Ja suurin osa kuoleista on ollut riskiryhmiin kuuluvia, joilla joku sairaus taustalla. Mutta hyvähän se oli että rokote löydettiin ajoissa, ja mahdollinen NOPEA eteneminen estettiin sillä..
  12. J

    Pinnasängystä-> Tavalliseen

    Jep. Olen miettinytkin että voisin kokeilla tuota nukuttamista omaan sänkyyn, kiitos vinkeistä. Tosin 1pulmavielä :D Lapsellamme ei ole ollenkaan niinsanottua "itsesuojelu vaistoa" hän kiipeää sohvalle ja saattaa hyvin istua selkä lattiaa päin ja TUMPS tai nousta seisomaan sohvalle ja kävellä...
  13. J

    Mitähän helvettiä mäkin oikein ajattelin kun sen sikainfluenssarokotteen lapsilleni otin?

    Itse en antanut, koska kun sikainfluenssa tuli maailmalle, ja levisi Suomeen niin yhtäkkiä oli rokotus siihen, en luottanut että rokotusta oli tutkittu sen pahemmin jne, niin en sen takia antanut lapselleni. Monet miettivät että olen tyhmä kun en halua suojata lastani,mutta toisaalta terveelle...
  14. J

    Paljonko laihduit jutta-dieetillä?

    Mikä tuo Jutta-dieetti on?
  15. J

    Pinnasängystä-> Tavalliseen

    Niin no toi tosin toimii, MUTTA meillä aikas vilkas lapsi, joka kyllä aina on itsekseen tohunnut pinniksessä jonkun aikaa yksin ja nukahtanut, sillä mietinkin että miten saataisiin sen järkevästi toteutumaan meillä, poika siis nyt 1v2kk :) Hän innostuu vaan; silittelystä,laulusta jne...
  16. J

    Pinnasängystä-> Tavalliseen

    Katja87; miten toteutitte tämän? Meillä aika vilkas lapsi, joka aikalailla söhlää sängyssä kauan ennen kun nukahtaa, joten tavissängyssä on kuitenkin erilaista :)
  17. J

    Pinnasängystä-> Tavalliseen

    Eli, koska ihmiset vaihtanut lapsen pinnasängystä, tavalliseen sänkyyn?
  18. J

    Mistä päin olet?

    Vantaa
  19. J

    Pienten lasten kotiäidit!

    Meillä menee ihan rutiini omasesti arki. Joka päivä imuroidaan, pestään vessa, pyykit,tiskit jne.. Lapsi mukana touhuissa vaikka vasta 1vuotias. Kun imuroidaan lapsi kävelee ja työntää imuria, tiskien laiton aikana, lapsi leikkii samoin pyykkien ohella. Ruuanlaiton ohella lapsi päiväunilla...
  20. J

    1vuotiaiden mittoja?

    Meillä poika oli 1 v neukussa 81cm ja 11kiloo 500g :)

Yhteistyössä