Hakutulokset

  1. Kismett

    nimikointi asiaa

    Oletteko kuulleet, te intomieliset eteenpäinmyyjät, että vaatteet voi nimikoida myös esim. kangasteipillä (lähtee pois tarvittaessa) tai kuluvilla nimilapuilla (saa tilattua netistä, nimi haalenee pois pesuissa)??
  2. Kismett

    Joko välikausihaalari

    Täällä päiväkodissa puetaan kurikset toppahaalarinkin päälle, oli vedenpitävä tai ei.
  3. Kismett

    Eskariin nykyisessä pk:ssa vai toiseen pk:in joka tekee yhteistyötä tulevan koulun kanssa

    Ja nyt siis hoitopaikka on toisella puolella kaupunkia.
  4. Kismett

    Eskariin nykyisessä pk:ssa vai toiseen pk:in joka tekee yhteistyötä tulevan koulun kanssa

    Meille ainakin suositeltiin eskarin käymistä "oman alueen" eskarissa, jotta olisi tuttu porukka tulossa samalle luokalle.
  5. Kismett

    nimikointi asiaa

    Totta hitossa ne kuuluu vanhempien nimikoida. Ei voi lisätä hoitajien työtä ajattelemalla että kyllä hoitaja muistaa mikä on kenenkin. Jälleenmyyntiarvo :laugh: Mulle tärkeämpää on ainakin se että lapsillani on oikeat, asianmukaiset varusteet aina saatavilla.
  6. Kismett

    Avautuminen neuvolatädistä!!

    Kuulostaa ihan meidän terkalta.. Tietysti viet lapsesi lääkäriin jos olet huolissasi!
  7. Kismett

    Joko välikausihaalari

    Kyllä, olen ulkoillut jo pari viikkoa. Collegehuppari alle niin hyvin on tarennut.
  8. Kismett

    Synnytys Lahdessa, kokemuksia?

    Avasin kyllä. Kätilö kysyi vihaisesti että pysyykö se vauva sylissä vai ei. Pysyihän se mutta sattui ompelu kyllä pirusti.
  9. Kismett

    Kuinka paljon teidän 1-1,5 vuotiaat nukkuu?

    1v3kk nukkuu yöllä n.10h. Päikkärit vaihtelevasti 40min-2h. Mut siis ihan normaalille teidän määrät kuulostavat.
  10. Kismett

    Nolo imetys moka:/ Haluan vajota maan alle!!!

    Ei toi ollut paha. :D
  11. Kismett

    Joko välikausihaalari

    No hitsi kun tietäisi. Mietin päätäni puhki että laittaisiko lapsille huomenna päiväkotiin topat vai välikaudet. Päivällä on kuitenkin jo lämmin (+5) kun aurinko lämmittää.
  12. Kismett

    nimikointi asiaa

    Älä nimikoi. Huomauttele asiasta kunnes menee perille.
  13. Kismett

    Synnytys Lahdessa, kokemuksia?

    Lapseni ovat syntyneet Päksissä 2008 (sektio) ja 2009. Isä ei päässyt mukaan kiireelliseen sektioon, vaikka olen kuullut että muualla on päässyt. Tokassa synnytyksessä oli opiskelija mukana, hänestä oli minulle iso apu :flower: En kokenut hänen läsnäoloaan mitenkään päin negatiivisena. Kivun...
  14. Kismett

    Tissipäivä näköjään.. Siitä tuli mieleen, katteletteko te naiset koskaan muiden naisten tissejä?

    Katselen joo. Ja vertailen omiin olemattomiin tietty.
  15. Kismett

    järjetöntä myydä tuotteita jos ei varaa postittaa niitä.

    Ihan kuin yksi ystäväni :D Kuulin tästä periaattesta vasta sen jälkeen kun olin antanut hänen lapselleen omani vanhoja vaatteita. Ei kuulemma kestä käydä kirppareilla tms, ei pystyisi pukemaan lastaan vanhoihin vaatteisiin. Varmaan heitti roskiin ne mun antamat :rolleyes:
  16. Kismett

    Viitsinkö hakea kokemattomana siivoojan työtä?

    Suht helpostihan tuon työn varmasti voi oppia? Verrattuna joihinkin muihin, joihin tarvitsee kunnon koulutuksen pohjalle. Aina kannattaa yrittää.
  17. Kismett

    10v pää jokatoinen päivä kipeä...

    Ongelmia koulussa?
  18. Kismett

    Viitsinkö hakea kokemattomana siivoojan työtä?

    No tietty haet :)
  19. Kismett

    GALLUP: monenko kanssa olet harrastanut seksiä? Kerro myös ikäsi :)

    Joo, siksi en kehtaakaan tähän vastata mitään :vampire:
  20. Kismett

    hotelli/kylpylä pääkaupunkiseudulta

    Flamingo?

Yhteistyössä