Hakutulokset

  1. S

    KESÄ 2010 hoidot

    Moikka Wilma! :wave: Harvoinpa tulee täällä enää käytyä, katsoin että meidän ketjuun viimeks on kirjoitettu melkeen kaks vuotta sitten, ennen sun kirjoitusta... Mutta kiva kun nostelit tätä legendaarista ketjua :D Kiva kuulla sinusta :) Barba tuolla facen puolella vinkkaili, että ketju on...
  2. S

    TYKS hoidot 2013!

    Oijoiiii, ompa täällä positiivisia yllätyksiä!! Onnea moon stars ja nirppanen!! :heart: Hienoa ettei moon starsin tarvinnu lähtee rankempiin hoitoihin, ja nirppanen on oikee superhedelmöittyjä! :) Jokaisesta siirrosta plussaa? :) SusannaO: kovasti tsemppiä, tuuhan kertomaan miten punktio ja...
  3. S

    TYKS hoidot 2013!

    Heippa kaikille pitkästä aikaa!:wave: En oo saanu kirjoitettua, vaikka käyn kyllä seurailemassa täällä, mut hiljaista on ollut teidän muittenkin osalta... Kovasti iloisia plussauutisia oon toivonu ja ootellu teiltä!:heart: Tosi kurja toi Nirppasen tilanne! :( Tsemppiä, toivottavasti pääset...
  4. S

    TYKS hoidot 2013!

    Nirppanen: Voimia sulle, tosi ikävä uutinen!! :'( :hug: Vaikka tosi reippaalta sä ite vaikutat, mä täällä niiskutan sun puolesta sitte... Mut onneks sulla on siellä yks murunen jo kotona, mikään ei oo parempaa lohdutusta kun halia ja suukottaa sitä omaa pikkusta! :heart: Sillon ku mulla oli se...
  5. S

    Niin kaunis runo <3

    Tää runo on tälläkin palstalla monta kertaa pyörinyt, kaunein runo mitä oon koskaan lukenut! :heart: Joka kerta se itkettää, vielä vuosienkin jälkeen, kun pahimmat lapsettomuuden arvet on jo parantuneet oman lapsen myötä.
  6. S

    TYKS hoidot 2013!

    Nirppanen muuten, oliko Klemi just se Rauni? Onko se siis vielä siellä? ONNEKS se ei oo tehny mulle ainuttakaan siirtoa, saatikka sitä punktiota, mä en vaan kestä sitä yhtään! :( :ashamed: Enkä tällä "toisella kierroksella" ees nähny sitä vilaukseltakaa missään ja ajattelin et onko se vaihtanu...
  7. S

    TYKS hoidot 2013!

    SusannaO: Jaksuja ja tsemppiä tammikuun odotteluun, ja myös peukkuja, jos KUITENKIN se luomuihme tapahtuisi... :hug: Oliko sulla molemmat munanjohtimet viel tallella, vai onko luomutoiveita vaan joka toisessa kierrossa? Sansu: Kiitos onnitteluista :) Ja raskausoireista, mulla ei yhdessäkään...
  8. S

    Montako PAS siirtoa teille on tehty peräkkäin?

    No siis kun mä olen ollut julkisella puolella hoidoissa, niin siellähän ei tehdä viikonloppuisin siirtoja tietenkään, joten jos ovis sattuu osumaan niin, että siirto pitäis tehdä viikonloppuna, siirretään se seuraavaan mahdolliseen päivään. Jolloin ajankohta ei tietty oo enää paras mahdollinen...
  9. S

    TYKS hoidot 2013!

    Sansu: Mä olen Nirppasen kanssa samaa miellä et sun työkaveri koitti varmaan vaan lohduttaa, vaikka vähän tökerösti ehkä, ja eikähän näissä lapsettomuusasioissa lohduta yhtään mikään muu kuin sen lapsen syliin saaminen jonain päivänä. Ja se päivä toivottavasti vielä tulee, toivottavasti pian...
  10. S

    Montako PAS siirtoa teille on tehty peräkkäin?

    Moikka! En mä ainakaan oo kuullu, että kellään olis pidetty välikiertoa pas:ien välissä, jos ei mitään erityistä syytä ole. Mulle tehty neljä pasia peräkkäin, ja neljännestä plussa :) ( Tosin kahdessa ekassa pas:ssa ajoitus täysin pielessä, aikoinaan eka lapsi sai alkunsa jo ekasta pas:ista...
  11. S

    TYKS hoidot 2013!

    Nostelin listaa, päivittäkäähän tietonne :) Tervetuloa takaisin 83yrittäjä! Harmi, ettei käynti yksityisellä tuottanut tulosta :( Ja toivotaan että tyks suostuu vielä tekemään hoidon, uskoisin kyllä et suostuu. Mitä tuo "alhainen AMH ja solureservit vähissä" tarkoittaa? On teillä hurjan...
  12. S

    TYKS hoidot 2013!

    grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013? Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ? Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä?? hannuliini.......*24...... *1......... *eka tutkimuskäynti 20.2 SusannaO.......*29.......*2..........* luomukierto...
  13. S

    TYKS hoidot 2013!

    Nirppanen: Huh, onneksi ei ollut ku!! Ja siis mitä ihmettä, eihän sen sykkeen nyt vielä tarvi näkyä! :O Mitä sul on viikkoja, 5+? Aina ne toitottaa tyksissä ettei tee varhaisultraa ennen rv7+, että sitte varmasti näkyy! Eli voihan se syke hyvinki vielä sielt löytyy. Vaikka onhan toi hcg toki...
  14. S

    TYKS hoidot 2013!

    Nirppanen: Mulla kohdunulkoinen todettiin vasta rv7+6 varhaisultrassa, ei mitään kipuja siis, mikä on kai aika harvinaista, usein taitaa olla just tollasia jalat alta vieviä kipuja monilla, mistä SusannaO kertoi. Ihan vähän rusehtavaa vuotoa oli muutamana päivänä ja ihan tavallisia...
  15. S

    TYKS hoidot 2013!

    Nirppanen: Varmasti on hermoja raastavaa! :( Mut jos hcg:n pitäs normaalisti tuplaantua joka toinen päivä, niin olishan se sen tehny ainakin reippaasti, eiks eka arvo ollu 19? Eli toivotaan että jostain syystä ois vaan matala toi hcg aluks, ja kaikki ois kuitenki hyvin! Googlettamalla löysin ton...
  16. S

    TYKS hoidot 2013!

    Ja Nirppaselle vielä piti sanoa, et oot kyl tosi rohkee ( ja sun mies kans :) ),ja hienoa jos vielä pystyt olemaan avuks jollekin toiselle samassa tilanteessa olevalle, siis ihan irl! :heart:
  17. S

    TYKS hoidot 2013!

    Nirppanen: Joo mullakin on molemmat hoidoilla alkaneet raskaudet alkaneet 8-soluisesta alkiosta. 8-soluinen sen "kuuluu" olla tossa vaiheessa, kun kahden päivän ikäsenä pakastettaessa on 4-soluinen ja sit ku sulatetaan ni yleensä viljellään viel yks päivä, ni kerkee jakautua 8-soluiseks. Varmaan...
  18. S

    TYKS hoidot 2013!

    Nirppanen: No voi höh!! :( Toivottavasti ei ainakaa missään nimessä sitä kohdunulkoista!! Pidetään peukkuja et jos se siitä vaikka viel nousis... Mut ihan oikeeseen aikaan sä siellä verikokeilla olit kuitenki? Eli ei tosiaan pitäis olla noin alhainen :( No ootpa sä ollu tosiaan avoin tän...
  19. S

    TYKS hoidot 2013!

    Sansu: Clomien aloitukseen ei taida kp5 kelvata...toivottavasti muistan väärin, mut muistelen et aikasemmin aloitetaan. Peukkuja kuitenkin! Onko sulla muuten pitkä matka kävellä töihin? ;)
  20. S

    TYKS hoidot 2013!

    Sansu: :hug: Mä niin toivoin sulle parempia uutisia! Ei voi soittaa tyksiin viikonloppuna. Tsemppiä ja jaksuja! Nirppaneeeeeen?? Kumpa ei ainakaan mitään ikäviä uutisia!!

Yhteistyössä