Hakutulokset

  1. P

    mitä mieltä enkelinsiivet tatuoinnista selkään?

    Tylsä tatuointi-idea. Mä en haluaisi mitään samanlaista tatuointia kuin muillakin, ellei se ole sitten ihan tarkoituskin.
  2. P

    Olenko kohtuuton tai outo?

    Helvetti pari lelua!!!!! (alkoi kyrsimään....)
  3. P

    Olenko kohtuuton tai outo?

    Mitä helvettiä. Sulla on todella tyhmä sisko. Tottakai ne sulle kuuluu, kun ne on sun lelujasi ja jos pyydät, niin tottakai sen pitäisi antaa ne tuosta vain. Onko todellakin ahneus tollaista luokkaa, tyypillä on jo se mökki ja tavarat muistoineen, ihanku se kuolisi siihen että antaisi sun...
  4. P

    Tatskaihmiset! Onko typerää ottaa eri kielisiä tekstitatuointeja? Siis esim. kreikka, englanti..

    Kiinalaiset merkit on yhtiä maailman paskimpia tatuointi-ideoita, kuten esim. tribaalit muilla kuin alkuperäiskansoilla.. En ottais sellaista kieltä kehooni tatuoituna, mitä en itse edes kohtalaisesti osaisi.
  5. P

    epähygienistä

    Ei. Jos ei hikoile ja rasvoitu kuten eräät jotka muille koko ajan ja niuhottavat siksi että hyi, joka päivä pitää käydä suihkussa, ootte niin saastaisia, hyi hyi.. Vaikka kaikki ei ole samanlaisia. Säästetään luontoa.
  6. P

    -20% alennus Molon vaatteista

    molo...
  7. P

    nasan tiedote

    Mä toivon pelottavia örkkejä.
  8. P

    Viimeisin Yhteishyvä-Salkkarit koko perheen ohjelma?

    Ihan laaduton ohjelma. Eikä kyllä mikään koko perheen..
  9. P

    Pelottaa mennä sairasloman jälkeen töihin

    Mä vittuilisin huoletta takaisin. Kun ei siellä kauaa tule olemaan..
  10. P

    Kieltäydyin hoitamasta ystäväni kihomatoisia lapsia - suuttui!

    Siis mitä hemmettiä, oikeasti, kyllä tommosia tyhmiä ihmisiä riittää!!! Siinähän sitten raapivat persettään ja paskantavat matoja pönttöön, kun ei kerta ole väliä.. Sä teit ihan oikein ja kellään ei ole oikeutta suuttua sulle mistään, niiden ihmisten arvostelukyky on ihan väärällään. En...
  11. P

    Hyi yök, onko teitä paljonkin jotka möyssäätte ruoan ensin omassa suussanne, ja...

    voihan sitä ruokaa soseuttaa sekoittimella..
  12. P

    Wii Fit laihdutuksen ja kuntoilun apuna?

    mä ostaisin sen uuden PlayStation 3:lle tarkoitetun liikkumisjutun..missä on kans sellaiset käsissä pidettävät tikut, ite olen kokeillut molempia, wiitä ja pleikkaa. Pleikkarin ohjelmat oli hauskempia, kavereiden kanssa räkätimme niin paljon, kun sen ps-laitteen sisäisellä kameralla piti ottaa...
  13. P

    Kyllä harmittaa kaverin käytös... ja oma köyhyys

    Taas, niinpä!!!! xO VOI V*TTU SENTÄÄN!!!!
  14. P

    Ajattelin ittelleni ostaa joululahjaks.. *kuva*

    Nehän on itsensä koristelua. Ikivanha tapa..tatuointien ohella, alkuasukkaiden ajoilta..
  15. P

    Mikä mulla voisi olla? (intiimiasia)

    No mikä ihopoimu mulla sit on reiässä kiinni, että törröttää ulos päin siitä, ollut siellä lapsesta asti. Olen puristellu sitä, ihan kun vaan tyhjä vähän hernettä isompi ihonroikale siinä vaan. Ei ole ikinä kipeä ollut, haittaa mua vaan kosmeettisesti.. silti olen miettinyt onks se joku...
  16. P

    Olenko uhka muille naisille työpaikallani?

    No just se niiden tommonen v*ttupääluonne. Voi helvata mä sitten vihaan semmosia akkoja. Usein vielä vanhempia kuin itse, juoruilevat selän takana..
  17. P

    Ajattelin ittelleni ostaa joululahjaks.. *kuva*

    No ihan niin ku vaikka piimässä tai homejuustossa, jotkut tykkää, jotkut ei! Tai lyhyessä tukassa naisella, jotkut tykkää jotkut ei...... Mä tykkään. Mut skindiwwwwereit en itselleni ottaisi. Septum kiinnostaisi tällä hetkellä, mut en tiedä, viitsinkö. Mietin liikaa, mitä muut ajattelee mun...

Yhteistyössä