Hakutulokset

  1. M

    Rv ja olotila pino!

    saksamammalle halit! :) koita jaksaa.
  2. M

    Rv ja olotila pino!

    33+5 :) alkaa välillä olla semmonen olo että ei jaksais ku ei oo päässy lenkille pitkään aikaan. kohdunsuu ollu pehmeä jo hyvän tovin niin pitää ottaa rauhallisesti että neitokainen pysyis massussa vielä vähintään kuukauden. pitää yrittää nauttia tästä ajasta ku viimeinen raskaus näillä näkymin...
  3. M

    Ahdas lantio ja alatiesynnytyksen "yrittäminen"

    Meidän suvussa isin puolelta ahdas lantio osalla naisista. Mä oon 156 pitkä ja sovittiin käynnistys 37 viikolle. Kuitenki kuvista sit päätettiin et 38 käynnistys. Hyvin mahtu 3840 ja sit toinen 3820. Kyllä ne aika hyvin painoarvion ja tuon kuvan perusteella osaavat toimia oikein. Nyt kolmatta...
  4. M

    Kyllä oli kädettömät isovanhemmat, kun lasta hakivat päiväkodista

    Taidat olla aika negatiivinen luonteeltas :) eikö se oo hienoa että hakevat lasta hoidosta. Ja kyllä meidän 3v ja pian 2v osaavat juonitella puettaessa. Eikö se oo niin että lapset on lapsia? Ja saavat laittaa vastaan normaalin rajoissa. Oisko parempi jotkut vaikka alkoholisti isovanhemmat.tuskin.
  5. M

    Joko tiirun vauva on syntynyt?

    Tsemppiä!!:)
  6. M

    mahallaan nukkuminen raskaana

    Mulla viikkoja jotain 23 ja välillä edelleen nukun mahallaan. Ei kai siitä oo haittaa. Niin on ainaki neuvolassa sanottu. Kyl sen kai itse sit huomaa ku ei enää pysty nukkuu mahallee :)
  7. M

    Vanhemmat kotona työttömänä, lapset hoidossa

    On aika ihmeelliset vanhemmat jos todella noin.
  8. M

    tämän päivän ruoka?

    Jauheliha soppaa :)
  9. M

    jee! ensviikolla alkaa kevät..jopa +4c B)

    Oijoi <3 tulis meillekin tuommoset ilmat!:D
  10. M

    Äteritsiputeritsipuolilautatsibaari

    Joskus lapsena ku mentiin kalaan jonnekin pohjoiseen niin oliskohan kalaluvat käyty ostaa. Ja pillimehut :)
  11. M

    Kinkku, tonnikala, salami ja ananas,

    Mun lemppari!:) jos ei ois rahat niin tiukilla loppukuulle niin lähtisin heti hakemaan :D
  12. M

    Purkautumista ärsytystä: Ärsyttääkö ketään muuta painon nousun arvostelu kun olitte/olette raskaana?

    Ei ärsytä mut harmittaa ku ihmiset sitte kommentoi ku odottaessa kiloja tulee. Ja sit ku laihtuu niin ei sanota mitää. Mut mä oon ajatellu niin että ku itsellä hyvä olla niin vauvalla myös. Ja ne kilot kerkeää tiputtaa vielä moneen otteeseen :)
  13. M

    En tiedä mitä teen!

    Huijaan huijaan :)
  14. M

    En tiedä mitä teen!

    Nostan jos sattuu joku lukee :) mä tiiän itsekin joskus sen kokeneena ettei yhtään rahaa niin haluaisin ap lle saada perille muutaman lantin..
  15. M

    En tiedä mitä teen!

    Mä laittaisin ap lle 5e mut eri pankki ja ei kerkeäis hu aamuksii. Kellään mustalla nordeaa jos mun puolesta laittais ap lle? Mä laitan sit sille joka laittaa ap lle. :)
  16. M

    Kummanko kastemekon teen?

    Mä tein ton tokan. Tuli aika iso. Ollaan kastettu lapset sit vasta n 10-12 vkn iässä.:)
  17. M

    En tiedä mitä teen!

    No voi ku sen tilinro ois saanu. Laitappa paikkakuntasi.
  18. M

    En tiedä mitä teen!

    Jos ap ei oikeesti olis avun tarpeessa niin ois jo laittanu ahneuksissaan s posti osoitteensa tänne. Tästä syystä en ainakaan ite usko et on huijari. Ja onko siitä jollekin haittaa jos täällä ihmiset haluaa toista auttaa?

Yhteistyössä