Hakutulokset

  1. V

    Vinkkejä opettaa lapsi ajamaan ilman apupyöriä!

    meillä poika 8 vee ja ei ole suostunut yhtään siihen että apparit olis sen verran ylhäällä että hieman "keikkuis" nyt sitten fysioterapeutti käski ottaa apparit pois ja laittaa työntötangon ja sen avulla opetella. nyt reilu kuukausi tahkottu ja tasapainoa on tullut sen veran että jollain...
  2. V

    Minkä ikäiseksi synttäreitä kavereille?

    meillä ei ole ollut ensimmäisiäkään "lasten" synttäreitä. kaikki vieraat kutsutaan saman päivän aikaan on lapsia tai ei. synttärit järjestetään vaikka klo 12-> ja vieraat tulevat kun kerkiävät kuka milloinkin. tähän mennessä tosin kavereita ei ole ollut naapurinlapsia ja serkkua lukuunottamatta...
  3. V

    Onko liian julmaa pakottaa lastaan hankkimaan kavereita?

    mukavaa kuulla muita samanlaisia...jos näin voi sanoa ! meillä tokaluokalle menevä poika joka kävi seurakunnan kerhossa 2x/vk ennen eskaria. kerhossa ei tätien mukaan puhunut ekaan puoleen vuoteen sanaakaan. teki mitä pyydettiin ja hymyili kunn sille puhuttiin muttei sanonu mitään. eskarissa...
  4. V

    Kiva!!! Anoppi ei tuu ristiäisiin viikonloppuna JOS...

    mun mielestä nätti ja erikoinen nimi :hug: unohtakaa anoppi. kyllä leipomoista jotain kakkua löytyy vaikkei oo tilannukkaan tai sit kaupan pakastealtaasta tmv. eikä ne vaikeita oo tehdä eli jos kysyt tulevaa kummia leipomaan tmv???
  5. V

    Te, jotka olette sisarustenne lasten kummeja

    siis tajusinko että tilanne olisi tämä että sisarellani olisi esim 3 lasta joiden 1 kummi olisin!? no siis luultavasti tilanne menisi siihen että kaikkki saisi lahjoja mutta kummilapsi saisi ehkä arvokkaamman tai kalliimman kuin mitä muut saisivat vastaavana päivänä!!
  6. V

    Kumpi parempi virustorjuntaohjelma?

    kuin myös :D ilmanen versio ja toimii meillä ihan hyvin!
  7. V

    jos joku ennustaja tai ennustusta opetteleva haluaa ennustaa mulle niin laita yv:tä

    höpön löpinät! onhan täällä ennenkin nähty ennustajia tai ainakin "sellaisia ovat väittäneet olevansa" jotka ovat "asiakkaita" etsineet tyyliin 10 ensimäistä saa ennustuksen! ja oon kyl käsittänyt että tekivät sen ihan ilmaiseksi :whistle: ja siis jos aikoisin maksaa palvelusta niin...
  8. V

    jos joku ennustaja tai ennustusta opetteleva haluaa ennustaa mulle niin laita yv:tä

    uppista.... huokaus.... ei taida löytyä ketään kiinnostunutta??
  9. V

    Vinkkejä mitä tarjolle tupareihin?

    pari pellillistä pitsaa jonka leikkaat sellasiin sopiviin paloihin. salaatteja esim perus salaatti,tomaatti,kurkku,paprika tai joku katkarapusalaatti tmv... jos ei halua lautasia nin sit ne ei oo hyvä idis :D (kaveri teki taannoin synttäreileen sellasta pitsaa jossa laitto taikinan...
  10. V

    minkä ikäiselle lapselle olette jo antanut piparkakkuja?

    kun on jotakin saanu nakerrettua...tais olla ekat hampaat tulossa kun sai käteensä imeskeltäväksi kun kylässä oltiin. mut kotosalla siis ihan leipää ja maissinaksuja (joku kuitenki alkaa valittaan et hampaat menee kun tollasen nöösin antaa sokerisia keksejä syödä!!)
  11. V

    Palsta on rehellinen. Mä luotan palstaan.

    kyl mä vaihtasin tuohon 10 pyllykkään tän oman ahterini..ja en kyl ihan heti alal ottaan siitä kuvaa...vyötärön päällekkin tulee kivat kannakkeet joita en ton kuvan tuijotuksen jälkeen ainakaan kuvassa olijalla huomannu :kieh:
  12. V

    jos joku ennustaja tai ennustusta opetteleva haluaa ennustaa mulle niin laita yv:tä

    mieli tahtois tietää tulevaa mutta kaikki netin ilmaset ennustajatkin perivät maksua :/ jos siis joku täällä haluaa kortteja tai muuta ennustustapaa käyttäen katsoa tulevaisuutta niin otan kaiken mielelläni vastaan :) myöskin eräs tapahtuma menneisyydessäni askarruttaa joten jos näet...
  13. V

    Apua takahampaiden puhkeamiskutinaan

    ootko koittanu antaa jotain kylmää...mehujää tai viilentävä purulelu jos sitä suostuu järsimään vielä tuon ikäsenä... tai sit vaihtoehtosesti jotain kovaa...näkkileipää,kovaa leipää tmv
  14. V

    vampyyritarinoiden ystäville!!

    juu MIE kirjoitti ihan oikean kirjottajan : D hopotuskampanja on sellanen jossa hopottajat saavat erilaisia tuotteita joita kokeiltuaan kertovat niistä mulle ihmisille/suosittelee jne.. jos haluatte kysyä tästä kirjasta jotain niin kysykää vaan....
  15. V

    vampyyritarinoiden ystäville!!

    On sitten sairaan hyvä kirja tuo ystävät hämärän jälkeen. sain sen hopotuskampanjasta ja ensin pelästyin kun sivuja oli 607 et kuinka kahen lapsen hoidon ohella noin paksun kirjan luen ja sit kun sain sen alotettua niin 2pv myöhemmin oli luettu!!! juu ja hoidin ne lapsetkin kyllä..onneks oli...
  16. V

    Mitäs kivunlievitystä suosittelet synnytykseen?

    molemmilla kerroilla sain kohdunkaulan puudukkeen ja pärjäsin niillä...seuraavakin mahdollinen aynnytys tulis samoin toivein :)
  17. V

    KUka hoitaa lapset, jos äiti sairaalassa ja sairaslomalla ?

    mun muistaakseni sen voi myös tehä niin että sää haet saikkua ja miehes hakee kodinhoidontukea eli sulta lakkautettas tuki ja olisi saikulla ja mies jäis ns koti-isäks.... kelalta joskus sanovat mulle kun kysyin että saisinko sairaslomarahaa sieltä mut olin ite niin lyhyen aikaa että olis...
  18. V

    pärjäisittekö kotiäidit jos nukutte vuorokaudessa vaan 4 tuntia

    jos on pitkä aika jollon vaan 4h unta niin musta tulee kamala mörökölli joka vaan huutaa....eli kokeiltu o ja ei oo mun juttu!! toi ylellinen 8h olis ihan kiva ja varsinki putkeen tai max kerran keskeytettynä!! yleensä on 6-8 väliä ja pienimmillään 6h alkaa kans ajan kans tuntua liian vähältä!
  19. V

    Eikös pph:n lapsia päde samat säännöt kuin hoitolapsia???

    no mun mielestä se on ihan ok jos pph:n lapsi haluaa mennä rauhassa leikkimään omilla leluillaan. eikös siinä ole kuitenki pph lelut erikseen jotka on niitä yhteisiä että kaikki sen lapsen lelut ei oo yhteistähyvää... sitten jos se pph lapsi ottaa niistä "alakerran" leluista sen mieluisen ja...
  20. V

    G: Saatteko käyttää miehen tiliä ns. ilman lupaa?

    molemmilla omat tilit /rahat tavallaan...toki pyytämällä sit jos rahat on joskus niin tiukilla ettei itellä oo varaa..siis jos isompaa pitäs ostaa... en tiä se tilinumeroo tai tunnuksia muutenkaan enkä niitä tunne edes tarvitsevani...eikä se mun!!

Yhteistyössä