Hakutulokset

  1. N

    HuOmenta !!

    Huomenta, kaunis ilma herätä uuteen aamuun :D! Voi vitsi, heräsin niin kauheeseen säärikramppiin ettei tosikaan : /, vieläkin yrittää koko ajan mennä uudestaan kun liikauttaa vähän jalkaa. En tiedä olenko juonut eilen liian vähän vai mitä. Syön sentään lisämagnesiumiakin mutta koko ajan nää...
  2. N

    minkä kokoisia kenkiä teidän 2vuotiaat käyttää??

    24-25 koon kenkiä, riippuu niin valmistajasta ja kenkätyypistä. Ja poika on 2v 2kk.
  3. N

    Allekirjoita adressi: Huuto.netiä EI maksulliseksi

    Ja onhan siellä myös useita myyjiä joilla on esim. talvihaalareita joka kokoa laput persiissä, eli tuskin se nyt on oman kodin KÄYTETTYÄ vaatetta jota myyvät.. Eli en allekirjoita minäkään!
  4. N

    2 vuotiaan päiväunista

    Meillä menee päälle 2v tosi kiltisti päiväunille, mä meen viereen lukemaan sadun ja makoilen lukien omaa kirjaani kunnes poika nukahtaa, yleensä 5-15 min. Nukkuu 1-2 h ihan siitä riippuen miten on nukkunut yöllä. Illalla mennään klo 21 nukkumaan ja herätään 6.30- 7.15 välillä aamulla.
  5. N

    Miten kustutaan perhe jolla eri sukunimet?

    No meille tulee kutsut miehen nimellä tyyliin "Into Intonen perheineen" tai "Into Intonen ja perhe". Ihan sama se meille on miten kutsutaan kunhan kutsutaan koko perhe :).
  6. N

    Galluppia: Millaisissa ulkovaatteissa teidän lapset tällä hetkellä ulkoilee?

    Lassien suprafill toppapuku, on sellainen kevyttoppa, suprafill toppahanskat jotka vaihtuu pian suprafill keväthanskoihin joihin alle ohut lapanen ja karvavuoriset kumpparit. Noiden alla on paita, sisähousut ja sukat, aamulla jos on pakkasta tai 0 keli ja vaikka tuulee niin noiden lisäksi...
  7. N

    Ärsyttävin tapa ruokapöydässä?

    Se että pitää istua kuin kirkossa kun syödään ja olla vain ja ainoastaan kiinnostunut siitä ruoasta. Kauhotaan sitä hengen hädässä suuhun ihan kuin pelättäis että joku vie lautasen pois ennen kuin on ehtinyt syödä sitä tyhjäksi :headwall:. Ja jos joku sanoo jotain niin joko mulkastaan tai...
  8. N

    Mä en kestä kun mies on sairauslomalla....

    Jonsered onko sun miehesi jo tervehtymässä? Onko tietoa vieläkään hänen diagnoosistaan? Kiva että hän voi jo paremmin ja toivottavasti paranee kokonaan!
  9. N

    Montako pappaa/mummoa sulla on elossa?

    Ei yhtään ja elämäni aikana olen vain yhden tuntenutkin, nimittäin äitini äidin.
  10. N

    Mä valmistuin tänään!!!!!!!!

    Paljon paljon Onnea :flower:!
  11. N

    Onko paikalla absolutisteja? Miten olette päätyneet kyseiseen ratkaisuun vai onko se tullut luonnostaan?

    En mä ole absolutisti vaikka en ole kolmeen vuoteen juonut, mulla ei ole vakaumusta enkä inhoa alkoholia enkä itseäni humalassa (tai muita) ei vain ole tullut tarvetta raskauden ja iletyksen loputtua aloittaa. En ole koskaan ollut mikään suurkuluttaja mutta nyt se vähäkin on jäänyt. Juon jos...
  12. N

    Kahden vuoden äippäloma loppuu puolen tunnin päästä...

    Tsemppiä uuteen elämänvaiheeseen!!!
  13. N

    Kylläpäs veti olon herkäksi (turhaakin turhempi).

    Pojalla oli tänään viimeinen hoitopäivä tarhassa kun mulla alkaa perjantaina toinen pätkä hoitovapaata joka kestää vajaa vuoden. Paikka jossa poika on ollut on maailman paras hoitopaikka pienelle, siellä on kultaisimmat hoitajat, syliä on riittänyt ja lempeää huolenpitoa :heart:. Ikinä poika ei...
  14. N

    Onko kaikilla kurahousut käytössä yleensä?

    Meillä junttien suosimaa Lassie suprafilliä, haalari sekä hanskat. Tällä hetkellä paksumpana versiona ja sit kun lumet sulaa ohuena versiona. Inhoon kurahousujen pukemista :D. Ja meillä ei pojan kädet hikoa noissa suprafilleissä yhtään ja niiden kanssa on miellyttävämpi leikkiä kuin...
  15. N

    Pohdintaa lapsen vaateista, pojalta tytölle, värejä..

    Niin ja piti vielä kirjoittamani että meillä pojalla on myös melkein kaikki vaatteet muuta kuin sinistä, mustaa tai ruskeaa mutta onhan ne selkeästi poikamaisia, ainakin paidat ja farkut enkä todellakaan niitä tytölle pukisi. Mutta en kyllä kauheasti vaaleanpunaistakaan sillä inhoan sitä väriä =).
  16. N

    Ovellani kävi juuri mörrimöykky.

    :laugh:, mä jo sekunnin tuhannesosan mietin ennenkuin luin lopun että mitä ihmettä...:laugh:.
  17. N

    Pohdintaa lapsen vaateista, pojalta tytölle, värejä..

    Mä luulen että toista odottaessa tulisi kuitenkin ostettua sille uudelle tulokkaalle uutta roppakaupalla joten en lähtisi kauheasti säästelemään. Tietenkin ne esikoisen kaikkein rakkaimmat ihanimmat vaatteet olen mäkin säästänyt vaikka en ikinä käyttäiskään niitä jos mulle lapsi vielä suodaan...
  18. N

    mitenkäs seksi...

    Illalla ootetaan että lapsi nukkuu ja viikonloppuisin päiväunien aikaan, vaikka ois iltaisin väsynyt niin eihän sitä nyt tarvitse mitään maraton seksisessiota harjoittaa, ainakaan meidän :).
  19. N

    Aikamoinen duuni tuo kirpparihinnoittelu, toivottavasti kannattaa :)

    Se on muuten totta että jos myy vain lasten vaatetta ja ihan vähän aikuisten niin ei siitä jääkkään kuin hyvä mieli. Mutta mulla vaikuttaa se että hinnat on tosi edulliset vaikka on tosi siistiä vaatetta, mutta se viikon tuotto menee yleensä pöytämaksuun seuraavalle viikolle ja ehkä 20-40 euroa...
  20. N

    Taaperon atopialäiskät ei paranekaan 1% kortisonilla??Mitäs nyt?

    Meillä käytetään myös Locobase repairia joka on tosi hyvä rasva mutta tulee ne läiskät ainakin meillä takaisin kun on taukoa rasvauksesta. Mutta jos säännöllisesti joka ilta rasvaa niin ne pysyy pois.

Yhteistyössä