Hakutulokset

  1. Lightyear

    Voi mistä, mistä pienelle pojalle vaatteita!!?

    Oletko selaillut Next:in sivuja, siellä on kivoja vaatteita. Ei retroa.
  2. Lightyear

    Lasten kanssa Pienelle Karhunkierrokselle?

    Voi mennä kyllä, varmasti elämys kaikille. Mun veljen perhe kävi sen myös viime kesänä, heillä lapset 3, 10 ja 11v.
  3. Lightyear

    Päivitetty kaikki palstailijat lista

    :wave:
  4. Lightyear

    Kuvaketju "Arvaa mistä kaupungista"

    Oikein! No joo, liian helppo =)
  5. Lightyear

    Kuvaketju "Arvaa mistä kaupungista"

    http://4.bp.blogspot.com/_zKozdOwNUPM/SikKbct3dmI/AAAAAAAAAP4/jZsUOzn4U5w/s320/Toripoliisi.JPG
  6. Lightyear

    Tukholman shoppailuvinkit

    Laittakaas omat suosikkialueet ja kaupat tähän, missä kannattaisi käydä. Tämä täti menee ensimmäistä kertaa Tukholmaan ilman lapsia!
  7. Lightyear

    aamiaisgalluppi :)

    Lasi vettä, Kahvia ja AllBran muroja+maitoa, Banaani.
  8. Lightyear

    MUISTAKAA AIKUISET VAHTIA MYÖS PIHALLA LASTENNE VESILEIKKEJÄ...

    Voi ei! Onneksi te ehditte hätiin. Oppivat kantapään kautta että täytyy valvoa.
  9. Lightyear

    Kenen lapset ei mene maanantaina päivähoitoon

    Ei mene vielä maanantaina, ennenpitkää kyllä. Viimeistään kouluun ;)
  10. Lightyear

    Kuinka usein siivoat?

    Joka päivä jotain.
  11. Lightyear

    Astianpesukoneessa pesun jälkeen pulveria/vaahtoa, missä vika? (ja onko kodinkonealeja nyt) MITÄ MERKKIÄ EI KANNATA OSTAA?

    Alkaa varmaan mennä rikki. Meillä kans oireili tuollain, ettei pesenyt loppuun tai pesi 30min ohjelmaa 2h. Onhan nyt alet, toivottavasti löydätte uuden!
  12. Lightyear

    Kertokaapa semmonen radiokanava joka omistaa...

    groove.fm ja KLF. Niitä vaihtelen :D
  13. Lightyear

    joko kaikki on hommannut vk kamppeet?

    Olen. Oikeastaan en ostanut kuin kaksi vk-pukua, viimevuosilta on vielä sopivia. Mun pojat 2 ja 4 vuotiaat siis. Pienemmälle ostin 98vm Name Itin raitapuvun ja isommalle 116cm Nicolaksen turkoosin takin ja 116cm Jonathanin housut siihen. Sit alesta Reiman puuvillapipot molemmille. Ennestään on...
  14. Lightyear

    Millainen päiväohjelma perhepäivähoidossa on?

    Meillä kun poika oli pph:lla, siellä aamu alkoi aamupuurolla -leikkimistä/ulkoilua -lounas -päiväunet/lepohetki niille jotka ei enää nuku -välipala -Leikkiä/ulos Sitten tulinkin jo hakemaan. Aika paljon samanlainen ohjelma kuin päiväkodissakin oli.
  15. Lightyear

    te joilla lapsiluku täynnä..

    Meillä kaksi rakasta poikaa 4,5v ja 2v, tuntuu että perhe on koossa. Hulinaa ja vilinää riittää :heart:
  16. Lightyear

    Melkein valmista! *kuva*

    Ihana mekko suloisella tytöllä. Tykkään kankaasta!
  17. Lightyear

    Hottismiespinotusta!

    Jesh, Johnny on ollut hottis mun esiteiniiästä saakka. Aika hyvä saavutus :heart: Myös Audioslaven laulaja, sooloillutkin Chris Cornell on mun makuun :p

Yhteistyössä