Hakutulokset

  1. MillaVanilla

    Nappaa kuva kynsistäsi. Kootaan palstalaisten kädet yhteen pinoon. :)

    Kiinnostaisi tietää millaiset kynnet muilla paltalaisilla on. Väliä ei ole kynsien kunnolla eikä onko lakkaa tai ei, vaan kunhan kuvassa on kynnet. :) Tässä on aluksi kuva omista kynsistä. Kuvan saa viestiin laittamalla linkin img-tekstien väliin. Kehyksetkin tarvitaan img...
  2. MillaVanilla

    Te, jotka vielä muistatte autokouluajastanne jotain... :)

    Mulla oli sama ongelma. Täytyy sanoa suoraan että vähän olin kateellinen parille muulle kaverille jotka olivat jo ennen autokoulua tulleet sinuiksi auton ohjauksen ja hallinnan kanssa.
  3. MillaVanilla

    Te, jotka vielä muistatte autokouluajastanne jotain... :)

    1 kuukauden ajoin äidin autoa ja epävarma olo pysyi (tosin en saanut ajaa sitä kuin pari kertaa, sekin kauhealla suostuttelulla). Sitten hommasin oman auton, ajoin paljon (ajeltiin kaverin kanssa ympäri kaupunkia) ja siinä 2 viikon jälkeen oli se auton hallintalaitepuoli kunnossa eli pystyi...
  4. MillaVanilla

    Maksatteko yleensä laskut kerralla iso läjän vai aina yksitellen eräpäivien mukaan?

    Heti samana päivänä kun lasku tulee postiluukusta. Tulevat yleensä samaan aikaan ja tilipäivän tienoilla, eli haluan ne "isot" menot pois ennen kuin alan suunnittelemaan miten vähät rahani käytän ja paljonko on jousto/huvi/shoppailu rahaa pakollisten menojen lisäksi.
  5. MillaVanilla

    Pikkuisissa kotileipomoissa tai pitopalveluissa, miten niissä voidaan tehdä ruoka tai leivonnaiset myös gluteenittomana?

    Ei laktoosittomatkaan tuotteet ole 100% laktoosittomia. Ja se kun joissain tavaroissa on CE -turvamerkintä, se on yrityksensä itsensä myöntämä, ei minkään takastustahon. Eli alusta tosiaan on tehtävä jos ei halua altistua millekään ylimääräiselle ja tuntemattomalle.
  6. MillaVanilla

    Pikkuisissa kotileipomoissa tai pitopalveluissa, miten niissä voidaan tehdä ruoka tai leivonnaiset myös gluteenittomana?

    Tuolla missä itse olin töissä (tiskarina, ei pitsan vääntäjänä), siellä se "kokki" käytti yksiä samoja välineitä. Hanskoista ei muutenkaan ollut tietoa tupakkataukojen välissä ei pesty käsiä. Usein se "kokki" oli myös jossain köhässä (tupakka tai flunssayskä, mene ja tiedä) mutta yski usein...
  7. MillaVanilla

    Kaikkeen mäkin taas lupaudun... Mitä viimeksi tullut luvattua?

    Kaveri pyysi mua jo nyt Lord estin keikalle joka on kuukauden päästä ja suostuin. Pari biisiä bändiltä vaan ennestään tiesin ja nyt kuuntelen youtubesta biisejä. Mitä enemmän kuuntelen sen vähemmän haluan keikalle... Noh, treenaan (=lue kidutan) itseäni viikon ja jos ei luonaa tuo kuuntelu...
  8. MillaVanilla

    Pikkuisissa kotileipomoissa tai pitopalveluissa, miten niissä voidaan tehdä ruoka tai leivonnaiset myös gluteenittomana?

    Btw, ehkä vähän offtopicia, mutta esim Hesen tai mäkkärin ranskalaiset eivät ole gluteiinittomia, sillä ne paistetaan 99,9% tapauksista samassa rasvassa kuten sipulirenkaat ja kanafileet (ja ne on vehnäjauhollaleivitettyjä -> jauho jää rasvaan).
  9. MillaVanilla

    Pikkuisissa kotileipomoissa tai pitopalveluissa, miten niissä voidaan tehdä ruoka tai leivonnaiset myös gluteenittomana?

    Mutta esim Kotipizza ei saisi sitten myydä gluteiinitonta pitsaa koska tavalliseen ja erikoispitsaan käytetään samaa uunia (gl:ssä on kylläkin oma alusta), mutta kaikki välineet mitä käytetään pitsan käsittelyyn, ovat samoja kuin tavalliseen pitsaankin. Ja joskus monia vuosia sitten tuli...
  10. MillaVanilla

    Saako Oulusta jostain sokerimassaa?

    Jos Oulusta löytyy Prisma (ja sellaiset mielikuvat on pikavisiitiltä) niin sieltä löytyy. On joko leivontajutuissa tai sokereissa. (täällä ne oli ainakin vähän aikaa sitten luokiteltu sokeriksi...)
  11. MillaVanilla

    ärsyttää yks tissi tärkeiiljä....

    Siitä puhe mistä puute.
  12. MillaVanilla

    Kaveripariskunnan häät meinaa tuottaa vaikeuksia mulle

    Jos pukua ei ole hengenhätä saada, kiertelisin pari viikkoa kirpputoreja. Ja tutkisin nettikauppoja. Jos kirpulta ei löydy, sitten vaan uutta kaupasta. Jotain kesämekkoa (joka ei ole kovin kesäisen näköinen ellei itse halua) saattaa löytää alesta. Mutta tosiaan, bolerot ja jakut astuvat...
  13. MillaVanilla

    Glamouria Hollywoodista: Minx-kynnet...

    Tuollaisista mainituista kynsistä en ollut kuullutkaan ennen, mutta näyttivät kivoilta :) Ja itsellä on olleet geelikynnet vaikka teen maalarin ja siivoojan hommia. Pidän ne lyhyinä ja kun käsitellään esim tinneriä, pistän kumihanskat käteen. Maaliset sormetkin on lähteneet ilman...
  14. MillaVanilla

    Nyt se on virallista! 45 kylpypyyhettä ja

    Toisaalta, ei luku vaikuta hirveän suurelta. Itsellä on joku 12 pyyhettä ja asun yksin. Jos yhtä henkeä kohden olisi tuo 12 pyyhettä, niin nelihenkisessä perheessä se tekisi 48kpl.. :) KORJAUS: ketjun innoittamana laskin pyyhkeet ja niitä on 18, eikä lukuun kuulu käsipyhkeet (10kpl). Noista...
  15. MillaVanilla

    Mitä juustoja on eksynyt jääkaappiin?

    Aluksi maku oli hyvä, sitten toisella haukulla vähän jännä. Mutta hillolla tosi hyvää. :) Suosittelen testaamaan. :)
  16. MillaVanilla

    Ekat GSM-numerot

    Ihan ekaa puhelinnumeroani en muista, mutta toinen numero oli city -liittymän jälkeen telian 040 -alkuinen. Sen telian numeron vaihdoksen jälkeen numero on pysynyt samana, tosin melkein heti kun pystyi vaihtamaan liittymää, musta tuli dna:lainen. Ekan puhelimeni sain joskus 9 vuotiaana eli kai...
  17. MillaVanilla

    G: Mitä teillä syödään viikonloppuna?

    tortillalasagnea jos jaksan tehdä. Jos en, menen käymään äidin luona :)
  18. MillaVanilla

    Mitä juustoja on eksynyt jääkaappiin?

    Tuo raejuustopaistos näyttäisi olevan pian valmis. Tuoksuu ja näyttää hyvältä. Kohta uskaltaudun ottamaan pois uunista ja maistamaan. :)
  19. MillaVanilla

    Hienoa. Viimeiset rahat kiinni katevarauksissa.

    Itse käytän korttia vaan tomaattiin ja tankkaukseen. Muuten käteistä. Pysyy paremmin kärryillä niistä vähistä rahoistaan, kun pelkällä kortin viilaamisella.
  20. MillaVanilla

    Kävin tänään alkossa ja tyttö jäi odottamaan ulkopuolelle

    Tällä logiikalla kaikki jotka osaavat tehdä leivinuunissa ruokaa ovat kilttejä tyttöjä? :D

Yhteistyössä