Hakutulokset

  1. K

    millä viikoilla

    Siihen pitää vaan uskoa, ettei syntyis. Yritä rentoutua, vaikka tiedän, että vaikeaa on. Nämä helteet teki mulle tepposia viime kesänä Kreikassa. Yritä pysyä viileänä sen lisäksi, että lepäät. Tsemppiä!
  2. K

    mistä löytää karttapalloja?

    Kirjakaupoissa pomminvarmasti.
  3. K

    Minkä ikäisenä 9-18kg:n turvaistuimeen?

    Meillä juuri siirryttiin, painoa 9 kg ja risat. Ei istu vielä tuetta, mutta muuten melkoisen hyvin. Nukkuu Akta Garcon Comfort S:ssä hyvin, joten epämukava ei ole ainakaan. Siirryttiin, kun tuli isin kesälomalla ostettua. Vielä mahtus kaukaloon nippa nappa, kuuma se kyllä on tänä kesänä ollut...
  4. K

    Antaisitteko sisaruksille "yhteensopivat" nimet, tyyliin...

    Minä välttäisin/aion välttää kaikkea samankaltaista, oi kyse alkukirjaimesta tai muuten yhteen sopivasta. Erityisen julmaa kaksosilla, mutta mielipiteensä jokaisella.
  5. K

    oletteko "aavistaneet" raskaudestanne jotain, esim, kaksoset, tyttö ,poika, sairaus jne...?

    Pojasta aavistelin, että tulee olemaan herkkä äänille, kova hikottelemaan ja nukkuu huonosti. Nämä ei tosin mitään fiiliksiä, vaan hänelle tyypillisiä asioita jo maha-asukkina. Hakkasi mahassa kuulleessaan kovia ääniä ja inhoaa edelleenkin, kun esim. aivastetaan railakkaasti tai selvitetään...
  6. K

    raskaana, enkä uskalla sekstailla, mutta panettaa...

    En minä riskeerais =) Omin käsin onneen, jos pakko on, niin mies kuin ittekin. Jälkikäteen vois tuntua kurjalta, jos oikkeesti käynnistyis noilla viikoilla... Mut mun on helppo sanoa, ehkä kolmesti oltiin koko raskausaikana, kun mulla oli ennakoivia supisteluja niin aikasessa vaiheessa ja...
  7. K

    n.8kk ikäisen vauvan pissamäärä??!

    Hyvin samoilla linjoilla Utelias2009: n kanssa, vaikka poika 8kk ja risat. Nyt kun on kesä, vaikeaa tietää, onko pissan määrän vähentyminen lämmöstä vai luonnollisesta muutoksesta johtuvaa. Kestovaipasta näkee ehkä paremmin, onko pissaa paljon vai ei, kun ero on suurempi kuin kertavaipalla...
  8. K

    G: Miten laitat lapsesi nukkumaan?

    8 kk * Iltapuuro * Iltatoimet (pesu, yöpuku, hampipesu jne.) * Oma sänky, jossa kuunnellaan mobilet ja pyöritään: isi/äiti/molemmat jutustelevat ja silittelevät *Iltatissi siihen pisteeseen, ettei jaksa enää syödä * Omaan sänkyyn, röyhtäyksen kera tai ilman * Jos nukahtaa saman tien...
  9. K

    Rinnan kutina?

    Vaikea sanoa, vaan usein aika aikansa kutakin
  10. K

    Kuinka saada lapsi nukahtamaan muutoin kuin liikkeeseen?

    Poika 8 kk nukkuu päiväunia vain liikkuvissa vaunuissa tai liikkuvassa autossa. Joskus uupuneena pysähtyneessä autossa tai vaunuissa, mutta melko harvoin. Nukkuu yleensä kolmet päikkärit, aamupäivällä, keskipäivällä ja alkuillasta. Juuri koskaan eivät yksittäiset unet oli yli 1,5 tuntia eli kova...

Yhteistyössä