Hakutulokset

  1. B

    Kivaa. Lauantaina häät

    Mä en näe syytä miksi ei voi. Mikäli on siistit ja asialliset vaatteet. Mitään solmiokuvallista paitaa en kyllä laittaisi, mutta helteellä saa varmaan vähän pukeutua sään mukaan. Vai kuka niitä pökertyviä vanhuksia on pystyyn nostamassa...?
  2. B

    G;mitäs pöperöä tänään?

    Missä asut?
  3. B

    Rintamamiestalon kellarikerroksen seinät "hikoilee". Mistä voi johtua?

    Kaiketi kiviseinän lämpötila ei pysy tämän helteen perässä. Meillä hikoilee vessanpytty ja vesiputket.
  4. B

    Kivaa. Lauantaina häät

    Hyvä tietää. Paitsi että laiha sulhanen ei taida paljoa helteessäkään hikoilla. Oma ukkoni on vähän kookkaampi, joten tuskanhiki taitaa valua. Plus vielä ei tiedetä, minkälaiset goottihäät on kyseessä, mahtaako virallisia asusteita olla juhlakaluilla ollenkaan..
  5. B

    Kyllä meni alkuperäinen hääbudjetti perseelleen :D

    Niin menee Nykänenkin...
  6. B

    Kivaa. Lauantaina häät

    Mekin mennään lauantaina häihin. Sääliksi käy miesparkaa, kun puvun joutuu laittamaan.
  7. B

    Mitä ihmettä voin tehdä 8kk ikäisen pulleudelle?

    Ootko muistanut madottaa? :whistle:
  8. B

    Mies vauvan kanssa oma-aloitteisesti?

    Osaan kuvitella mistä tuo johtuu. Kun lapsi syntyy, niin nainen "omii" vauvan itselleen, ja miehen on vaikea päästä siihen enää kolmanneksi pyöräksi. Varmasti moni mies yrittää kaikkensa aluksi, mutta luovuttaa kun nainen sättii että "ei noin, kuin näin". Kuvitelkaa itsenne päinvastaiseen...
  9. B

    mikähän taas on oikein

    Peesaan.
  10. B

    Nyt palstalaiset HELP ME !!

    En abortoisi tuollaisesta syystä. Sulla kuitenkin on (vai onko?) vakaa parisuhde, ja mies tukena ja turvana. Sua voi ruveta myöhemmin kaduttamaan.
  11. B

    Voi hemmetti unohdin alottaa uuden pillerikiekon :( Kaksi päivää sit olisi pitänyt alottaa, pidän nyt sit vissiin kuukauden tauon

    Tuo on niin yksilöllistä. Mulle ei ole koskaan tullut mitään oireita, vaikka taukoja olenkin pitänyt.
  12. B

    mitä teette, jos näätte

    Sou? Mitä se sua pitäis kiinnostaa?? Ei mikään ihme, että nykyään ihmiset ahdistuu ja masentuu, kun joku on koko ajan niskavilloissa kyttäämässä.
  13. B

    vahditko rannalla muiden lapsia?

    Kyllä sitä tulee joskus silmäiltyä, josko jollakin olisi joku hätänä. Mutta varta vasten en ala ketään vahtimaan. Isäpuoli pelasti kerran uimahallissa pienen pojan altaan pohjalta. Vanhemmat eivät edes kiittäneet :|
  14. B

    Voi hemmetti unohdin alottaa uuden pillerikiekon :( Kaksi päivää sit olisi pitänyt alottaa, pidän nyt sit vissiin kuukauden tauon

    Helpoimmalla varmaan pääset, että aloitat uuden kiekon seuraavan kierron ensimmäisenä päivänä, eli päivänä jolloin menkat alkaa. Näin mä tekisin.
  15. B

    Paljonko syöt karkkia kerralla?

    Mulla sama. Käytän alkoholia harvoin, enkä tupakoi lainkaan. Siihen onkin sitten vastapainona se, että irtokarkkilaarit suorastaan huutavat nimeäni :laugh:
  16. B

    mitä teette, jos näätte

    En niin yhtikäs mitään. Vai mitä ap nyt tälläkin haki?? Pitäiskö hyökätä äidin kimppuun vai? Mikä nykyihmisiä vaivaa, kun oletetaan että kaikki kyttää toisiaan tauotta. Antakaa jo olla! |O
  17. B

    Onko kesäloma jo vietetty vai juuri meneillään vai vielä edessä päin?

    Juhannusviikolla pidin vapaata, ja nyt pidän päivän-pari kerrallaan muutaman kuukauden, sitten syksymmällä ulkomaanreissu. On kiva, kun on joustava pomo :)
  18. B

    Paljonko syöt karkkia kerralla?

    Nykyään joka nurkalla vaanii ne puolen kilon megamättö superahto turbosäkki -karkkipussit. Jos ostat karkkia, syötkö koko pussin kerralla, vai säästätkö pitkin viikkoa? Mulla menee helposti 300 grammaakin kertaistumalta.
  19. B

    mitä minulle maksetaan sunnuntaina palkkaa?miten tulee?

    Jos puhutaan 100 % korotetusta palkasta, se tarkoittaa tuplapalkkaa. Muutoin 100 % palkka on tavallinen palkka.
  20. B

    Haluaisitko saada lahjaksi cd-levyllisen syntymävuotesi musiikkia?

    Hauska idea, mä tykkäisin :)

Yhteistyössä