Hakutulokset

  1. R

    Onko teillä aina yllätysvieraille tarjottavaa? Jos on niin mitä?

    Minäkään en pidä yllätysvieraista, mutta harvemmin niitä tuleekaan. Anoppi pöllähtää joskus ilmoittamatta, mutta nykyään on jopa soittanut monesti, kai se on aistinut etten pidä yllätysvierailuista. Meillä vaan ei lähikauppoja ole ja lähimmässä käyntiin menee tunti ainakin niin ei sitä lähdetä...
  2. R

    Onko teillä aina yllätysvieraille tarjottavaa? Jos on niin mitä?

    Aina on jotain leipomuksia pakkasessa, tällä hetkellä sieltä löytyy kaksi pussia hillomunkkeja, kolmasosa pellillistä omenapiirasta ja tiikerikakku. Aina, kun leivon niin pistän vähän pakkaseenkin vierasvaraksi.
  3. R

    Miten hävität tuhkan?

    Meillä käytetään lannoitteena kuusiaitaan ja muille kasveille, joille käy lannoitteeksi.
  4. R

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Ekaa viestiä voi muokata vain aloittaja eli pitää tehä uus pino jos päivittäjää haluutte muuttaa :)
  5. R

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Kääkkis!! Mahtavaa! Onnea :heart: Niinhän me oltiin sitä mieltä, että nyt oli menossa SE kierto ja kummallakin venyi pitkäksi, sinulla "vähän" pidemmäksi kuin minulla ;) Mahtava juttu, niin sitä voi pitkistäkin kierroista plussata! Kiitos kysymästä, hyvin on mennyt odotus, huomenna on...
  6. R

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Kurkkimaan tulin tänne :) Kääkkis, mahtavaa, että alkoi tapahtua viimein, täällä peukut pystyssä, että nyt tärppäis! Ja kaikille muillekin plussatuulia!! -Rixutin ja nelonen rv11+2 :heart:
  7. R

    USA:ssa leviävä raju H3N2-virus suuntaa Suomeen!

    Itsekin raskaana eikä ole ehdotettukaan rokotetta enkä ota vaikka tarjottais.
  8. R

    Ei tunnu raskaana olevalta, muita?

    Taas näissä huolehtivissa tunnelmissa ollaan näin neljännessä raskaudessa :D Aina se huoli tuntuu tulevan vaikka sykekin näkyi viime viikolla :heart: Rixutin ja pikku 8+
  9. R

    iPad - onko teillä, haluaisitteko? Oletteko tyytyväisiä?

    Tässähän juuri iPad kakkosella kirjoittelen, tainnut kohta vuoden olla ja on syrjäyttänyt läppärin lähes kokonaan meillä. Läppäri on enää kuvien säilytysväline, kun tällä voi surffata netissä ja toimiikin netti nopeammin kuin läppärillä, laskutkin maksetaan aina tällä. Niin ja saa ladattua...
  10. R

    Onko sokerimassalla ja marsipaanilla eroa tehdessä? Kaulitaan ja paikalleen?

    Sokerimassa toimii samaan tapaan ja itse tykkään enemmän käyttää sokerimassaa, helpompaa käsitellä ja maku parempi. Itse laitan ihan vaan vispikermaa alle, voikreemi ei oo mun juttu :)
  11. R

    Palelu muuttui hikoiluksi, normaalia?

    Alkuraskauden hikoilu muuttui yht äkkiä hikoiluksi. Siis öisin varsinkin olen palellut villapaidoissani ja nyt se kääntyikin hikoiluksi ja yön aikana saa vähentää vaatteet pois, kun hiki lentää. Onko tuo normaali reaktio vai voiko olla keskenmeno tulossa? Samalla kyllä on voimistunut...
  12. R

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Ihanaa tätä vuotta kaikille!! Kirjoitteluni on jääneet vähälle. Kirjoitatte niin paljon, että ehdin juuri lukea ja kommentointi jää. En näköjään ole tuolla listoillakaan ollenkaan, mutta ollaan täällä taustalla sitten :) Huolettaavaan, kun paleleminen hävisi yht äkkiä ja yön palelut...
  13. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mulla alkoi kans sekoilla cb:n digi avaamisen jälkeen vaikka virta oli jo loppu niin uudelleen koottuna se vilkutti ei raskaana ja 1-2 ja välillä 2-3 3+ eli niitä kaikkia vaihtoehtoja, mitä on :)
  14. R

    Ei kai kukaan ostanut lahjoja luotolla?

    Yhden lahjan ostin luotolla, sen lasku tulee helmikuussa ilman korkoja, joten ei paha. Muut käteisellä, yleensä tullut oltua tyhmä ja ostettua lähes kaikki luotolla, nyt on kiva olla, kun tietää ettei tarvii eriä maksaa!
  15. R

    Mitä teette tänään?

    Kunhan auto lämpee, haetaan miehen saikkulappu ja mulle lääkettä poskionteloihin ja koitetaan loppupäivä jaksaa lapsia pamentaa ja hoitaa itsemme kuntoon :(
  16. R

    Me saatiin jouluna lahjaksi norovirus. Mitäs te muut? :D

    No meillä oli 3/5 oksennustaudissa ja 1 nuhassa ja allekirjoittanut itse sairastaa poskiontelontulehdusta nuhan seurauksena, että ei mennyt nappiin tämä joulu :(
  17. R

    Alkuraskauden monikkoperheet

    Oletteko aavistelleet ennen ultraa, että vauvoja olisi enemmän kuin yksi? Minulle on jostain tullut sellainen vahva tunne. Joka raskaudessa olen miettinyt kaksosia vaan en koskaan näin vahvasti ja tämä on ehkä viimeinen mahdollisuus niin ehkä siksi se kaksosajatus on mielessä voimakkaasti, kai...
  18. R

    ehtiikö kinkku sulaa:( eilen aamulla otin jääkaappiin 22.12 paistan aattoaamuna:( 5kg kinkku

    Älä ota välillä huoneen lämpöön vaan ennen paistoa otat muutaman tunnin ennen paistoa.
  19. R

    Siis ihan hirveetä! Saakohan kaupasta tänään vielä kinkkua, joka ei olis jäässä?

    Jes, viina ja ruuanlaitto on hieno yhdistelmä. Ihan tulee lapsuus mieleen, kun heräsin aattoyönä palohälyttimen ääneen, kun isi oli vähän tehnyt joulutorttuja :(
  20. R

    Lotosta 3 tonnia!!!

    Vähänkö oon kateellinen, vaikka en ees lotonnut :D

Yhteistyössä