Hakutulokset

  1. Klomas

    Alkoholin mainostaminen. Onko se sallittua blogeissa?

    Ei alkoholin mainonta ole kielletty. Mietoja alkoholijuomia saa mainostaa käytännöllisesti katsoen missä vaan. Väkeviä saa mainostaa vain anniskelualueiden sisällä, eikä ne saa näkyä esim. baarista kadulle.
  2. Klomas

    Osaatko sinä elää päivä kerrallaan?

    Siviilissä kyllä, mutta en töissä. Teen työtä jossa kokoajan suunnitellaan n. vuoden päästä tapahtuvia asioita. Joten kyllä siinä tulee huomista,ensi viikkoa, seuraavaa kuukautta jne. murehdittya aika paljon. Menneisyyttä en murehdi kummallakaan puolella. Niihin ei voi enää vaikuttaa.
  3. Klomas

    Lähikaupassa (K) oli äsken myynnissä

    Hienoa! Vieras löysi elintarvikelain. Löydäpä vielä se pykälä, jossa elintarvikelaki puuttuu tuotteiden hinnoitteluun vähittäiskaupassa.
  4. Klomas

    Lähikaupassa (K) oli äsken myynnissä

    Mulle kans! Ei millään tule mieleen tällainen laki, vaikka näitä asioita seuraankin tarkasti.
  5. Klomas

    Lähikaupassa (K) oli äsken myynnissä

    Kohta tulee toistakymmentä viestiä että"ostaisin". Ei se kyllä vanhaa ole jos tänään on vkp. Ihan kunnollista se on vielä.
  6. Klomas

    Suomen Elintarviketyöläisten Liitto SEL : Adressi elintarvikkeiden kotimaiseksi pesu lopetettava

    Atria-merkillä ei muuten myydä ulkomaista lihaa. Firma on tehnyt tällaisen linjauksen jo aikoja sitten. Nyt muistelen että HK:kin tekee niin. Niillä on Flodins-merkki ulkomaiselle lihalle.
  7. Klomas

    Suomen Elintarviketyöläisten Liitto SEL : Adressi elintarvikkeiden kotimaiseksi pesu lopetettava

    By the way...Turun sinappi tehdään nykyään Puolassa. Asiaan: On täysin laillista tuoda maahan lihaa Brasiliasta, tehdä siitä jokin valmiste ja printata pakkaukseen esim. Pouttu. Suomalainen firma - > kuluttajat luulee ostavansa suomalaista lihaa. Täytyy myöntää, että SEL on oikeassa. Joku...
  8. Klomas

    Jättäisitkö miehen, jos hän olisi...

    Kokeilin sellaista särmikästä ja dramaattista miestä 12v. Sain tarpeekseni ja vaihdoin kilttiin ja turvalliseen. Nyt on hyvä.
  9. Klomas

    Vappuhan on tietty ihan pimiä, mutta jotain rajaa kumminkin lapsen nimelle :(

    Miten Viola-nimestä voi kärsiä? Vai kutsutaanko jossain päin lapsia jatkuvasti koko nimirimpsullaan? Ei meillä vaan. Minä en edes tiedä lapseni kavereiden toisia nimiä, eikä tytärkään niitä muista. Liekö koskaan kuullutkaan.
  10. Klomas

    Seinäjoki, mitä ihmettä?

    Ei kun Karmassa
  11. Klomas

    G: Lapsen joululahjatoiveen rahallinen yläraja, missä menee?

    Ei sillä ylärajaa varsinaisesti ole. Riippuu lähinnä lahjan laadusta ja tarpeesta, sekä lapsen iästä. Meillä 12 v toivoo uutta puhelinta, mielellään kosketusnäytöllä. Entinen puhelin on jo huonokuntoinen. Kyllä se Lumian taitaa lahjaksi saada, ei olla vielä niin tarkkaan perehdytty, että mikä...
  12. Klomas

    Oma aika-> huono omatunto

    Luterilainen kotikasvatus, siinä vika.
  13. Klomas

    Kannattaako erotilanteessa mennä lastenvalvojalle?

    Sopimus kannattaa ehdottomasti vahvistaa lastenvalvojalla. Sitä ei koskaan tiedä miten ihmisen, varsinkin exän, mieli muuttuu.
  14. Klomas

    Paljonko teidän ruokalasku/kk

    800 €, 2 aikuista ja yksi teini. Ei sisällä työpaikkasyömisiä tätä summa.
  15. Klomas

    onko sinulla mies, joka ei huuda eikä raivoa vaan on kiltti ja ystävällinen?

    Mulla on. Junasta löysin, enkä anna pois.
  16. Klomas

    Voiko vauva olla "isovanhemman kopio"? Nyt faktaa!

    Voi hyvänen aika. Ei kai sulla voi olla niin idiootteja sukulaisia, etteivät osaa erottaa sitä lasta ukistaan, vaikka kuinka olisi saman näköinen? Minun poikani on erittäin paljon isänsä näköinen, eikä kukaan suvustani luule hänen olevan isänsä kaltainen, vaikka samalta näyttääkin.
  17. Klomas

    G: kuka EI PIDÄ kahvista? tassut ylös!

    Olen juonut kahvia viimeksi joskus 20 v sitten. Mokkapalojen kuorrutteeseen se tosiaan sopii!
  18. Klomas

    Voiko vauva olla "isovanhemman kopio"? Nyt faktaa!

    Minun veljeni poika oli n. 1v ikäisenä ihan ilmetty äitini. Ei niin, että tämä poika ja 60v äitini olisi olleet sillä hetkellä samannäköisiä, mutta kun kaivetiin äidin valokuvakansiosta mustavalkoinen kuva äidistä yksi vuotiaana, he olivat täsmälleen saman näköisiä. Jos olisi veljen pojasta...
  19. Klomas

    Millaset lämpimät talvikengät pojalle joka kasvanut ohi kuomien?

    Minä olen tehnyt tällaisissa tapauksissa niin, että olen ottanut sen lapsen mukaan ja mennyt kenkäkauppaan. Sitten se lapsi on valinut sieltä kengät ja minä olen katsonut, että laatu ja hinta on kohdallaan. Vaikea antaa merkkejä ja malleja, koska ne vaihtelee vuosittain paljon. On vain mentävä...

Yhteistyössä