Hakutulokset

  1. O

    Miksi nuoret naiset ovat niin turvonneita?

    Siinä sen näkee miten erilaisia vartalot on. Nyt kun oon 52 kg niin mulle menee 26" farkut, kaikki paino oli kertynyt mahaan ja siksi olinkin niin tursake. Käsivarret oli rimpulat mutta maha kuin potkupallo. Nyt on hyvä olla taas :)
  2. O

    Miksi nuoret naiset ovat niin turvonneita?

    Mä olin ainakin pullea kun BMI oli 24,5! Ällötti katsoa peiliin kun sieltä katseli sellainen tursake! Ja tuumakoon 30 housutkaan ei meinanneet riittää. Pituutta 163 cm ja painoa silloin pahimmillaan 65 kg. Nyt olen laihduttanut ja olo on PALJON parempi, lenkkeilykin paistuu paremmin eikä väsy...
  3. O

    -10 kg kesään2011

    Haha, olin unohtanut tämän koko ketjun! No mutta Kiloklubin avulla sain pudotettua ne kymmenen kiloa (tasan!) toukokuun 10. päivään mennessä. Eli alkupainosta 62 kg 52 kiloon Ja siinä nyt kökötetään edelleen, pari kiloa vois vielä pyrkiä pudottamaan. Suosittelen kyllä tuota kiloklubia, sen...
  4. O

    -10 kg kesään2011

    Jes, mun paino on pudonnut viime viikosta 1,5 kiloa, vaaka näytti aamulla 60,5 kg :D yritän olla ajattelematta sitä että todennäköisesti tuosta määrästä iso osa on nestettä/turvotusta...
  5. O

    -10 kg kesään2011

    Ja vielä, ootteko millä keinoin pudottamassa painoa? Siis esim. käytättekö jotain dieettiä, tai lasketteko kaloreita ja oletteko asettaneet jonkun kalorirajan minkä alle pitää jäädä? Mulla on päivän kaloreiden enimmäismääränä noin 1200-1500 kcal ja ne tulee aina laskettua ton kiloklubin...
  6. O

    -10 kg kesään2011

    Moi, täällä olis vielä yksi innokas liittymään mukaan :wave: Olen normaalipainoinen, BMI oli tammikuussa laihdutusta aloittaessa hieman alle 24 muistaakseni, mutta mulla on meidän suvun naisten vitsaus eli omenavartalo! Maha on siis kuin pallo, ja lääkärikin viime vuonna huomautti...
  7. O

    Sonisphereen iskenyt trombi, lavat hajalla ja keikat peruttu :O

    Mua ärsytti ihan sairaasti etten päässyt katsomaan Mötleytä, mut jos olisin maksanut itteni kipeäksi lipuista ja mennyt sinne, niin nyt varmaan vituttais niin paljon että huhhuh... :/
  8. O

    Tietsikka-apua heti!! Kiitos!

    Herjaako se sulle mitään? Siis tuleeko siihen joku ilmoitus kun meet youtubeen, et miks se ei näy?
  9. O

    Hahhah! Ystäväni osti lapselle nimirannekkeita :D Ihan ku joku nyt sen lapsen haluis!!

    Näitä kun lukee niin tulee fiilis että vois olla ihan hyvä jos vaan rekisteröityneenä vois kirjoittaa...
  10. O

    Tatuointi on AINA merkki mauttomuudesta

    Se on kyllä jännä juttu miten ihmiset tykkää ottaa jutut niin tosissaan ja vauhkota kuvitteellisten ihmisten kuvitteellisista mielipiteistä :laugh: vaikka joku tunnustais että "tää on provo, en mä oikeesti odota kaksosia mun isälle" niin juttu vaan jatkuu!
  11. O

    Äsken bussiin tuli känninen pariskunta lapsineen

    No hyvä etteivät oo lähteneet omalla autolla liikenteeseen
  12. O

    Tatuointi on AINA merkki mauttomuudesta

    Kuinka sä aapee jaksat jatkaa tätä pelleilyä yhä vaan... (Tämä on retorinen kyymys, älä vastaa, ei kiinnosta) Kyllä me hei kaikki tiedetään, että siellä näytön ääressä istuu joku tylsistynyt kotiäiti, joka keksi tällasen muka-hauskan jutun jolle hekottelee itsekseen ja nauttii salaa kun saa...
  13. O

    Sairaus jota pelkäät?

    Peräsuolisyöpä tms. vituttais eniten, kaikki lääkärit ronkkis persettä, sädehoito annettais perseen kautta jne. ja kaikesta nöyryytyksestä huolimatta vois hyvinkin kuolla siihen.
  14. O

    Oonko ainoa, joka tykkää vanhanaikaisesta sisustuksesta?

    Mä tykkään! Meillä on talo 1800-luvulta, sisustetaankin mummotyyliin :)
  15. O

    Enkö mä ikinä saa sileää ja rasvatonta ihoa, prkle!!!!

    No sama! Oon vasta 24-v. tosin, mutta iho menee huonompaan kuntoon vuosi vuodelta, ja nyt on alkanut olemaan selässäkin niin pirustu finnejä ettei viiti toppiakaan pitää :o Ja sit kun kaikki toitotti että käy kosmetologilla, se auttaa, niin... Kävin, ja mun naama oli täynnä kutisevaa ihottumaa...
  16. O

    Mun on pitänyt mennä jo puoli kahdestatoista asti

    Mulla on ollut pyykit koneessa odottamassa ripustamista jo öööö... 5 tuntia? En jaksa, ehkä sit illalla... paitsi jos mies laittaa....
  17. O

    Tulipa taas muistutus siitä, ettei kannata jutella omista huolista "ystävälle".

    Hyvä syy miks mä en kerro mun asioista KENELLEKÄÄN... :hug:
  18. O

    Kuumuusko ihmisiä sekottaa, vai pitääkö tässä karttaa naapureita?

    No aika törkeetä naapurilta! :o Mä oisin kostoksi käynyt repimässä autosta stereot ja kaiken muunkin minkä irti saan ja myyny mustalaisille... =)

Yhteistyössä