Hakutulokset

  1. har mi

    Vauva-aikana väljähtynyt parisuhde :-(

    Ei tosiaankaan pidä mennä yleistämään että vauva-aikana suhde väkisinkin väljähtyy. Meillä on pikemminkin tiivistynyt.
  2. har mi

    Dechs ja Jumalapilkka

    Eipä näy vielä tänäänkään ratkeavan tämä vanha kiista ateistien, agnostikkojen ja uskovaisten kesken. Epäilen että näillä voimila sitä ei koskaan saada ratkaistua. Mutta itse aiheeseen: minusta Dechs ei ole syyllistynyt jumalanpilkkaan, joitakin uskovaisia hän tosin on saattanut vähän otattaa.
  3. har mi

    Lappilainen menu!

    Tämä mummu, joka neuvo mulle tämän homman, sanoi että joskus ennen tekivät poromiehet vuolemalla lastut suoraan kiehuvaan veteen. Pitäs joskus kokkeilla.
  4. har mi

    Lappilainen menu!

    Käristyksessähän on tosiaan kaks koulukuntaa, rapsakat ja vetiset. Ite kuulun vetisten joukkueeseen (opin sain saamelaiselta mummulta) mutta esim. eno ja isävainaja on rapsakoiden puolella.
  5. har mi

    Lappilainen menu!

    No ei ihan kaikissa kodeissa tosiaan ole tullut käytyä mutta jos kylässä olen käristystä syönyt niin isäntä sen aina on tehnyt. Niissä perheissä missä mies ei kokkaa niin ei syödä käristystä, tämä on mun (ilmeisen vajavainen) kokemus.
  6. har mi

    Onko normaali yhdyntä nykyään harvinaisuus?

    Kyllä jotkut ovat niin wanhanaikaisia, että kuksivat pimeässä peiton alla ja lähetyssaarnaajassa. Ainakin joskus :D
  7. har mi

    Lappilainen menu!

    Oletko meri muuten nainen? En tunne ketään naista joka osaa tehdä käristyksen, jokaisessa talossa missä sitä olen syönyt niin sen on tehnyt mies.
  8. har mi

    Lappilainen menu!

    En varsinaisesti ole Lapin tuntija mutta jonkin verran on sen perän ruokakulttuuriin tullut perehdyttyä. Mun mielestä tuo lohirieska ei ole kiva alkuruoka, voileipähän on enempi välipala. Sen sijaan ehdotan alkuun korvasieni-savuporokeittoa ja sen kanssa vois ehkä olla sitä rieskaa.
  9. har mi

    Onko NORMAALI ydinperhe nykyään harvinaisuus??? Huhuu "normaalit" perheet?

    :wave: me ollaan keskenään naimisissa eikä kummallakaan ole muita lapsia kuin nämä yhteiset.
  10. har mi

    Mitä ravintolisiä käytätte?

    Sitä mitä ei ole ruisleivässä tai lihassa niin sitä ei tarvita.
  11. har mi

    keraaminen liesi ja induktioliesi...mitä eroa?

    Induktio on aivan huippu. Meidän kaapista löytyi 1 kattila joka ei alkanut induktion päällä pelaamaan. Oli joku aatamin aikainen ja heitin sen kylmästi pois. Sitä olen ihmetellyt että miksi tehoa pitää pienentää pikkuhiljaa. Esim. kun keitän perunoita niin mulla on aluksi teho tietenkin...
  12. har mi

    Ei vittu, en kestä, mies ja sen työ!

    Liekö edes lain mukaan sallitua päivystää noin paljoa.
  13. har mi

    Mettätöissä tulee kuuma

    Minusta muuten näyyti olevan kaikki OK mutta osalla metsureista ei ollut kypärässä silmikkoa ja ihan kuin joillakin olis ollut jalassa tavalliset kengät. Mulla oli nuoruudessa haaveena opiskella metänhoitajaksi, voi miksi en sitä toteuttanut.
  14. har mi

    Parisuhde ilman seksiä.

    a) eikö teidän lapset nuku koskaan tai katso lastenohjelmia omikseen? b) varttuneita miehiä on moneen junaan, osalla saattaa pelit toimia vielä ihan hyvin
  15. har mi

    Paljo tätä pitäs tulla kerralla?

    No ei kai jos kuolee nuorena.
  16. har mi

    Paljo tätä pitäs tulla kerralla?

    Ole iloinen että yleensä tulee jotakin. Sekin päivä koittaa että ei tule...
  17. har mi

    HÄRREGYYD miten Diana Neuman on lihonut!! (kuvat)

    Näin on. Ja vastareaktioksi vaatteet kutistuu.
  18. har mi

    Uskotko että Suomen Armeija pystyisi pitämään esim. Venäjän loitolla?

    No ei tietenkään jokainen ressu osaa käyttää kaikkia sotavaltion vehkeitä. Minäkin olen saanut koulutuksen vain rynsesterin ja yhden tyyppisen ilmatorjuntakanuunan käyttöön. Esim IT-ohjuksista en ymmärrä "pyhhää pölläystä".
  19. har mi

    Uskotko että Suomen Armeija pystyisi pitämään esim. Venäjän loitolla?

    Saatat hyvinkin olla oikeassa mutta olis kiva lukea joku virallinen selvitys aiheesta. Semmoinen on ihan satavarmasti tehty.
  20. har mi

    Uskotko että Suomen Armeija pystyisi pitämään esim. Venäjän loitolla?

    Pelote on kiistatta erilaisempi mutta kumpi parempi/halvempi? muoks. en luota Natoon juuri sen enempää kuin Varsovan liittoonkaan

Yhteistyössä