Hakutulokset

  1. B

    Mitä (pysyviä) vaivoja teillä on jäänyt raskauden ja/tai synnytyksen jälkeen

    Ne selkävaivat, joiden piti loppua synnytykseen.
  2. B

    Tuitelituuu, mitä teidän aamuun kuuluu? :)

    Linnunlaulua tänne kuuluu :)
  3. B

    Onko jollain jo siitepölyallergian oireita?

    No nyt kun mainitsit, niin on kyllä nenää ja silmiä kutittanut viime päivinä, siitepölyyn vaan vielä osannut yhdistää :D
  4. B

    Tiedättekö naisia, joilla ei ole ajokorttia ja olettavat täten muiden toimivan ilmaisina ja aina valmiina kuskeina?

    Tiedän moniakin, mutta en yhtään sellaista jolla olisi lapsia.
  5. B

    Oletko rehellinen?

    Pyrin olemaan mahdollisimman rehellinen.
  6. B

    Tuleeko kirkkoon liittymisestä mitään ylimääräistä?

    Jos olet jo kertaalleen ollut kirkon jäsen ja sut on jo kerran kastettu ja konfirmoitu, niin ei tule mitään ylimääräistä :)
  7. B

    Mitä mieltä nimestä Leon?

    Eikös tää sama aloitus ollut täällä pari päivää sitten? Mä en tykkää, oli se sitten Leon tai Leo, mutta ei ole mun lapsi :)
  8. B

    Miten käy jos jättää tilaamansa paketin noutamatta?

    Mulla jäi kerran yksi H&M:n paketti hakematta, ja pian takaisinlähettämisen jälkeen tuli kirje: "Ymmärrättehän, että jokaisesta noutamatta jättämästä paketista koituu meille lisäkuluja, joten mikäli tämä toistuu, katkaisemme asiakkuutenne." :D
  9. B

    Minkä kokoisia mammoja täällä palstailee?

    172cm, 50kg, vaatekoko 34/xs ja siitä alaspäin, parikuukautta sitten rasvaprosentti oli jotain 10-14 välillä. Laihduin aika rajusti joku aika sitten, mutta nyt on alkanut taas painoa tulemaan :)
  10. B

    Missä painossa alatte pitää ulkonäköänne ällöttävänä?

    Siinä vaiheessa, kun se on alle 50kg.
  11. B

    kokoarvio rv 36

    Noh, mulle tehtiin viimeinen kokoarvio joskus rv 30 paikkeilla, silloin se oli 1500g. Jälkikäteen sitten neuvolassa ja äitiyspolilla hoettiin koko loppuraskauden ajan, ettei vauva voi olla yli 3500g koska mulla on niin pieni maha. Syntyessään oli 4130g :D
  12. B

    Päästättekö kotinne ovikelloa soittavia kaupustelijoita sisälle?

    Minäkään en enää edes avaa ovea kuin tutuille.
  13. B

    Mikä on teidän mielestä rankin aikajakso äitiydessä/tai minkä ajattelisitte olevan rankin?

    Mulla on vasta 11kk kokemus äitiydestä. Voisin sanoa, että rankinta oli lapsen ollessa 1,5-10kk, ja etenkin siitä ne pari viimeistä kuukautta :D Mutta syy siihen oli jossain ihan muualla.
  14. B

    kaupungin/kunn lisan VUOKRATALOSSA asuva! Mitä muita kuluja on vuokran lisäks?

    Autopaikka, sähkö, mahd. saunavuoro. Vesi sisältyy vuokraan.
  15. B

    Ihanteellinen ikä tulla äidiksi?

    Eikös biologiselta kannalta katsottuna ihanteellisin ikä ole 18-25? :)
  16. B

    Onko tämä teistäkin ilkeästi sanottu 3-vuotiaalle?

    Mun mielestä toi oli aika hauskasti sanottu :ashamed:
  17. B

    Saakohan Vvo:n asunnon parvekkeen verkottaa?

    Siitä en tiedä saako, mutta aika paljon olen verkotettuja parvekkeita vvo:n kämpissä nähnyt :)
  18. B

    Mitäs tänään?

    Mä pidän ystävilleni lettukestit :)
  19. B

    Vauvalle tulossa monta hammasta kerralla -> kuumetta ja limaisuutta?

    Täällä tytölle on tulossa tällä hetkellä neljä hammasta ylös, ovat kaikki ihan pinnassa jo. Oireina ainoastaan kiukku ja kutina. Jokainen lapsi tietysti reagoi omalla tavallaan, joten paha sanoa mitään. Mutta eikös nyt jyllää kaikenmaailman flunssat ja muut muutenkin? :)

Yhteistyössä