Hakutulokset

  1. Ö

    Rohtuneet huulet

    Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla tuota heti tänään :)!
  2. Ö

    Rohtuneet huulet

    Moi! Mikähän auttaisi rohtuneisiin huuliin, on siis ollut jo monta viikkoa kuivat huulet ja mikään huulirasva ei auta, eikä bepanthen tms.. Välillä niitä kutiseekin, tuli jo mieleen että voisiko olla jotain allergiaakin?? Olen ensi viikolla menossa ihotautilääkärille mutta ajattelin kysäistä...
  3. Ö

    Sairaan lapsen hoitaminen kotona, voiko äidin aviomies jäädä lapsen kanssa kotiin?(ei ole siis lapsen isä)

    Elikkä mietimme sellasta kun lapsi 5v. näyttäis olevan kuumeessa ja tuskin viemme häntä huomenna päiväkotiin. Niin voikohan minun mieheni jäädä hänen kanssaan kotiin vaikkei ole lapsen biologinen isä? Minä olen ollut vasta vajaa kolme viikkoa uudessa työpaikassa niin saan todennäköisesti vaan...
  4. Ö

    Ovulaatiotesteistä ja yleensä ovulaatioon liittyvää..

    Juu toi testi se oli mutta tarkotin sillä plussalla että hedelmällisyys oli normaali ton mukaan.. eli yhtä viivaa näytti.. Sanoin vähän väärin kun mainitsin plussan.. No, täytyy vaan jatkaa yrittämistä ja jos ei tärppää niin lekuriin sitten vaan.. Me ollaan vasta alkuvaiheessa tässä...
  5. Ö

    Ovulaatiotesteistä ja yleensä ovulaatioon liittyvää..

    Olen nyt testannu kahden kierron aikana ja mahassa on ollu juuri oikeena aikana( siis päivien laskennan mukaan) nipistelyä eli ns. ovulaatio oireita, limaista vuotoakin enemmän.. Mutta testit on näyttäny aina miinusta, onkohan noihin testeihin luottamista? Onko muilla toimineet? Kuukautiset on...
  6. Ö

    Äitiysrahan määrästä

    Vaikuttaako miehen tulot äippärahan määrään vai saako äiti joka tapauksessa aina sen minimin eli n. 22 eur/pvä? Ei selvinnyt mulle tuolta Kelan sivuilta.. Kiitos!=)
  7. Ö

    50-luvun tyylisiä uusia naisten kenkiä, mistä vois ostaa?

    Heippa! Joo eli haluisin 50-luvun tyyliä olevat korkokengät kesäksi,onko missään myynnissä? Kirppikseltä varmaan löytyis mutta haluisin uudet.. Onko Hesassa esim.? Etelä-Suomen alueelta pitäis saada.. Kiitos jos joku tietää ja jaksaa vastata =)
  8. Ö

    Vihkiminen maistraatissa, mitä ohjelmaa sen jälkeen/vinkkejä?

    Heippa! Menemme siis naimisiin kesällä ja ajattelimme viettää kahden keskisen vkonlopun heti vihkimisen jälkeen, sukulaisille ja ystäville pidämme juhlat sitten vähän myöhemmin.. Niin olisko vinkkejä mitä ohjelmaa/tekemistä vois tuona vkonloppuna tehdä? Aiomme varata hotellista sviitin kahdeksi...
  9. Ö

    Naimisiin meno/yhteenmuutto, vaikuttaako elatustukeen?

    Ok, kiitos tiedoista=)
  10. Ö

    Naimisiin meno/yhteenmuutto, vaikuttaako elatustukeen?

    Olen menossa naimisiin kesällä ja tuli mieleen että vaikuttaako se oman lapseni elatustukeen.? En siis mene lapsen isän kanssa naimisiin..
  11. Ö

    Vinkkejä tytön hiusten pitämiseen kiinni!(siis hän ei suostu saparoihin ym.)

    No hitto kun ei anna oikeen edes koskea hiuksiin kun kuulemma nipistää.. Ja oon kyllä jo uhannu että tilaan parturin ja leikataan lyhyeks jos ei muukaan auta mutta siitäkin tulee kauhee huuto.. No, täytyy vaan koittaa suostutella vielä: /
  12. Ö

    Koska lääkäriin?

    Neuvottiinko teitä menemään viileeseen ilmaan? Meille sanottiin että esim. parvekkeelle hetkeks istumaan niin kylmä auttaa siihen yskään..
  13. Ö

    Vinkkejä tytön hiusten pitämiseen kiinni!(siis hän ei suostu saparoihin ym.)

    Neiti on 4v eikä anna laittaa saparoita tai ponnaria hiuksiin ja sitten ne on suussa ja poskilla nyt varsinkin kun on pakkasta niin liimautuu kiinni ihoon ku ovat sähköset! Millä saisin houkuteltua, kaikkee oon jo yrittäny.. Likkaa itteeki häiritsee kun ne tulee ulkonakin hatun alta kutittamaan...
  14. Ö

    Pinkin biisi hakusessa

    Jeeeee, suurkiitos!! Se se on =)!!
  15. Ö

    Pinkin biisi hakusessa

    sanokaas ny sen biisin nimi missä lauletaan jotain että i`m not ready for your entertainment.. siin kertosäkeessä jotenki tollee kai menee sanat? En löytäny yuotubesta ku en varmaks muista niitä sanoja. Se soi usein radiossa.. kiitos jos muistatte :)
  16. Ö

    Jos meette jollekin kaverille kylään, viettekö aina jotain mennessänne?

    Yleensä vien kahvipullaa mennessäni
  17. Ö

    Miksi työttömät vievät lapsensa päiväkotiin?!

    Voihan vittu mikä idiootti oot!!
  18. Ö

    Räkätaudista, onko jotain sitkeetä liikkeellä?

    En saa hoitajaa kotiin mistään, olen yh ja sukulaisista ei ole apua:( Kaiken lisäksi jos en mene huomena töihin niin en saa enää palkkaa huomiselta päivältä kun virkaehtosopimuksen mukaan saa korkeintaan 4 pvää putkeen hoitaa lasta kotona.. joo ja tietenkin lapsen kunto on tärkeempi kuin raha...
  19. Ö

    Räkätaudista, onko jotain sitkeetä liikkeellä?

    Meiän tytöllä, 4v. on ollu nuhaa ja yskää nyt viikon ja välillä nousee lämpöäkin, yleensä alkuillasta hän väsähtää. Ei ole antanu mitata kuumetta mutta on tuntunu kuumalta kun otsaa koittaa ym.. Sitten taas seuraavana aamuna on suht normaali, yskii vaan kovasti ja räkä valuu:( Terkkarissa ei...
  20. Ö

    Päivähoidon palautekyselystä

    Moi! Onko muilla ollu sellasta kyselyä? Sen voi antaa netissä tai kirjallisena. Sellanen tyytyväisyys kysely et onko tyytyväinen nykyiseen lapsen hoitajaan/päiväkotiin. Tuli vaan mieleen että on kai se luottamuksellinen, siis ettei hoitaja saa tietää kuka äiti on kirjottanu ja mitä(meillä on...

Yhteistyössä