Hakutulokset

  1. SussuMum

    Mitä eroa on kuohu ja vispikermalla?

    eroa on merkki. kumpaakin voi laittaa kakun päälle ja väliin.
  2. SussuMum

    Hermo menee kun 3v ei nuku!!

    Mikset anna nukkua vieressä, meijän 2 ja puol vuotias nukkuu nykyään vallan meijän sängyssä ku pelkää jokasta asiaa ja ääntä mitä yöllä näkyy/kuuluu. Ja 11kk pikkuveli nukkuu yksin poikien huoneessa.
  3. SussuMum

    1vuotiaiden poikien pituus....?

    Ensimmäisellä pojalla 76,5cm.
  4. SussuMum

    Arvatkaapas mikä on kaddika :)

    vaippa? tutti? nalle?
  5. SussuMum

    Mitä kalaa käytätte ruoanvalmistukseen?

    mies käy kalassa, eli sitä syödään mitä tulee :)
  6. SussuMum

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihania nimiä :) Meillä on pojat Romeo Johannes Petteri ja Oscar Leevi Johannes. Toiset nimet ovat perintönimiä :)
  7. SussuMum

    mitä tehtäis lasten 6 ja 8v kanssa?

    Menkää leffaan!
  8. SussuMum

    Johtuukohan tuo vaippaihottuma noista vaipoista?

    meillä kans pampersseista tulee ihottumaa..
  9. SussuMum

    *** alkuraskauden oireet*** ja kumpi se sitten tuli kun synty??

    Ekasta ei ollu oireen oiretta, ainut minkä oireeks voi laskea oli etten pystyny katkarapuja syömään, poika tuli. toisesta oli joka ikinen oire mitä kuvitella saattaa, pahoinvointia, päänsärkyä, selkäsäryt, monet ruuat ällötti, supisteluja, kipuja... ja poika tuli.
  10. SussuMum

    Kertokaa mitä vikaa on Nico-nimessä???

    On hyvä nimi. Melläkin pojat on Romeo ja Oscar vaikka ihan suomalaisia ollaan..
  11. SussuMum

    9-10kk vauojen äideille

    Meillä myös 9,5kk poika, painaa 9850g ja pituutta on 73cm. Konttaamaan oppi 6kk iässä, nyt on alkanu kävelemään 8-10 askeleen matkoja :) Hampaita on 6, alas on parhaillaan puhkeemassa kulmat. Syö aamuyöstä kerran, mut heräilee n. 10 kertaa kitisemään, annan nukahtaa itsellään kun ei kuitenkaan...
  12. SussuMum

    Joisitko alkoholia jos... (ehkä raskaana)

    No ei todellakaan. Sama asia ku juottaisit vauvalle viiniä. järki käteen.
  13. SussuMum

    viimeisiä viedään (rv38+) ja mä vain itken

    Mä itkin koko ensimmäisen raskauden, paitsi viimisillä viikoilla sit taas olin ilosempi ku koskaan. Näin jälkeenpäin ku ajattelee niin aika sekasin oon ollut hormoneista :D
  14. SussuMum

    Mua niin suututtaa itteni, en päässy inssistä läpi..

    Musta pääkaupunki seudulla on kaikist paras ajaa, jos vaihdat kaistaa niin siellä annetaan tilaa, yritäs tulla Porissa vaihtamaan kaistaa... :D
  15. SussuMum

    8kk ikäiselle aamupalaksi vaaleeta leipää ja jogurttia!?!

    Siis saa olla mausteita mutta ei kauheita määriä. Ja jotenkin se kai pistää mahan sekasin, eihän kaikki aikusetkaan kestä mausteista ruokaa...?
  16. SussuMum

    Saako raskaana vaalentaa hiuksia?

    Mä oon vaalentanu varmaan pari kertaa kuussa kummassakin raskaudessa, ja ihan terveitä lapsia on syntynyt. :)
  17. SussuMum

    8kk ikäiselle aamupalaksi vaaleeta leipää ja jogurttia!?!

    Ja paskat, mulle 8kk neuvolalääkärissä sanottiin et voi alkaa antaa jo mitä tahansa, kunhan nyt ei mitään hirveitä määriä mausteita....
  18. SussuMum

    jos taapero alle3v saa uhmakohtauksen ja itkee ja huutaa kun ei saa tahtomaansa,mitä teet?

    Mä yritän kiinnittää pojan huomion johonkin muuhun asiaan, mikä useimmiten onnistuu. Jos ei onnistu niin annan raivota ja otan syliin, ihan tilanteesta riippuen :)
  19. SussuMum

    Mun mies hyväksys mulle naiset..

    No kyllä mun mies jättäis mut heti jos menisin jonkun naisen kanssa touhuumaan, pettämistähän sekin on :)
  20. SussuMum

    Ruokkiiko koululaisesi kaverinsakin teillä?

    Kuulostat sellaselta äidiltä jota kaverit vihaa :D Tai ainakin mun lapsuudessa tollasten lasten luo ei tehny mieli mennä leikkimään. Meillä pojat saa tulevaisuudessa tarjota kavereille mitä itsekkin syövät, tai oikeestaan pitääkin tarjota.

Yhteistyössä