Hakutulokset

  1. Dina*

    Mitäs kuuluu, Mitäs nyt? :)

    Mä en muista enää kenenkään nikkejäkään :D ois mukava kuulla miten kaikilla menee, tuli kuitenki päivittäin poristua aika monen kans. EI mua varmaan kukaan ees muista mutta kuitenki. :D
  2. Dina*

    Pitääkö vauva opettaa nukahtamaan yksin? Nyt 4kk nukahtaa aina syliin.

    Jossain vaiheessa opettaisin, mutta ei vielä kiire. Meillä 6kk nukahtaa syliin kun juo vellipullon siinä, ja sitten sänkyyn. Päiväunille olen "opettanut" nukahtamaan ilman pulloa omaan sänkyyn. Pitkät yöunet on pitkä ero äidistä, nukahtamishetkellä kaikki turva ja läheisyys on vaan hyväksi...
  3. Dina*

    Mitäs kuuluu, Mitäs nyt? :)

    varmaan vuosi aikaa edellisestä kerrasta. Vieläkö samat vakkarit? :)
  4. Dina*

    onko nämä nyt niitä kauhukohtauksia?

    Lapsi 3v4kk herännyt muutamana yönä huutamaan aivan täyttä huutoa, peläten hämähäkkejä ja amppareita ja milllon mitäkin! On kyllä sitten ihan hereilläkin mutta edelleen pelkää niin että tärisee ja alkaa parkumaan. Saattaa esim. katsoa seinään ja nähdä jotain "sinistä" ja pelkää sitten sitä...
  5. Dina*

    Kuinka monta paria kenkiä teillä on lapsille per kausi?

    3 v:llä taitaa olla suunnilleen 5 paria kutakin vuodenaikaa kohti.. riippuu aina vähän, kasvaa niin nopeasti tuo jalka. Ollaan saatu serkkutytöltä saappaita yms niin niitä on ollut reilummasti. Kesäkenkiä on tällä hetkellä vielä useammat, ja kaikki on kyllä ollu ahkerassa käytössä...
  6. Dina*

    Saisko rehellisiä vastauksia: kuinka monella on tällainen mies?

    Siippa vielä toisinaan epähuomiossa kokeilee ja tekee jonkun extempore baarireissun silloin tällöin. Mua ei siis todellakaan haittaa se että lähtee baariin vaan juurikin se, että voi vaan luottaa ja olettaa että totta kai mä sitten olen kotona hoitamassa lapsen, eikä multa tarvitse kysyä mitään...
  7. Dina*

    Kertokaapas teidän häistä :)

    Budjetti? kiinnostaa myös miten olette häät rahoittaneet, lainalla yms? jos joku haluaa kertoa :) Vierasmäärä? Teema? Millainen juhlapaikka? Miten juhlat jatkui, myöhään yöhön vai...? Kauanko häitä suunniteltiin/valmisteltiin ennen virallista päivää? Kokemuksia, mikä onnistui, menikö...
  8. Dina*

    Aikuset miehet kännissä oikeen lavalla...

    eiköhän tuossa 16v aikana oo nuoriso osannu ryypätä vaikkei MM-pelaajia olekaan nähty lavalla kännissä.
  9. Dina*

    Söin juuri ekan kerran leipäjuustoa. Mitä arkista ruokaa/ruokalajia ette ole syöneet?

    mitään riistaa ei oo tullu syötyä. Ei myöskään siellä jossain perinteistä kalakukkoa, tai mustamakkaraa. ja mikä se ryynimakkara oikein on? :o hyi, en tuu maistamaankaan. sieniä, lanttulaatikkoa, perunalaatikkoa, silliä, maksaa, ankkaa... en nyt tiiä tosin onko nuo niin arkisiakaan...
  10. Dina*

    Minkä ikäiselle ostaisit korkokengät?

    mä oon ettiny sellaisia "tanssikenkiä" hienostelukengiksi meidän 3v:lle, sen tyyppiset kuin oli Surilla. Ei oo vielä löytyny. ihan oikeita korkkareita en kyllä varmaan tuu ostamaankaan..
  11. Dina*

    leijonat kännissä hyvää esimerkkiä nuorille...

    huomenna on kaikki jääkiekkojunnut krapuloissaan, hiton leijonat minkä tekivät! :D taas se nähdään kuin helppo on syyttää muita ihmisiä, julkisuuden henkilöitä, koulua, siis kaikkea ympärillä olevaa, vaikka se nuori taatusti osaa viinakokeilunsa tehä vaikkei koskaan näkis Miikkaelia tai...
  12. Dina*

    leijonat kännissä hyvää esimerkkiä nuorille...

    aika moni teidän kullannuppujen idoleista musiikin sarallakin on lavalla kännissä :)
  13. Dina*

    leijonat kännissä hyvää esimerkkiä nuorille...

    mee ap ite 60 000 ihmisen eteen selvinpäin =) luonnollisesti oot ennen sitä voittanu jääkiekon Maailmanmestaruuden. Kyllä ois taviskansastakin suurin osa nyrpeenä jos ei kuohujuomaa tai mallasjuomaa tarjoiltas tollasen saavutuksen jälkeen.
  14. Dina*

    Kysymys siisteydestä ja lasten terveydestä

    ylihygieenisyys kyllä lisää sairauksia ja allergioita, mutta kyllä myös sellanen paskanen, pölykerroksen alla ja eläinten karvoja täynnä oleva siivoton koti on myös omiaan aiheuttamaan hengityselinsairauksia. Kultanen keskitie on paras.
  15. Dina*

    Tarkottaako psykosomaattisuus sitä, että..

    psykosomaattinen oire, esim. kipu hoidetaan kipulääkkeillä. Jos henkilöllä on psyyken sairaus tai häiriö, niin sitä hoidetaan sitten siihen tarkoitetuilla lääkkeillä.
  16. Dina*

    Rakentaako vai remontoida vanha -miksi???

    Tällä hetkellä mä valitsisin rakentamisen. Saa kerralla katosta lattiaan mieluisan ja oman näköisen. Paska kokemus suoraan sanottuna VANHAN talon remppaamisesta, siitä ei tuu koskaan loppua ja tulee sellasia asioita vastaan ettei se remppa mee aina niinku ajatus. Mutta toisaalta vähän...
  17. Dina*

    Granlund käyttäytyi fiksusti, kun häntä haastateltiin.. *turhis*

    tytöt kiljui, ei tarvinnu Miiikkkael esittelyjä :D
  18. Dina*

    Oliko napapiirin sankarit hyvä, kannattaako

    ootin parempaa niiden ennakkohehkutusten takia. Ei mikään hulvaton.
  19. Dina*

    Oli sitten pasi Nurminen kaatunu punaselle matolle

    no eipä oo ainoa ihminen maailmassa joka sattuu överit vetään.. täällä jos tavismiestä haukkuu kun vetää överit niin hyeenat hyökkää ja haukkuu tiukkapiposeksi ämmäksi, ei oo ihme jos mies juo ja plaaplaa.
  20. Dina*

    Tää hygieenisyyden ja puhtauden korostus on kyllä mennyt jo aivan hysteeriseksi.

    toki niissä on huonompiaki valmisteita mutta esim. yleisesti käytetty erisan ja lv käsidesi hoitaa ihoa. Se kuivuminen johtuu jostain muusta kuin siitä, yleensä siitä saippuapesusta.

Yhteistyössä