Hakutulokset

  1. S

    Tietyt kaupparyhmät pannassa useillakin?!

    S-ryhmän kaupat on riistoa.
  2. S

    Itsensä liiallinen tarkkailu/pelkotilat terveydestä

    Psykiatrille kannattaa hakeutua. Saat lääkityksen ja terapiaa. Ahdistuneisuushäiriöltä vaikuttaa. Tuohon on saatavilla apua ja sen kanssa oppii elämään.
  3. S

    alakerran karvat.*noloa

    Älkää vaan käyttäkö Veetiä alapäähän.... Sokerointi on ainoo hyvä tapa saada karvat pois pitemmäks aikaa, koskee kyllä ekan kerran , mut seuraavat kerrat ei enää juurikaan. Sheivaus on ihan ok, mut tulee siäänkasvaneita karvoja paljon helpommin ja se tuntuu raastamiselta.
  4. S

    Mitä mieltä ootte mun kropasta? *kuva*

    Normaali, kiva kroppa, hoikat jalat, varmaan näyttäs hyvältä lyhkäset hameet. :)
  5. S

    Lapsi vs abortti

    Mielumin synnyttäisi ne lapset , jos vaan on kykeneväinen taloudellisesti ja oman terveyden sekä jaksamisen kannalta ajateltuna huolehtimaan lapsista. Suoraan sanottuna olen pitänyt abortin tehneitä ihmisiä huonompina siihen asti kunnes itse jouduin keskeyttämään raskauden oman terveyden...
  6. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Heh, on minulla itsetunto ongelmia ajoittain, mutta juuri tuosta laihduttamisen pakkomielteestä olen pikkuhiljaa yrittänyt päästä eroon, nyt vaan on vaikea totutella peilikuvaan kun olen tarkoituksella hankkinut rasvakerrosta (vaikka se on ahdistavaa). Aiemmin palelti ja olin koko ajan kipeänä...
  7. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Oon pehmee päästäni, mut mitä sitä häpeemään. Kaikille ei oo kauhalle jaettu ;)
  8. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Onneksi olkoon, sinulla on varsin hyvä itsetunto, ja et ole kärsinyt syömishäiriöstä:flower:
  9. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Yhtä mössöö vaan korvien väli :O:whistle:
  10. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Jos minä painaisin yli 70kg, näyttäisin jo isohkolta. Sitten tulisi veikkauksia jo että painoa on 80kg :whistle: Lihasmassaa on aika paljon, ja siihen jos lihoisi ihan puhdasta läskiä 10kg niin isolta näyttäisi , varsinkin kun on pituutta. Hassua miten erilaiselta näyttää ihmisten silmään...
  11. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Tarkoitus ei ole kehuja kalastella , mutta kiitos kannustuksista :) Juuri tuon syömishäiriö taustan takia, halusin puoluettomia mielipiteitä. En vaan nää totuudenmukaista kuvaa fyysisestä olemuksestani. Ehkä tämän kanssa oppii elämään. Toivon vaan etten sairastu uudelleen enää ikinä.
  12. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Minä en nää sitä vaihtelua, PAITSI jos käyn puntarilla, siiten se tunne tulee heti.
  13. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Jep, en minäkään nää oikeen mitään eroja painojen vaihtelusta.. Treenaan myös aika paljon, ja rasvaprossat on alarajoilla, mitä ihmettelen koska sitä löllöä kuitenkin löytyy.
  14. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Kiitti :) 4kg on paino noussut ja sen pitäs olla ok, mutta mieli nyt ei tajua sitä. Mikähän siinä on että naisille se puntarin lukema on niin tärkeä vaikka peilikuvan PITÄISI kertoa onko hyvä.
  15. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Säälittäväähään tää on täältä kysellä, mut entisellä syömishäiriöisellä peilikuva vääristää.. Painan 62kg
  16. S

    Paljon veikkaisit painokseni?

    Poistan kuvan nyt, kiittään hän =)
  17. S

    Alamaha ihan turvonnut siitä lähtein kun laitettiin kierukka!?!?!?

    Oireetko helpotti sitten kun kierukka poistettiin??
  18. S

    Alamaha ihan turvonnut siitä lähtein kun laitettiin kierukka!?!?!?

    Minulla on kanssa sellanen puolivälin raskausmaha nyt, normaalisti ihan litteä. Inhottaa! Toissapäivänä toista munasarjaa vihloi ja sähkötti nilkkaan asti, melkein lähdin lääkäriin, onneksi sitten helpotti lopulta. Parin kk päästä on tarkastus, täytynee ottaa puheeksi siellä.
  19. S

    Munamies ärsyttää aika tavalla jo.

    Munamies kyllästyttää ja Mallorcalla tuntuu myös vähän jumettavan. Harjakaisella tulee koko ajan hasukaa läppää ja miten se keksiikin ne jutut?!?!?!?

Yhteistyössä