Hakutulokset

  1. bebes

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Tepa75 Jaksamisia arkeen :hug: ja paljon onnea :heart: inka85 Onnea pikku prinsessasta :flower: :heart: Imetyksestä meillä se sujuu ihan hyvin. Ekat päivät tarvittiin lisämaitoa mutta nyt mennään pelkästään rinnalla. Onko muiden vauvoilla hormoninäppylöitä? Meillä niitä on...
  2. bebes

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Meillä on tutti käytössä pojalla. Mutta kannattaa kokeilla lisämaitoa. Meillä se auttoi alussa itkuisuuteen. Nyt mennään pelkällä tissillä. Muutama päivä sitten meilllä nostettiin maitoa ja melkein voisi sanoa että koko päivä meni tissillä. Muuten meilläkin mennään 3-4 tunnin...
  3. bebes

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Terve. Taidan minäkin nyt sitten vihdoin siirtyä tähän pinoon. Meillä vauva kasvaa mallikkaasti. Painoa tällä hetkellä 4170g. Tai oli alkuviikosta. :D Tissi maidolla mennään. Alussa meillä kanssa tarvittiin lisä maitoa. Mutta nyt on maito alkanut nousemaan ja tissejä pakottaa ihan kunnolla...
  4. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Onnea Vauvaantuneille :flower: :heart: Tsemppejä kärvistelijöille :hug: Bebes & Ukko 2vk5pv :heart:
  5. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Paljon Onnea Taas Kaikille Vauvan Saaneille :flower: :heart: Ja kärvistelijöille tsemppiä näin loppu ajaksi :hug: :hug: :hug: Meillä huomenna taas neuvolan täti tulee katsomaan poikaa kotiin. Toinen koti käynti jo. Mutta kysyi että haluanko käynnin kotiin vai neuvolaan ja sanoin...
  6. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Roona Onnea nimestä :flower: Tsemppiä vielä lopuille kärvistelijöille :hug:
  7. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Paljon Onnea Millukalle, Idellalle, Aamutaivaanrannalle ja Jellonalle :flower: :heart: Palailen joku päivä kun tästä aikaa alkaa saamaan itselleen :ashamed: :whistle: Tuntuu että päivät menee hujauksessa ja neljän lapsen kanssa nämä hommat ei lopu vaikka niitä tekee koko päivän :D...
  8. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Meille syntyi poika 13.9 :heart: Painoa pikku herralla oli 3740g ja pituutta 52cm. :heart: Synnytyksestä tulen kertomaan joku toinen kerta tarkemmin. Meillä ollut pientä kiirettä kun muutettiin sunnuntaina omaan kotiin takaisin ja neljän lapsen kanssa se ei olekkaan niin yksinkertaista...
  9. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Mulla ollut/tullut supistuksia jo kahdesta asti. Viime yönä tuli ekat mutta ne laimeni. Nyt väli tällä hetkellä 8-10min. joten kohta varmaan pääsee lähtemään. Mä vaan niin pelkään että laimenee :ashamed: :snotty: Maha on tyhjentynyt ja limat tullut pihalle mutta saa nähdä. Nyt menen...
  10. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Paljon Onnea Taas Kaikille Vauvan Saaneille :flower: :heart: Roonalla todella suloinen poika :heart: :D Mulle on taas tulossa flunssa :kieh: Nenä tukossa, pää kipeä, yskittää jne. :'( Mä en ala mitään. Nyt kun vielä alkaisi synnytys :headwall: Täytyy kyllä myöntää että mä olen...
  11. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Merkkailen taas vaan :wave: En jaksa käydä enään tähän aikaan mitään pitempää kirjoittamaan :ashamed: Paljon Onnea Vauvan Saaneille :flower: :heart: Teitä olikin paljon. Bebes & Salamatkustaja 40+5 (kohta) <--- varmaan saa ainakin vielä viikon odottaa :kieh: :heart::heart:
  12. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Merkkailen vaan :wave: Palaan illemmalla. :D Bebes & Salamatkustaja 40+3 :heart::heart:
  13. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Tsempit kaikille supistuksien kanssa kärvistelijöille :hug: :hug: :hug: Täällä ei muuta kuin vähän ottaa ala selästä. Ei puhettakaan että olisi edes yhtä vahvoja kuin eiliset lenkillä saadut :( Noh, ehkä joku aamu munkin vuoro koittaa :D Bebes & Salamatkustaja 40+3 :heart::heart:
  14. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Onnittelut Tepalle ja Tigelle :flower: :hug: :heart: Olkkis onnea käynnistykseen :hug: Mulla huomenna neuvola viimeistä kertaa :D Tänään sain muutaman kovemman supistuksen aikaan kun kävin lenkillä. Mutta se jäi sitten taas siihen :( Voi kun mäkin jo... turhauttavaa välillä kun...
  15. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Merkkailen vaan :wave: Bebes & Salamatkustaja 40+2 :heart::heart:
  16. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Onnea Jooseppi :flower: :heart: Kävin itse nyt sitten siellä äitipolilla. Ei oli r.myrkytys. Onneksi. :) Diagnoosiksi sain stressin. Kun aloin puhumaan tosta mun unettomuudesta niin lääkäri sanoi että sulla on varmaankin stressiä kun kaikki muut arvot on ihan kohdillaan ja missään ei...
  17. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Kone temppuilee palaan myöhemmin :wave: Bebes & Salamatkustaja 40+1 :heart:
  18. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Kone temppuilee palaan myöhemmin :wave: Bebes & Salamatkustaja 40+1 :heart:
  19. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Merkkailen vaan :wave: Bebes & Salamatkustaja 40+1 :heart: :heart:
  20. bebes

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    uneksija85 mulla ei auta edes päiväunet tai lepo :kieh: Taas nyt heräämisestä asti särkenyt :'( Eilen mulla oli sellainen huippaava olo mutta ei mitään muita oireita ton säryn lisäksi. Soitan tänään varmaan äippäpolille ja kysyn että mitä teen? Ei tää kivaa ole kun rajottaa aika paljon...

Yhteistyössä