Hakutulokset

  1. 8

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Moi naikkoset! Oli taas tultava katsomaan joko olisi pino tyhjä vaan uusia tuntuu tulevan ja onneksi jokunen vanha naama alkaa siirtymään eri pinoon.. onnea kaikille plussanneille! Nyt meillä puoliväli ohitettu ja kaikki on mennyt juur niin hyvin ja oikein kun vaan voi ikinä mennä. En ole...
  2. 8

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Kertomisesta: Me kerrottiin vanhemmille hetimiten nt ultran jälkeen. Siskolle en oo vieläkään kertonu, ja veljeä nyt tuskin kiinnostaa ;) Jotenkin ystäville ja työkavereille ja jopa pomolle on helppo kertoo... sukulaisten kanssa on joku kynnys. Pelkään ehkä hössötystä, pelottelua ja vouhotusta...
  3. 8

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Täällä toivutaan influenssa a viruksesta. Hirmuinen tauti oli ja on edelleen. Kuumetta kolme päivää ja pahimmillaan 39,4 eikä laskenu millään. Ensi keskiviikon ultra jännittää siis entistä enemmän. Toivottavasti kaveri on kestänyt lämmön ja muun rasituksen. saikkarilla sängynpohjalla aika on...
  4. 8

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    On se nainen outo eläin. Niin ilostuu kun huomaa nänniensä tummuneen... tää on sairasta... iloinen en sen sijaan ole jäätävistä paiseista leuan alla ja ohimoilla. Ei muuten oo ihan pikkufinnit tulossa...
  5. 8

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Vai että kolmoset ketjuun! Onnea ja piiitkää pinnaa sekä rauhallista mieltä odotteluun. Aika mykistävä tieto varmasti saada, ja taatusti stressaavaa. Riskit on korkeemmat, mut kyllä mä tiedän onnellisia tarinoita. noista kosmetiikoista ja värjäyksistä. Itse värjään koska olen jo nuorena...
  6. 8

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Amh tekee sen että ei niitä soluja juur saada ja ikä valitettavasti vaikuttaa solujen laatuun. Esim kromosomipoikkeavuudet yms. Ehdottomasti hetimiten juttelemaan klinikalle, sillä se ei vielä paljoo maksa. lugeja käytetään tuoresiirroissa aika ronskisti enempi. Mulla meni pahimmillaan 800mg...
  7. 8

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Mites teillä muilla... onko alkanut kohtu jomotella jossain vaiheessa. Mulla on nyt 9 viikkoa kasassa ja viimeyönä alkoi jomotus. Ei mikään menkkakramppi vaan jatkuvahko jomotus. Toivottavasti olis nyt vaan niitä kasvukipuja ja venymistä, eikä mitään pahempaa. Kokoajan olen ollut kovin oireeton...
  8. 8

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hiskias> Sulta on selkeesti menny jotain ohi :D Kyllä mä täällä käyn salaa teitä kurkkimassa ja pitämässä peukkujani. Kellun itse jossain välitilassa. En todellakaan koe että olisin plussan puolella ja että olisi perheenlisäystä edes luvassa. Tää on vaan pirusti pitkittynyt kierto ja julmetun...
  9. 8

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Olettekos huomanneet että tuo 12 viikon rajapyykki pyörähtää aika monella täällä aprillipäivän tienoolla :) itse ajattelin aiheuttaa pahennusta ja julkaista tietoa silloin jos jotain julkisetettavaa on... Meillä kun on avointa lapsettomuutta se 5v takana niin tämähän on aika yllättävä käänne...
  10. 8

    Lokakuun Lutuset 2014

    Sama juttu... vastoin olettamaani siellä oli lepattava sydän x1. Toista ei ainakaan toistaiseksi löydetty... edes väärästä paikasta. Eli yksi askel kohti kauan kaivattua perhettä on taas otettu. Mies oli ihan mykistynyt ja minä äimänä... tooosi fiksuna lekuri meitä varmaan piti... hyvä me...
  11. 8

    Lokakuun Lutuset 2014

    Ruokajuttuja> Olen myös huomannut että sapuska todentotta maistuu... Olen pienestä asti kaihtanut makeita ja rasvaisia ja rakastanut suolaista ja rasvaista :D Tämä on nyt sitten oikein selvästi esillä, että leipomotyöntekijänä en todellakaan laittaisi mitään herkkuja kitaani vaan söisin kaikkea...
  12. 8

    Lokakuun Lutuset 2014

    Kai minäkin tänne uskaltaudun listautumaan... saahan itsensä sitten taas poiskin jos kaikki menee päin persausta... Eli Yrittäjä/30v/1./15.10 TYKS Kävi tuossa mieli maassa kun oireet katosivat mutta ne häilyy tässä ees ja taas miten sattuu... Toisinaan kutittaa ja sattuu tissit ja sitten ne...
  13. 8

    Lokakuun Lutuset 2014

    hei naiset! Mä oon kovin harvoin täällä selailemassa mutta nyt tarvittais vertaistukea :) Miten teillä on menny tissioireet... Minähän en ole kärsinyt lainkaan pahoinvoinneista ja juur ennen kun seitsemäs viikko pääsi alkuun hävisi tissit... Ennen sitä oli vahvasti kipeät ja turpeat tissit ja...
  14. 8

    Lokakuun Lutuset 2014

    Pikkuhiljaa alkushokki alkaa laantua ja pieni toiveikkuus ja positiivisuus nostaa päätään. Olen kovin yllättynyt että minulla ei ole himoa testailla lisää, sillä olen hullu himotestaaja ollut vuosia. Varhaisultraan vielä puolitoista viikkoa. Menkkakivut jatkuu ja aiheuttaa epävarmuutta...
  15. 8

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Haen vielä omaa paikkaani... la olis 15.10 jos kaikki menisi hyvin, vaan kun on hoitoja miltein neljä vuotta mittarissa niin olen täysin ymmälläni ensimmäisestä plussastani. 4Ivf tuotti siis plussan. Alkioita on siirretty toista kymmentä. Viimeinen hoito meni ihan penkinalle ja pakkaseen ei...
  16. 8

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Keskenmenopelosta ja tuulimunista: Lapsettomuudesta kärsineen mieli on sairas... itse suojelen itseäni selvästikin toivomalla että tämä olisi äkkiä ohi. Odotan todistetta siitä että olen oikeassa ja jään lapsettomaksi niinkuin olin juuri asian hyväksymässä. En pelkää romahtavani vaan turhaudun...
  17. 8

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Hui kun pelottaa tänne listautua, mutta olen rohkea... menee syteen taikka saveen! Takana melkein 5 vuotta lapsettomuutta ja 4 vuotta niistä hoidoissa ilman plussan häivääkään. Viimeisen hoidon viimeinen siirto toi nyt plussan ja parhaimmillaan niitä voi olla siellä nyt kaksi kun kerran...
  18. 8

    Lapsettomuushoidoille piste yhden ivf-hoidon jälkeen, mietteitä?

    Itse en luonteeni vuoksi pystyisi ikinä luovuttamaan kesken, mutta nostan hattua jos siihen joku pystyy. Me vedettiin 4 ivf kierrosta laihoin tuloksin neljän hoitovuoden aikana. Viimein lähdettiin adoptioinfoon ja todettiin ettei se ollu meidän juttu. Lähdettiin tukka putkella sijaisperheeksi ja...
  19. 8

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Kävin jo mielestäni kerran kertomassa lisäkulumisia, mutta eipä näy sitä viestiä. Verikokeessa käyty ja 260 oli tulos. Yli 100 lasketaan hyväksi plussaksi, mut ei kuulemma ole mikään varmat kaksoset lukema. Tänään haistoin koiran luun parin metrin päähän ja pakki on tooooosi turvoksissa ja...
  20. 8

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tsemppiä Halle! Pysy lujana! Minä en pysynyt :D Testasin tänään plussan! Ihan oikeesti elämäni ensimmäisen plussan! Ensimmäinen reaktio oli että jo on kiero tämä Murphyn laki. Juur kun on päässy eteenpäin ja elämällä on selkee suunta ja hoidot ja piina loppuu niin sitte päättää vielä vähän...

Yhteistyössä