Hakutulokset

  1. karma

    Rv 12 kivut

    Kyllä mut vaan päivystykseen otettiin. Rv 16. Ei mulla ainakaan tulis vaan mieleen istua kotona tekemättä mitään. Kannattaa nyt ainakin soittaa, että saako tulla.
  2. karma

    Rv 12 kivut

    Mene näytille. Ihan varmasti ultraavat.
  3. karma

    Missä iässä teillä on itse osattu ulkohaalari päälle pukea?

    Tyttö oppi pukemaan 1 v 8 kk haalarin päälle. Pukee sen aina itse nyt 1 v 9 kk.
  4. karma

    Minkä ikäisenä lapsesi on oppinut pukemaan?

    1 v 8 kk pukee itse haalarin. Osaa myös kengät, sukat, pipon, housut ja satunnaisesti paidan, mutta nää kyllä menee erittäin suurella todennäköisyydellä väärin päin. On ollut aina tosi oma-aloitteinen ja pitkäjänteinen. Olen antanut aina pyöritellä vaatteita ympäri kämppää, kun on...
  5. karma

    Otatteko influenssa-rokotteen?

    Tämän vuoden influenssarokotteessa ei ole sikarokotteen juttuja. Ei siis pitäisi olla narkolepsiaan yhdistettäviä asioita.
  6. karma

    Yli 170 senttiset naiset, harmittaisko teitä jos olisittekin 162cm?

    Olen 174 ja harmittaisi.
  7. karma

    Unikysely 46-55 v

    Ette kai te ole nukkumassa?! :)
  8. karma

    Unikysely 46-55 v

    Olisin erittäin ilhatunut, jos 46-55-vuotiaat vaivautuisivat vastaamaan tällaiseen epäviralliseen unikyselyyn! :) Kiitos paljon, jos vain sattuu olemaan yhtään ylimääräistä aikaa! 2.Sukupuoli a.) Nainen b.) Mies 3. Asumismuoto a.) Kerrostalo b.) Omakotitalo c.) Paritalo d.) Rivitalo...
  9. karma

    Unikysely 36-45 v

    Ja Lentokalalle myös ihanaiset kiitokset :)
  10. karma

    Unikysely 36-45 v

    Kiitos Ultramariini vaivannäöstäsi! :heart:
  11. karma

    Unikysely 36-45 v

    Nosto! Kyseessä siis ihan epävirallinen harjoituskysely! :)
  12. karma

    Unikysely 36-45 v

    Tarvitsisin vastauksia 36-45 vuotiailta nais- tai miesihmisiltä! Kiitos paljon jos vaivaudutte vastaamaan :) 2.Sukupuoli a.) Nainen b.) Mies 3. Asumismuoto a.) Kerrostalo b.) Omakotitalo c.) Paritalo d.) Rivitalo 4. Kuinka monta henkilöä taloudessasi asuu? a.) 1 henkilö b.) 2...
  13. karma

    Unikysely 36-45 v

    Tarvitsisin kuusi vastausta 36-45 vuotiailta nais- tai miesihmisiltä! Kiitos paljon jos vaivaudutte vastaamaan :) 2.Sukupuoli a.) Nainen b.) Mies 3. Asumismuoto a.) Kerrostalo b.) Omakotitalo c.) Paritalo d.) Rivitalo 4. Kuinka monta henkilöä taloudessasi asuu? a.) 1 henkilö b.) 2...
  14. karma

    Apua! Kuparikierukasta ja sen vaihtamisesta tietävät??????

    5 v saa olla tietääkseni maksimissaan. Ja pitää vaihtaa kuukautisten aikana. Korjatkaa jos olen väärässä.
  15. karma

    G: Parasta Lidlissä?

    Paistetut dallaspullat :) Niitä saa kyllä muualtakin..
  16. karma

    2,5v. tunkee sormet kurkkuun ja yökkäyttää itseään, miksi?!

    Meidän 1 v:llä oli joskus tommosta. Työnsi sormen kurkkuun, yökkäsi ja nauroi räkäisesti päälle. Oli sen mielestä kai hauskaa. Muutaman viikon tuota jaksoi, mutta lopulta meni ohi :)
  17. karma

    Siis miks ihmeessä mun paino ei putoa grammaakaan ikinä??!!

    Kauanko olet yrittänyt laihduttaa? Onko tippunut yhtään kiloa?
  18. karma

    Jos painoindeksisi olisi

    A) ja huutakaa vaan. 174 cm/67 kg = 22,13, enkä ole täysin tyytyväinen itseeni. Olen kyllä paljon tyytyväisempi kuin noin 13 kiloa sitten! :) Nyt vaan saan ottaa noi 13 kg takaisin, kun olen raskaana. Projekti jatkukoot synnytyksen jälkeen.
  19. karma

    Minkä ikäisenä lapsesi on oppinut kävelemään?

    Varmaan joku ottaa tämän läppänä tai provona, mutta tyttö nousi tukea vasten seisomaan 5,5 kk ja lähti kävelemään ilman tukea 8,5 kk.
  20. karma

    Mikä ihana tuoksu!

    Kahden viikon välein vähintään.

Yhteistyössä