Hakutulokset

  1. tike

    onko muilla posti kulkenut

    Tietenkin me luetaan kaikki lehdet ensin, varsinkin näin keskiviikkoisin ja torstaisin aikaa kuluu siis enemmän. Vakavasti ottaen; pelkkää mainospostia näyttää joulua kohden olevan järkyttävät määrät ja yllättävän harvalla on mainoskielto päällä. Ihan kevyt nyplääminen ilman lisä ja...
  2. tike

    Mikä on tällä hetkellä 10-12v poikien suosikki pleikka pelit? ( Ikärajat huomioiden )

    Näinpä, mäkin olen katsonut manaajat ja amityvillet aivan pikkulikkana, hommasin dvdlle niitä ja pojatkin katsoi nyt ne ;) Ollaan hyvää pataa noiden muiden äitien kanssa ja aivan samanlaisia mukavia poikia ovat kaikki. Jokainen tekee ja toimii tyylillään, mutta meillä monilla täällä on tämä...
  3. tike

    Mikä on tällä hetkellä 10-12v poikien suosikki pleikka pelit? ( Ikärajat huomioiden )

    Tarkoitin näitä viime vuosina ilmestyneitä NHL pelejä, ei ikäraja ole kolme vuotta. Mutta täälläpäin pelataan k-18 pelejä joka ikisessä torpassa (myös meillä) joten olen varsin jäävi suosittelemaan mitään yhdenkään pojan luokkakaverinkaan puolesta. Tiedän, että tulee joukkolynkkaus, mutta pojan...
  4. tike

    Mikä on tällä hetkellä 10-12v poikien suosikki pleikka pelit? ( Ikärajat huomioiden )

    Noissa NHL peleissähän on ikärajat 15 tai 16v :) En osaa suositella mitään, kyselin omalta 13v pojalta, mutta ei sekään osannut auttaa ikärajojen puitteissa olevia hyviä.
  5. tike

    En ymmärrä, miksi moni palstalainen ajattelee, ettei saa olla lainaa tai luottokortilla ostaa?

    Hei, meille on ostettu jos jonkinlaisia vekottimia tälläkin tavoin. Kaikki on maksettu aina ajallaan ja toimivat yhä. Ja monissa on oikeasti tullut säästöä ovh hinnasta :) Ja joskus on vaan ollut se perinteinen "tuo on pakko saada heti". Ja nyt ois ne keittiönverhot pakko saada-mutta ei...
  6. tike

    Chef,montako sataa pakettia lapsesi saavat jouluna?

    chef; relaa vain. Etusivun selattuani ja pari avausta luettuani huomasin että ei mistään jää paitsi, kun tällä palstalla ei enää aikaansa kuluta. Paketoi uhallakin vaikka tyhjiä pahvilaatikoita ja laita kuva tänne. Sitten mäkin tuun taas kurkistelemaan tänne ;)
  7. tike

    En ymmärrä, miksi moni palstalainen ajattelee, ettei saa olla lainaa tai luottokortilla ostaa?

    Mä olen myös Nordean avainasiakas, varmaan suuren varallisuuteni ja keskisuuren asuntolainani kanssa. Joku kummasteli, että miksi niihin etelänmatkarahoihin ei kosketa; no niihin ei vaan kosketa. Kyllä mulla on koko ajan pankkitilillä rahaa, sekä usealla luottokortilla limittiä. SILTI mulla...
  8. tike

    En ymmärrä, miksi moni palstalainen ajattelee, ettei saa olla lainaa tai luottokortilla ostaa?

    Mullakin menee 60e vuodessa tuosta electronista pankille muuten, pikaisen laskuopin mukaan ;) samalle tilille on luottokortti, jota käytän rinnalla, joko debit tai credit muodossa. Tuli mieleen tässä tytön koneella ollessa, että saatiin kodinkoneliikkeestä 120e arvoinen lahjakortti kun otettiin...
  9. tike

    En ymmärrä, miksi moni palstalainen ajattelee, ettei saa olla lainaa tai luottokortilla ostaa?

    Mun appiukko on varakas, siis oikeasti varsin hyvin toimeentuleva, mutta äärettömän pihi. Ja maksaa kaikki autojen tankkaamiset AINA luottokortilla, ja tottakai laskun pois ennenkuin korko juoksee. Ja voin sanoa, että jos HÄN on laskeskellut mikä on edullisib tapa rahoja ja kortteja pyöritellä...
  10. tike

    En ymmärrä, miksi moni palstalainen ajattelee, ettei saa olla lainaa tai luottokortilla ostaa?

    Hei hassu ajatus ;) Minäkin laitan joka ikinen kuukausi säästöön, mutta ne on Aruban matkaan ja niihin ei kosketa. Tai vasta sen jälkeen, kun varpaat on lilluneet turkoosissa vedessä <3 En edelleenkään ole edes hirveän tarkka miltä tililtä makselen, pääasia että kaikki maksetaan :)
  11. tike

    En ymmärrä, miksi moni palstalainen ajattelee, ettei saa olla lainaa tai luottokortilla ostaa?

    No selvisipä tämäkin Visa Electron asia, en tiennyt että se on köyhyyden tai heikkoude merkki. Tämä onkin tämä palsta ;) Mun on pitänyt jo kaksi vuotta lopettaa tuo electronin käyttö, kun siitä kuulemma menee 5e kk jotain palvelumaksua, kaverini siitä mulle kertoi ja hainkin samantien...
  12. tike

    vuorotyöläisen alkoholinkäyttö

    Nojoo, en juo viinaa, mutta siiderit silloin kun sattuu vapaata olemaan. Eli yleensä tiistai, torstai tai mikä vaan "outo päivä"...
  13. tike

    töissä kävijät ! moneltako soi kello aamulla?

    Klo 1.15 soi kello, hyppään vaatteisiin ja autonrattiin, töissä pitää olla kahden maissa. Klo 6 kotiin, läpsystä vahdinvaihto ja mies lähtee töihin. Lapset heräilee klo 7 tai 8, riippuen monenko aamu on koululaisilla :)
  14. tike

    Eikö teillä miehenne saa ottaa perjantaipulloa jos haluavat?

    ...Vähemmänhän niistä vaivaa on kun painauvat seinän kautta nojaillen nukkumaan ;) Nyt mä lähden viemään jätkiä lätkäreeneihin, kippis ja kulaus mitä ikinä juottekin. Tulee se keskiviikko viikon, kahden tai kolmen päästä mullekin ;)
  15. tike

    Eikö teillä miehenne saa ottaa perjantaipulloa jos haluavat?

    Tsih, mansikkalight siideri ja mies :D Mutta ymmärsin pointtisi:flower:
  16. tike

    Eikö teillä miehenne saa ottaa perjantaipulloa jos haluavat?

    Älä nyt ole niin vakava, juokaa yhdessä mistä pidätte ja naattikee. Mä olen vanhanaikainen; on tosi jees jos mimmit juo kaljaa, mutta siideri ei sovi miehen käteen. Mutta ongelma on vain mun päässä ja ei mua muiden miehet haittaa. Onneksi tuo mun armas on ihan bissemiehiä silloinkun on. Katsoin...
  17. tike

    Eikö teillä miehenne saa ottaa perjantaipulloa jos haluavat?

    Ja hyi, ei miehet VOI juoda siideriä! En kyllä katselisi sellaista päivääkään ;)
  18. tike

    Eikö teillä miehenne saa ottaa perjantaipulloa jos haluavat?

    Ookoo, ajattelinkin tämän nyt jotenkin tyhmästi. Mulle ei se viina edelleenkään sovi, mutta siideri toimii kyllä. Mutta mähän puhunkin tyypillisesti nyt aivan eri aiheesta kuin aloittaja aikoikaan....
  19. tike

    Eikö teillä miehenne saa ottaa perjantaipulloa jos haluavat?

    Onko ne kaikki pullot aina pahasta? Eikö ole mitään kultaista keskitietä, onko kaikki ehdottomia että yhtään ainoaa pulloa tai tölkkiä ei saa lapset nähdä/näkyä, heti se on pahasta ja tulee traumoja? Mä ymmärrän aivan täysin että ihmisillä voi olla kovista alkoholihurjasteluista hurjia muistoja...
  20. tike

    Isoimmat tila-autot?

    Ja hei ap, meillä oli ihan älyttömän huippu Omega aikoinaan! Tykkäsin hulluna siitä autosta, 3l v6 moottori ja kaikki toimi sähköllä ja moitteetta, vanhahan se oli kuin taivas, mutta aikoinaan ollut ihan lippulaiva. Jotain vikaa laatikossa oli, kun vei löpöä melkein 20l/100km, mutta ei...

Yhteistyössä