Hakutulokset

  1. kiekuva kana

    Neuvolasta sanottiin että käytän liikaa vaippoja..täh??

    Mullekin sanoi terkka että ei joka pierun takia tartte vaihtaa vaippaa...ja siis meillä pierut oli melkoisen kosteita. Sanoi että ei maitokakka polta ihoa...meillä se kyllä polttaa ihan hetkessä.
  2. kiekuva kana

    Kauanko teidän vauvat tehneet ekoja hampaita?

    Joo, meillä oli keskimmäisellä refluksi joka johtui maitoallergiasta ja mä jo aattelin että nyt ei tulis..mutta mutta. Kiitos ja tsemppiä teille kans :)
  3. kiekuva kana

    Kauanko teidän vauvat tehneet ekoja hampaita?

    Meillä onneksi yöt on huudottomia. Mutta refluksia olen itse epäillyt kun pulauttelun aloittin 1kk iässä, pulauttaa ihan just ennen syömistäkin. Ja vetää selkää kaarelle. Ja kerran kun mies kokeili pojalle nania niin kasvoille nousi punaiset näpyt.. Mutta tosiaan ne hampaat..sais jo...
  4. kiekuva kana

    helleraja kaupan-ala

    Todellakin saa, mun mies tekee pintakäsittelyhommia ja jos helleraja täyttyy on tunnin välein 10min tauko.
  5. kiekuva kana

    Kauanko teidän vauvat tehneet ekoja hampaita?

    Tosi nopsaan tullut. Meillä nyt kyllä lähetään tutkiin maitoallergiaakin kun isoveljellä oli ja muutakin epämääräistä oiretta on. Joskos se sitten olis sitä känkkäilyä. Ne ikenetkin on kyllä tosi turvoksissa..
  6. kiekuva kana

    Kauanko teidän vauvat tehneet ekoja hampaita?

    Nosto ja korvissa ei ollut muuta kuin kauhea kasa vaikkua.
  7. kiekuva kana

    Neuvolasta sanottiin että käytän liikaa vaippoja..täh??

    Kyllä meilläkin melkein 5kk:lle vaihdetaan vaippaa melkein tunnin välein(siis päivällä), kun tää kakkaa niin tolkuttomasti... Saa siinä vaippaa kantaa kotia, kestojen kanssa jo luovutin...
  8. kiekuva kana

    Kauanko teidän vauvat tehneet ekoja hampaita?

    Kun ei ole edes nuhaa, ei ole ollut moneen viikkoon. Ja vaivat olleet kokoajan samanlaiset kuin silloin ekan viikon aikana ja silloin ei ollut korvissa mitään. Huomenna varmaan vien taas näytille kun ei tässä kai muukaan auta..
  9. kiekuva kana

    Kauanko teidän vauvat tehneet ekoja hampaita?

    Mä en edes muista kuinka kauan meidän kahdella ekalla meni mutta ei se näin kipeää voinut olla. Siis vauva on kohta 5kk ja kohta kolme viikkoa repinyt korviaan ja kiukunnut. Alhaalta ikenet on ihan turvoksissa ja valkoiset mutta ei vaan niin ei. Ja ekan viikon jälkeen käytiin korvia näyttämässä...
  10. kiekuva kana

    ok-talossa asujat, miten usein teillä käy roska-auto? Vinkit "harvennuttamiseen"

    Meillä 5 henkeä ja kaksi vaipoissa, kestoja pienemmällä välillä. 2 viikon välein tyhjennys ja etenkin talviaikaan se on ihan täys kun komposti jäätyy. Täällä ei ainakaan vielä ole tuollaista muivikeräystä ole, jos olisi niin veisin kuten maitopurkit, lasit, metallit jne. viedään omiinsa.
  11. kiekuva kana

    G: Millaisia autoja teillä oli kun olit lapsi?

    Meillä ollut ainakin sininen lada, se vasta oli hieno menopeli :D Paitsi mun siskon mielestä joka oli teini silloin... :D Muut oli sit milloin mitäkin, normi autoja :)
  12. kiekuva kana

    lapset kesällä päiväkodissa vai kotona

    Pitäisin kotona. Tylsää saakin olla välillä. Luettiin muuten just sellaisesta lasten lehdestä että joku 1. vai 2.luokkalainen kirjoitti että paras loma olisi kun oltaisiin vaan kotona..
  13. kiekuva kana

    Mitkä biisit on hyvää synnytysmusiikkia?

    Mulla ollut radio auki. Keskimmäistä kun ponnistin niin söi Catcatin Bye bye baby :D
  14. kiekuva kana

    Miksi te olette niin imetysvastaisia?

    Mulle myös jankattiin keskimmäisen lapsen ollessa vauva ja tahti vaan kiihtyi kuin vauva olikin allerginen. neuvolassakin aloitti th kiinteistä jankkaamisen kun poika oli 3kk ja kun tuli 8kk niin joka kerta puhui imetyksen lopettamisesta. Nyt kun kolmatta tässä imetän, ei kukaan ole jankannut...
  15. kiekuva kana

    Onko kellään kokemuksia ammeesta ennen synnytystä?

    Mä tykkäsin just siks kun roikuin seinässä olevasta kahvasta samalla kun olin siellä suihkussa :)
  16. kiekuva kana

    Onko kellään kokemuksia ammeesta ennen synnytystä?

    Oli kiva. Tosin suihkukin oli tosi hyvä, melkein parempi.
  17. kiekuva kana

    Miksi te olette niin imetysvastaisia?

    :O:laugh:
  18. kiekuva kana

    Kertokaa pliis joku miten uhmaikäisen saa pysymään sängyssään...

    Ihana :D taitaa olla ainoa keino tuo Jonseredin ehdottama jeesusteippi.. :D
  19. kiekuva kana

    Kertokaa pliis joku miten uhmaikäisen saa pysymään sängyssään...

    :D sit pitää mennä viereen maate ja ottaa toinen tiukkaan haliin.
  20. kiekuva kana

    Kertokaa pliis joku miten uhmaikäisen saa pysymään sängyssään...

    Siis missä lastassa..? Ja ap:lle...istumalla vieressä.. :D

Yhteistyössä