Hakutulokset

  1. E

    Helpotusta kuukautiskipuihin

    kunnon lääkitys, säännöllisesti ohjeen mukaan ja lämpö! aloitat lääkkeet jo ekoista oireista tai jo hieman arvellessasi, et kohta alkaa. Burana ja panadol molemmat vuorotellen ja haet lääkäriltä tarvittaessa reseptin miranaxiin tai mikä sulle parhaiten sopii, kärsiä ei kannata, mä tein sitä 10...
  2. E

    Voiko korvien puhkaisun jälkeen nukuttaa vauvaa ulkona?

    juu, ymmärrän hysterian kyllä, huolissaanhan mies siellä on... jätä yksi ulkopäivä väliin, jos mies sillä tavalla rauhoittuu ;) ei ollut tarkoitus vattuilla, tuli vain ekana huono vitsi mieleen, pahoittelen :)
  3. E

    Voiko korvien puhkaisun jälkeen nukuttaa vauvaa ulkona?

    joooooo'o....... ei voi, enää ikinä, täyttyy ilmalla koko pää! Ei vaan, ystävä hyvä, korvat suojataan aina huolellisesti, bakteeri aiheuttaa tulehduksen, jätä tänään viemättä ulos, jos se takaa mielenrauhasi ja tietenkin, jos vauva kuumeilee, niin toimit sen mukaan =)
  4. E

    Kertokaa lapsistanne

    rakas pikku pojuni, alias rypsiporsaani, alias kilmisterini näyttää aivan isältään ja kuulostaa valitettavan paljon äidiltään, jolta myös temperamenttinsa on selkeästi perinyt, toisin suunnittelimme, mutta tällainen siitä nyt tuli :D on kovin herkkä, mutta samalla fyysisesti erittäin taitava ja...
  5. E

    Mitä saa laittaa lasten poskiin suojaksi...

    olen laittanut, laitoin tänään ja tulen vastakin laittamaan, öljyä nääs =) luulisin, et selvitään näistä arktisista oloista.
  6. E

    taapero joi kahvia, haittaa?

    apua, alle vuosikas söi kaninpapanan, imeskeli koiranpaskaa rattaiden renkaista, söi lunta (ei sitä keltaista) tässä syksyn mittaan, ei kuollut... ei ole haittaa ja minkäs teet, soitat mykytyskeskukseen?
  7. E

    Mitä saa laittaa lasten poskiin suojaksi...

    no mä olen vedellyt lapsen ihoon vedetöntä, liäaineetonta öljyä tai esim ceridalia aamuin illoin, en just ennen ulsomenoa tietenkään, jos iho kunnossa, oman rasvan kuuluisi riittää suojaksi, hyvin kesti kohta 1 veen posket pitkän pulkkailun tänään -11 asteessa, punoittivat reilusti, mutta...
  8. E

    Mitä olette mieltä : kaupan "täti"

    pilaantuvatko ne tavarat siitä yksinpuhelusta, vai kasvavatko kenties kokoa, kuten viherkasvit?
  9. E

    suosituin aihe: nukuttaminen!!!

    juu, me päätettiin heti, et siihen seisoskeluun ei kovin pitkälle anneta köyttä, koska seisoo sitten tosiaan vaikka kaks tuntia ja huudon aloittaa, lempeä kaato ja sama toistuu... ulkoillaan päivittäin, tänään veti ekaa kertaa myyryä lumihangessa, kävelee jo hyvin, syö isoja annoksia, vaikka...
  10. E

    suosituin aihe: nukuttaminen!!!

    PUTOUSpa nopeasti kakkossivulle =) mä en ollutuskoa, vaan tarkastin taas äsken, et nukkuu, varmasti huutaa hampaitaan ensikin yönä, mut tää oli mun psyykelle hunajaa edes yhden kerran!
  11. E

    Kuinka kauan teillä meni kun "tärppäsi" ?

    kymmenen VUOTTA
  12. E

    suosituin aihe: nukuttaminen!!!

    pitkä taustatarina, mutta nyt mennään siinä, että kohta 1vee poju on tassuteltu unille omaan huoneeseen omaan sänkyyn jo sellaisen neljän kk ajan, on refluksilapsi ja omaan huoneeseen siirto oli maailman paras ratkaisu, sain itse ensimmäistä kertaa yön nukuttua 8kk! Noh, poika toki kasvaa, saa...
  13. E

    Kenen mies juo nyt kaljaa???

    on jo juonut, bändillä keikka illalla, juovat tuopposet useammatkin illan aikana, arvelisin, no problemo...
  14. E

    Missä olette pitäneet enimmäkseen noin 4 viikkoisia vauvoja....

    sylissä, ei nukkunut ekaan puoleen vuoteen, paitsi joskus hetken vaunuissa........ huokaus
  15. E

    ihana pakkanen ulkona

    -4, jes =)
  16. E

    HuOmentA !!!

    huomenta, 2/3 perheestä nukkuu, mulla vapaapäivä, joten varuiksi heräsin jo viideltä................ ihana lumisade!
  17. E

    Toivottavasti mä nyt saan tän kipumaratonin katkeamaan!!

    ei valuvika, vaan persoonallisesti koottu kokonaisuus, I feel U again, näiden kipujen kanssa, vaikkei samoja diagnooseja omistetakaan... mulla oli kans imigran pitkään käytössä... otat kaiken mahdollisen ja mahdottoman ja luotat lääketieteen voimaan (itseironiaa?) :hug:

Yhteistyössä